Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniina naisena elämä rankkaa..

Vierailija
15.09.2016 |

Koen näin ja vain ainoastaan ulkonäköni vuoksi. Muuten olen ihan luonteeltani samanlainen kuin muutkin normi ihmiset. Minun ei tarvitse edes juuri avata suutani, kun aistin (varsinkin naisilta) tympeää "käytöstä" ne ilmeet ja eleet. Vaikka kertoisin vaikeuksista tms koen lähes joka kerta ettei mitään myötätuntoa heru. Minun elämä vissiin näyttää niin kadehdittavan helpolta kun olen kaunis ulkoisesti. Eihän kauniilla ihmisellä voi olla rankkaa ja vaikeaa.

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu todistaa sen, minkä jo kaikki teorian tasolla tiesivätkin:

Av-palstalla enemmistö on rumia. Alapeukkujen suurempi määrä kertoo sen. Jos on oikeasti hyvännäköinen (erityisesti nuoresta pitäen), tietää kyllä mistä ap ja hänen ajatustaan tukevat kommentoijat puhuvat. Jos olet aina ollut ruma/mitäänsanomaton, ei tuota ilmiötä voikaan ymmärtää, koska juuri nämä rumat/mitäänsanomattomat ovat juuri niitä kauniiden naisten lyttääjiä. Miksi heiltä siis edes heruisikaan sympatiaa ja yläpeukkuja.

Uskon myös vahvasti, että sama pätee miehiin. Yllättävän monet tuntemani hyvännäköiset heteromiehet ovat kertoneet samasta ilmiöstä, joka heihin kohdistuu - niin miesten kuin naistenkin keskuudessa. Eli komeat miehet saavat osakseen vähättelyä, joka liittyy miehen henkisiin ominaisuuksiin (esim.komea mies ei voi olla kiltti, älykäs tai rehellinen). Toki naisten kohdalla tämä ilmiö korostuu enemmän, koska naisiin kohdistuvat ulkonäköpaineet ja "esineellistäminen" ovat enemmän esillä.

Joten kauniit naiset: älkää lannistuko, sillä te itse tiedätte, kuinka älykkäitä ja lahjakkaita olette - kuinka paljon enemmän olette kuin vain ulkokuori. Tämä kauniiden ihmisten lyttääminen on vain rumilusten defenssi.

Vierailija
62/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. No mä olen ihan taviksen näköinen ja saan usein, liian usein naisilta tympeää käytöstä osakseni, vaikka itse yritän käyttäytyä hyvin/neutraalisti. En mahdu koskaan naisten ryhmiin tai pääse juttuihin mukaan. Muutenki sellainen asenne, että "se vie jonkun miehen". En ymmärrä tätä. En ole oikeasti yhtään hyvännäköinen tai käyttäydy seksuaalisesti. Että ei välttämättä johdu ulkonäöstä! Jotkut naiset ei vaan jostain syystä tuu toimeen toisten naisten kanssa, valitettavasti.

Sinussa on varmaan joku erityisvahva feromoni, joka vetää miehiä puoleensa. Joskus tapaa ulkoisesti vähemmän viehättäviä naisia, mutta joissa on kuitenkin jotain mystistä vetovoimaa.

Pitää paikkansa varmaan joidenkin naisten kohdalla, mutta ei minun. Kun hassua tapauksessani juuri onkin se, että olen ihan tavis, eikä miehet edes erityisemmin pidä minusta. Harvoin tulevat iskemään tai edes juttelemaan. Mutta ilmeisesti naiset jostain syystä luulevat, että miehet pitävät minusta. Seurustelevat alkavat "merkkailemaan" heti seurassani miehiään ja tulevat suullisesti varoittamaan kuka seurustelee kenenkin kanssa, jos joskus harvoin olen erehtynyt juttelemaan jonkun varatun miehen kanssa. Baareissa en saa koskaan istua samaan pöytään jossa on miehiä ja naisia (koska naiset ovat alkaneet osoittamaan mieltään) jne. Kai siihen riittää sitten se, että olen sinkku ja kaikki sinkkunaiset ovat vaarallisia. :D

Rupesin miettimään henkisiä ominaisuuksiani ja yksi syy miksi naiset eivät ehkä pidä minusta on se, että olen aika hiljainen (en nyt mikään tuppisuu kuitenkaan). Ehkä he kokevat, että salailen jotakin? Tai että olen ylimielinen? Mene ja tiedä.

Voin luvata, ettei miehetkään niin kiltisti kohtelisi jotain sinkkumiestä, joka istuisi siihen vaimon/tyttöystävän/ihastuksen viereen ja alkaisi jututtamaan tätä. Ja sukupuoleen katsomatta sitä toista puoliskoa alkaisi ärsyttämään kun puolisolle tulisi viestiä ym. joltain sinkulta. Eikä kyseessä ole edes mikään kauneus tai kateusjuttu, vaan ihan ettei monikaan usko näihin sinkkujen "viattomiin" kaveri selityksiin ja lähestymisiin.

Suurimalla osa näistä kauniista, joilla on niin vaikeaa muiden "kateuden" takia, on vääristynyt kuva miten muut ajattelevat. Käyttäytyvätkö he itse kun näkevät itseään kauniimman, ilkeästi ja kateellisesti? Enpä usko, että myöntävät, mutta ne MUUT heitä rumemmat,  ovat heistä aina rumia ja ilkeitä ja pahaluonteisia ja käyttäytyvät niin.

Maailmassa on vaikka mitä epäreilua, ilkeyttä, väheksyntää, syrjintää, menetettyjä ylennyksiä ja huonokäytöksisiä puolisoita, eikä tuo tule esille ainoastaan silloin kun kaunis saapuu paikalle. Noihin voi törmätä ihan millä naamalla tai kropalla tahansa. Mutta jos jokin saa tuollaiset puolet muissa esiin varmemmin, niin se on useasti ihan se oma asenne. Monesti kun se metsä vastaa, niinkuin sinne huudetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi voi, on se kyllä raskasta.

Mitäs jos: pukeudu väljiin vaatteisiin, älä meikkaa, leikkaa pottatukka, juo olutta ja syö lihapiirakoita.

Kyllä se siitä katos lutviutuu. Kauniista saa aina ruman ja rumastakin kauniin. Pintaa se vaan on.

Ongelmasi on se, että ajattelet kaiken omasta navasta lähtien.

Käytä todella rumia ja epämuodikkaita silmälaseja vaikka et tarvisisikaan, leikkaa tukka sängeksi, älä meikkaa, ryyppää itsesi punakaksi ja syö  lihavaksi.  Luulen, että ongelmasi helpottaa puolessa vuodessa.

Vierailija
64/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinulla ei ole tervettä itsetuntoa.Koeta kasvattaa sellainen ja vähät välittää ihmisistä, jotka kohtelevat sinua huonosti. Anna takaisin samalla mitalla. Olen klassisen kaunis, tehnyt mallintöitä ja tälläkin hetkellä kuvani on muutamissa mainoksissa. Täällä ei pärjää, ellei osaa antaa sanaa sanasta. Ole mitä olet,siitä ne vasta hermostuu. Korostat ulkonäköä meikkauksella, kampauksella,vetävät vaatteet ja ryhti suoraksi. Anna niiden niellä KATKERAA KALKKIA.

Vierailija
65/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen näin ja vain ainoastaan ulkonäköni vuoksi. Muuten olen ihan luonteeltani samanlainen kuin muutkin normi ihmiset. Minun ei tarvitse edes juuri avata suutani, kun aistin (varsinkin naisilta) tympeää "käytöstä" ne ilmeet ja eleet. Vaikka kertoisin vaikeuksista tms koen lähes joka kerta ettei mitään myötätuntoa heru. Minun elämä vissiin näyttää niin kadehdittavan helpolta kun olen kaunis ulkoisesti. Eihän kauniilla ihmisellä voi olla rankkaa ja vaikeaa.

Ilman kuvaa väitetystä kauneudestasi, tällä avauksella ei ole mitään merkitystä. Todennäköisesti olet taviksen näköinen, jos edes sitäkään. Ei jatkoon.

Vierailija
66/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2124246/Samantha-Brick-downsides-looking-pretty-Why-women-hate-beautiful.html

Tässäkin yksi "liian kaunis" nainen jonka elämää hankaloittavasta,"poikkeuksellisesta kauneudesta" on pitänyt kirjoittaa ihan daily mailiiinkin asti XD

Ap,jos et ole tehnyt pitkään menestyvän mallin töitä tai kilpaillut Miss suomen tittelistä niin ongelmasti on muualla.

Vierailija
67/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko varma että myötätuntoa ei heru koska olet kaunis? vai kenties vain koska ongelmasi ovat pieniä tai sulla on muiden silmissä kaikki todella hyvin

Vierailija
68/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitä paksumpi nahka itsellesi, niin ei tarvitse moisesta välittää. Et sitä paitsi ole sen kauniimpi kuin muutkaan tai sit olet aika narsisti, jos tuollaista kuvittelet.

Taidat vaan huomiota kerjätä tuolla viestilläsi. Sitä paitsi jos olisitkin kaunis, niin naisilla luonto hoitaa tuon ongelman muutaman vuoden sisällä. Tsemppiä siinä tapauksessa odotteluun...

Vierailija
69/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-palstalla enemmistö on rumia. Alapeukkujen suurempi määrä kertoo sen. Jos on oikeasti hyvännäköinen (erityisesti nuoresta pitäen), tietää kyllä mistä ap ja hänen ajatustaan tukevat kommentoijat puhuvat. Jos olet aina ollut ruma/mitäänsanomaton, ei tuota ilmiötä voikaan ymmärtää, koska juuri nämä rumat/mitäänsanomattomat ovat juuri niitä kauniiden naisten lyttääjiä. Miksi heiltä siis edes heruisikaan sympatiaa ja yläpeukkuja.

Uskon myös vahvasti, että sama pätee miehiin. Yllättävän monet tuntemani hyvännäköiset heteromiehet ovat kertoneet samasta ilmiöstä, joka heihin kohdistuu - niin miesten kuin naistenkin keskuudessa. Eli komeat miehet saavat osakseen vähättelyä, joka liittyy miehen henkisiin ominaisuuksiin (esim.komea mies ei voi olla kiltti, älykäs tai rehellinen). Toki naisten kohdalla tämä ilmiö korostuu enemmän, koska naisiin kohdistuvat ulkonäköpaineet ja "esineellistäminen" ovat enemmän esillä.

Joten kauniit naiset: älkää lannistuko, sillä te itse tiedätte, kuinka älykkäitä ja lahjakkaita olette - kuinka paljon enemmän olette kuin vain ulkokuori. Tämä kauniiden ihmisten lyttääminen on vain rumilusten defenssi.

Kiitos! Erittäin hyvin kirjoitettu.. tämä aihe on kuin köydenveto..kaks joukkuetta joista kumpikaan ei ymmärrä toista..

Vierailija
70/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulkitsetko helposti muiden ihmisten käytöstä ja sanoja niin että he ovat sinusta ilkeitä tai tylyjä? meinaan vaan että saatat tulkita muita väärin kun lähdet asenteesta että muut pitävät sinua kauniina ja ovat ilkeitä sen takia 

Vierailija
71/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraise aina kun huomaat ihmisten taholta tulevan ongelmia liiallisen kauneutesi vuoksi. Voit myös harjoitella röyhtäilyä ja kaivaa nenääsi-katseet kääntyvät äkkiä sinusta poispäin. Meidän luokallamme koulussa silloin oli eräs tuollaine kaunis nenänkaivajatyttö. En muista että kukaan olisi seurustellut hänen kanssaan,tai että luokallamme olisi juuri puhuttukaan hänestä. Sai olla ihan omissa oloissaan.

Vierailija
72/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä pitkä paatos vain todistaa kuinka kauniit haluavat mieluummin tuudittautua siihen ajatukseen että ihmiset vihaavat ja syrjivät heitä heidän ulkonäkönsä takia, tällainen negatiivinen ajatuskierre alkaa ruokkimaan itseään, nämä kaunottaret käyttäytyvät sen mukaisesti ja se heijastuu heidän käytökseensä muita ihmisiä kohtaan ja tämä taas aiheuttaa ne kielteiset reaktiot muissa ihmisissä, ei se heidän oletettu kauneutensa. On helpompi syyttää maailmaa ja muita ihmisiä kuin kasvaa aikuiseksi ja ottaa vastuuta omasta itsestä ja käytöksestään. Jos on sellaisella asenteella liikenteessä että "kaikki kadehtii mua", niin se vain antaa ihmisestä ylimielisen ja itserakkaan vaikutelman mikä on omiaan karkoittamaan muut lähettyviltä.

Vierailija
73/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaunis, nyt ok. Kun olin kaunis, eräs mies sanoi ettei halua olla kanssasi koska petän kuitenkin, koska "kaikki kauniit naiset pettävät". En saanut edes mahdollisuutta seurusteluun.

Ystäväksi luulemani ihminen väitti etten ole empaattinen, koska olen niin kaunis. Oikeasti olen erityisherkkä ja yliempaattinen.

Psyka sanoi minulle ettei mulla voi olla ongelmia koska olen niin kaunis. Kärsin vakavasta masennuksesta.

Tervetuloa kauniiden maailmaan....

Vierailija
74/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas mielenkiintoista, miten eri tavalla kauniiksi itsensä identifioivat naiset kokevat ympäristön kohtelun. Itse koen saaneeni paljon positiivista huomiota ja palautetta miesten lisäksi juuri itseäni vanhemmilta naisilta. Minulle on tultu useampaan otteeseen kertomaan, että olen poikkeuksellisen kaunis. Toiset keski-ikäiset ja vanhemmatkin naiset ovat ihailleet hiuksiani, kasvojani, kroppaani, vaatetustani, hymyäni ja ystävällisyyttäni - noin mitä nyt viimeajoilta muistan. Ihan ventovieraat ihmiset ja myös päiväsaikaan esimerkiksi julkisissa, töissä ja konferensseissa, kaupassa jne. Saan myös yleensä hyvää palvelua kaikkialla ja apua milloin mihinkin aina tarvittaessa. Töissä minua kuunnellaan ja jään helposti ihmisten mieleen. Olen ollut esiintymisjännittäjä, mutta päässyt siitä jo hyvin eroon hakeutumalla esiintymistilanteisiin. Nyt ulkonäöstäni on hyötyä myös työnantajalleni, sillä olen haluttu puhuja varmaankin osaltaan miellyttävän ulkonäköni vuoksi.

Olen jo pian nelikymppinen nainen ja koen ikääntymisen olevan itseasiassa vain positiivinen asia, sillä olen ehtinyt jo kasvaa asiantuntijana ja hyväksymään oman rajallisuuteni ja inhimillisyyteni. Kauneuteni on toki katoavaista ja muuttuvaa, mutta koen vanhenevan ulkomuotoni omakseni. Ja mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ulkonäköäni muistan miettiä. Toki nautin kauniista vaatteista, meikkaamisesta ja huolehdin kaikin puolin itsestäni. Mutta paineita mihinkään harmaiden ja ryppyjen tai painon vahtimiseen ei enää ole.

Uskon, että positiivinen ja ystävällinen luonteeni näkyy jotenkin ulospäin ja perusilmeeni on vähän hymyilevä einä esim ns. resting bitch face. Huomioin naisia, lapsia ja vanhuksia, koska hoivaviettini on vahva. Olen varmaan tämän vuoksi säästynyt pahimmilta kuonilta. Seksuaalista ehdottelua ja flirttiä olen saanut aina, mutta myös hyviä naispuolisia ystäviä.

Oikeastaan muistan vain harvoja ikäviä tilanteita ulkonäkööni ja muihin ihmisiin liittyen. Ja niinhän sitä sanotaan, että jo lapset preferoivat kauniina pidettyjä kasvoja.

Vierailija
75/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän psyka se tuollaista sanoo? Taisit keksiä omasta päästäsi,niin kuin kauneutesikin

Vierailija
76/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on elämäänsä tyytymättömien valituskerho, joten totta kai täällä on enemmistö rumia. Tiedätkös miksi? Koska keskimäärin rumille elämä on paljon vaikeampaa kuin kauniille. On ihan turha väittää mitään muuta.

Minä olen komea mies, mutta en ole huomannut mitään syrjintää kenenkään suunnalta. Naiset tykkäävät ja miehiä ei kiinnosta.

Vierailija
77/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettavaa väittää että kaikki naiset rumenee vanhetessaan (ketjun alussa "kauneus menee ohi 4-kymppisenä, viimeistään 5-kymppisenä). Minusta monet naiset on kauniita vanhempina. Toki se voi olla erilaista kauneutta, ehkä se elämänasenne vaikuttaa enemmän ulkonäköön vanhempana.

Itse tapasin kesällä ohimennen erään entisen miespuoleisen koulukaverin, jota en ole nähnyt reiluun 20 vuoteen. Hän sanoi kutakuinkin näin (pienessä huppelissa): Vau, sä olit kyllä kaunis jo silloin nuorena, mutta nyt olet kyllä vielä kauniimpi. Ja ollaan siis 4-kymppisiä.

Vierailija
78/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän psyka se tuollaista sanoo? Taisit keksiä omasta päästäsi,niin kuin kauneutesikin

Toivon että olisin keksinyt tämän. Psyka oli sellainen vanha papparainen, joka kyyläsi koko ajan myös rintojani. Tämä tapahtui YTHS:llä kun olin noin 25 v. Nyt tekisin kantelun tuollaisesta käytöksestä, mutta nuorena en tajunnut.

Mies sanoi todellakin minulle, ettei "sinulla voi olla mitään ongelmia kun olet niin hyvännäköinen".

Hän kirjoitti myös lausuntoonsa, että "potilas on kaunis" ihan kuin sillä olisi merkitystä. Tajuaisin vielä jos olisi kirjoittanut jotain ulkoasustani (masentuneet eivät aina jaksa hoitaa) mutta että kasvonpiirteistäni joille en voi itse mitään.

Vierailija
79/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myönnän, että olen karsastanut aina komeita miehiä yleisten luulojen takia. Ajattelen, että ovat pahimpia häntäheikkejä ja muut naiset iskevät.

Vierailija
80/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kerran jonkun jenkkiläisen keskusteluohjelman, jossa kauniit ihmiset tulivat puhumaan siitä kuinka paljon ongelmia heidän ulkonäkönsä aiheuttaa. Kateutta ja ilkeilyä. Noh tosiasiassa ne naiset olivat melko tavallisen näköisiä, mutta todella itseään korostavia ja toisen ihmisen tunteita vähätteleviä. Sellaista. Mistä ne kaikki ongelmat ihmisten kanssa johtuivatkaan....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä