Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoja oloja

28.11.2010 |

Hei,

Olen tällä hetkellä rv 25 ja olen nyt 2 peräkkäisenä yönä saanut hirveitä oksetuskohtauksia ja vatsakipuja, pitänyt vessaan aina juossa mutta mitään ei ole tullut. Nyt tänäkin yönä heräsin siihen kun vaihdoin pelkästään asentoa niin alkoi oksettamaan ja ihmetuntemuksia vatsassa,pisti kovaa mutta nyt meni ohi. Viime yö meni siinä että en uskaltanut liikkua mihinkään että oksetus olo ei ala,sillä kun vaihdoin asentoa niin olo vain paheni. Mitä nämä voivat olla? Kun ei kyllä ole hajuakaan miltä supistukset tuntuvat.... Niin ja sitten vielä alapäässä,aivan kuin virtsaputki olisi ollut tosi kipeä,mutta seki kipu meni ohi kun olen tässä istuskellut jo sen 30 min.. Mitä tämä on?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asennossa tätä pahoinvointia tulee? Selällään maatessa?

Mulla oli esikoisen odotuksessa about rv20 alkaen niin etten voinut enää selällään maata ku heti tuli oksu. Olen oksentanut mm. rakenneultrassa juurikin tuon asennon takia :/ Vauva alkoi ilmeisesti painamaan jo isoja verisuonia joka sai aikaan karmean olotilan.

Jenni & Mini rv10+2

Vierailija
2/2 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole moneen viikkoon pystynyt nukkuun selällään,sillä silloin juuri tulee se tunne että vauva painaa ja tulee huono olo :)Oksetus olo on saattanut alkaa pienenä olona heti kun olen mennyt makuuasentoon...ja yöllä tosi pahat olot....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla