Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen töitä narkkareiden kanssa, enkä enää usko

Vierailija
15.09.2016 |

...heidän suunnitelmiaan enää yhtään. Surullista, mutta realistista.

Kommentit (130)

Vierailija
81/130 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrättekö te ladon taakse, erämaahan tai autiolle saarelle kuskaamisella fantasioivat ollenkaan, että tässä puhutaan ihmisistä?

Tuskin ymmmärtävät. Ei ne sitäkään ymmärrä, että 95% ihmisistä pitää tuollaisia moralistihihhuleita äärimmäisen vastenmielisinä.

Ai jumalauta että surettaa ja raivostuttaa tämä nykyaika, jolloin ihmisoikeuksien ja ihmisarvon halveksunta on joku saa*anan hyve ja niiden puolustaminen "moralistihihhulointia". 

Taisit nyt käsittää väärin. Tarkoitin moralistihihhuleilla näitä saunan taakse -janareita, jotka eivät ymmärrä sitä, että likimain kaikki muut ihmiset pitävät tuollaisia kuvotuksia äärimmäisen vastenmielisinä ihmispaskoina.

Palsta temppuilee ja lähetin jo toisenkin kiukutteluviestin, sori! Väärinkäsitys siis :)

Vierailija
82/130 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa myös vedetään lääkkeet suoneen aina Tenoxixta lähtien.

Totta. Entinen naisystäväni oli/on narkkari ja hän piikitti kerran juurikin Tenoxia ranteeseensa, sillä seurauksella että suonethan siinä meni tukkoon. Käsi sormineen oli punainen ja violeteilla läiskillä kuvioitu. Lähellä oli että ainakin sormia amputoidaan. Mutta sitten kun pääsi sairaalasta kotiin, niin hänen narkkikaverinsa sanoi hänelle, että "kannattaa vetää piriä ku se ohentaa verta". Tuo eksähän tietysti hommasi piriä ja sitä sitten piikittämään tuohon punaiseen käteen. Hyi helvetti.

Hohhoijaa taas provojen tasolle. Tematsepaami on rasvaliukoinen, joten se ei edes liukene piikitettävään muotoon.

Kyllä se kuule liukenee kun aikansa vatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/130 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen työskennellyt jonkun verran narkkareiden kanssa. Lastensuojelun näkökulmasta tosin.

Mulla ei kyllä mennyt kuin pari viikkoa kun tajusin mikä on homman nimi.

Ne ihmiset ei parane. Joskus kun näen niitä jotka on katkon jälkeen ihan kuivilla tajuan miksi. Niillä on niin kaamea olo itsensä kanssa että siitä ei vaan selviä selvin päin.

Kaikilla on ollut niin hirveä lapsuus että sellaisesta vaan ei selviä terveenä.

Mun näkökulma on se että lapset pitää pelasta jotta edes niillä on mahdollisuus välttää sama kohtalo.

Vierailija
84/130 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus joka voi parantaa homoseksuaalin niin miksei huumeriippuvaisenkin? Mikään ei ole Jumalalle mahdotonta!

Vierailija
85/130 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Entinen naisystäväni oli/on narkkari ja hän piikitti kerran juurikin Tenoxia ranteeseensa, sillä seurauksella että suonethan siinä meni tukkoon. Käsi sormineen oli punainen ja violeteilla läiskillä kuvioitu. Lähellä oli että ainakin sormia amputoidaan. Mutta sitten kun pääsi sairaalasta kotiin, niin hänen narkkikaverinsa sanoi hänelle, että "kannattaa vetää piriä ku se ohentaa verta". Tuo eksähän tietysti hommasi piriä ja sitä sitten piikittämään tuohon punaiseen käteen. Hyi helvetti.

Ei varmasti ole legendaa tämmönen (vaikka joku alapeukutti, koska ei muka ole totta). Mun sairaalassa hoitajana töissä ollut sukulainen kertoi siellä olleesta narkista, joka oli piikitellyt jotain johonkin raajaansa ja se raaja oli sitten pitänyt amputoida.

Piikittämisestä johtuneet raajojen amputoinnit eivät ole legendaa, mutta tenoxien piikittäminen kyllä on.

Kovimmat kallet vetää concertoja myöten ränniin. Kyllä se yleensä reilu tunnin vatkausta ja säätämistä edellyttää, mutta sinne ne menee. Bntsoha toki harvemmin sinne ränniin enää menee, kiitos dormicumin katoamisen katukaupasta. Vaan jos tahto on kova niin kyllä nekin saa kiskottua auoneen.

Vierailija
86/130 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrättekö te ladon taakse, erämaahan tai autiolle saarelle kuskaamisella fantasioivat ollenkaan, että tässä puhutaan ihmisistä?

Tuskin ymmmärtävät. Ei ne sitäkään ymmärrä, että 95% ihmisistä pitää tuollaisia moralistihihhuleita äärimmäisen vastenmielisinä.

Jaa, mielestäni tähän jo kommentoin mutta ilmeisesti sisälsi liikaa kirosanoja. Jos tuo on mielestäsi moralistihihhulointia niin olen ylpeä ja onnellinen moralistihihhuli. Ja jos sinun ja 95% tuttavapiirisi mielestä se on äärimmäisen vastenmielistä, niin fine. Tuo prosenttiluku ei pidä paikkaansa niiden ihmisten parissa joiden kanssa minä olen tekemisissä tai haluankaan olla. Pitäkää lystiä nihilistikuplassane keskenänne. Mahtaa olla ankeata.

Nyt ei ole kyse mun tai sun tuttavapiiristä. Epäilemättä takakireän moralistihihhulin seuraa kestää vain toinen takakireä moralistihihhuli. Nyt on kyse siitä miten ihmiset keskimäärin suhtautuvat sun kaltaisiin moralistihihhuleihin ja suurin osa on sitä mieltä, että vastenmielistä (ja tyhmää) paskasakkia olette.

Vierailija
87/130 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen työskennellyt jonkun verran narkkareiden kanssa. Lastensuojelun näkökulmasta tosin.

Mulla ei kyllä mennyt kuin pari viikkoa kun tajusin mikä on homman nimi.

Ne ihmiset ei parane. Joskus kun näen niitä jotka on katkon jälkeen ihan kuivilla tajuan miksi. Niillä on niin kaamea olo itsensä kanssa että siitä ei vaan selviä selvin päin.

Kaikilla on ollut niin hirveä lapsuus että sellaisesta vaan ei selviä terveenä.

Mun näkökulma on se että lapset pitää pelasta jotta edes niillä on mahdollisuus välttää sama kohtalo.

Täähän se olis. Lisäksi ne teot, mitä on narkatessaan tehnyt. Lapsuuden lisäksi pitää vielä diilata niiden juttujen kanssa. Väsäsit tyttökaverille töötit ja se veti yli ja kuoli. Veli tippui parvekkeelta sekaisin ja kuoli. Kaveri veti yli ja jouduit odottaa viis tuntia sen ruumiin kanssa samassa asunnossa poliiseja. Tyyppi jolle et ehtinyt maksaa ajoissa velkoja katos. Myit jollekin tyypille pillereitä ja se kuoli.

Ei siis ole mun kokemuksia, mutta tällaista kuulee.

Junala antaa anteeksi, ehkä sen vuoksi hakeutuvat kirkon avun piiriin.

Vierailija
88/130 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti ole legendaa tämmönen (vaikka joku alapeukutti, koska ei muka ole totta). Mun sairaalassa hoitajana töissä ollut sukulainen kertoi siellä olleesta narkista, joka oli piikitellyt jotain johonkin raajaansa ja se raaja oli sitten pitänyt amputoida.

Piikittämisestä johtuneet raajojen amputoinnit eivät ole legendaa, mutta tenoxien piikittäminen kyllä on.

Kovimmat kallet vetää concertoja myöten ränniin.

Concertan vaikuttava aine on metyylifenidaatti, mikä on amfetamiinijohdannainen. Amfetamiini on taas vesiliukoinen, joten metyylifenidaatti se toimii tykittämälläkin. Vaikeaa sen rännäyksestä tekee siihen lisätyt sidosaineet, joilla pyritään estämään rännäystä.

Tematsepaamia ei taas kukaan tykitä suoneen, koska se on rasvaliukoinen ja siten siitä ei saa mitään vaikutuksia jos sitä tykittää suoneen.

Vierailija
89/130 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mielestäni tähän jo kommentoin mutta ilmeisesti sisälsi liikaa kirosanoja. Jos tuo on mielestäsi moralistihihhulointia niin olen ylpeä ja onnellinen moralistihihhuli. Ja jos sinun ja 95% tuttavapiirisi mielestä se on äärimmäisen vastenmielistä, niin fine. Tuo prosenttiluku ei pidä paikkaansa niiden ihmisten parissa joiden kanssa minä olen tekemisissä tai haluankaan olla. Pitäkää lystiä nihilistikuplassane keskenänne. Mahtaa olla ankeata.

Nyt ei ole kyse mun tai sun tuttavapiiristä. Epäilemättä takakireän moralistihihhulin seuraa kestää vain toinen takakireä moralistihihhuli. Nyt on kyse siitä miten ihmiset keskimäärin suhtautuvat sun kaltaisiin moralistihihhuleihin ja suurin osa on sitä mieltä, että vastenmielistä (ja tyhmää) paskasakkia olette.

Jatkuukohan tässä väärinkäsitys? 

Vierailija
90/130 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://illbehonest.com/jesus-christ-saved-me-from-27-years-of-homosexua…

Suosittelen lämpimästi katsomaan tämän kristityn todistuksen pelastumisestaan. David kertoo tarinansa kaunistelematta, miten ajautui umpikujaan ja oli itsemurhan partaalla talon katolla. Mutta Jumala pelasti hänet viime hetkellä.

Vierailija
91/130 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://illbehonest.com/jesus-christ-saved-me-from-27-years-of-homosexua…

Suosittelen lämpimästi katsomaan tämän kristityn todistuksen pelastumisestaan. David kertoo tarinansa kaunistelematta, miten ajautui umpikujaan ja oli itsemurhan partaalla talon katolla. Mutta Jumala pelasti hänet viime hetkellä.

Minun näkökulmasta nämä epätoivoisessa ja sietämättömässä tilanteessa tapahtuvat uskoon pamahtamiset ovat todennäköisesti psykooseja.

92/130 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa taas provojen tasolle. Tematsepaami on rasvaliukoinen, joten se ei edes liukene piikitettävään muotoon.

Kyllä se kuule liukenee kun aikansa vatkaa.

Vaihtoehtoisesti voi tulla hyvä idea että liuotetaan ruokaöljyyn ;) oli hiukan hankaluuksia saada mäntä pohjaan.

Vierailija
93/130 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan teen töitä alkoholistien kanssa.

Eihän se mun tehtävä olekaan uskoa heidän tarinoitaan, vaan kattoa, että turvallisesti pääsevät perille.

Huomenna on uusi päivä, kun saa pusuttaa perheensä. :)

Vierailija
94/130 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin narkkari, niin kannustaisi tosi paljon mennä hoitoon kun saisi av:ltä lukea että hoitajat kirjoittelee tänne paskajuttuja.

Vierailija
95/130 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoa saa jos haluaa. Perseily ja venkoilu hlökuntaa väsyttää.

Vierailija
96/130 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko Jessikka Aron huulten nuoleskelu lääkkeistä?

Vierailija
97/130 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai provo. Ihan totta tämä on. Kylläpä tuo eksäni sen sai survottua suoniinsa, hänelle ei niin tarkkaa ollut se oliko se vesi- vai rasvaliukoista. Hän laittoi ne Tenoxit muruina kuppiin ja vettä perään ja sitten se mössö töötillä suoneen. Hän myös piikitti joskus Lyricoita ja Voxraa ja tietysti Diapameja. Eräältä tutultani on amputoitu sormia tuon Tenoxin piikittämisen takia, kolme sormea puuttuu, tai on niistä puolet jäljellä, sellaiset tyngät.

Vierailija
98/130 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko jo, ei ole Tenoxien piikittäminen mitään legendaa. Sitä kyllä jotkut harrastaa. Tiedän tuon eksäni kenellä oli lähellä sormien / käden amputointi ja sitten tiedän erään tuttavani, jolta on amputoitu sormia tuon Tenoxin piikittämisen takia. Oletko nähnyt miten paksua mössöä jotkut survovat suoniinsa? Joillakin on käytössä sellainen iso ruisku, se on sellainen paksu pötkylä mihin sitten imevät sen lääkemössön ja sitten ruutataan suoneen. Joku saattaa laittaa tuollaiseen isoon pumppuun kerralla 10 sinistä Diapamia ja sen piikittää itseensä. Hirveän näköistä touhua.

Vierailija
99/130 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päihdetyö on kyllä rasittavaa. Päihdeongelmaisen auttaminen hoidon keinon on lähes mahdotonta. He ketkä ovat päässeet kuiville kysyn mikä auttoi he vastaavat järjestään : Jeesus. Ei hoitotaho vaan uskoontulo. Päihdehoitajana turhauttaa kun kuitenkin haluais potilaita auttaa. Hoitotaho saa lähes aina kaiken sonnan niskaan.

no mä voin omasta puolestani sulle vastaa että mulla ei auttanut kuiville pääsy uskoontulo ja jeesus. vaan yksinkertaisesti oma halu ja raskaaksi tulo.

Vierailija
100/130 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on narkkareita palannut takaisin normaalien ihmisten elämään. Tekevät töitä, maksavat asuntolainaa ja kasvattavat perhettä niin kuin muutkin. Vaikka seassa on joku menetetty sielu, joka piikittää mitä vain ja kaiken uhalla, niin jokaista sellaista kohtaan löytyy monta onnistunutta vierotustarinaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi