Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniina naisena elämä rankkaa..

Vierailija
15.09.2016 |

Koen näin ja vain ainoastaan ulkonäköni vuoksi. Muuten olen ihan luonteeltani samanlainen kuin muutkin normi ihmiset. Minun ei tarvitse edes juuri avata suutani, kun aistin (varsinkin naisilta) tympeää "käytöstä" ne ilmeet ja eleet. Vaikka kertoisin vaikeuksista tms koen lähes joka kerta ettei mitään myötätuntoa heru. Minun elämä vissiin näyttää niin kadehdittavan helpolta kun olen kaunis ulkoisesti. Eihän kauniilla ihmisellä voi olla rankkaa ja vaikeaa.

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. No mä olen ihan taviksen näköinen ja saan usein, liian usein naisilta tympeää käytöstä osakseni, vaikka itse yritän käyttäytyä hyvin/neutraalisti. En mahdu koskaan naisten ryhmiin tai pääse juttuihin mukaan. Muutenki sellainen asenne, että "se vie jonkun miehen". En ymmärrä tätä. En ole oikeasti yhtään hyvännäköinen tai käyttäydy seksuaalisesti. Että ei välttämättä johdu ulkonäöstä! Jotkut naiset ei vaan jostain syystä tuu toimeen toisten naisten kanssa, valitettavasti.

Hei haloo, vika on korviesi välissä. Olet nyt vaan päättänyt, että et tule toimeen naisten kanssa ja sillä selvä. Kyllä tuollainen asenne paistaa väkisellä ulospäin.

Vierailija
42/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan vakio.

Ja ihan puppua. Kyllä kannattaa kehittää itseään ellei tule muiden kanssa toimeen. Siitä se lähtee

Hyvin harva on mitenkään erityisen kaunis. Ja jos on ja lisäksi vielä mukava, on varmasti kaikkien suosiossa. Samoin kuin tavallinen ja mukavakin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen, ja edelleen ikäisekseni kaunis. Näytän ehkä kymmenen vuotta nuoremmalta. Tilanne on iän myötä vähän helpottunut, mutta joka iässä tulee vastaan ihastuneita vanhempia miehiä joita pitää korrektisti torjua.

Joskus on kiusallista, kun nuorempi mies osoittaa ihastusta, ja sitten hänelle paljastuu ikäni.

Vierailija
44/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä AP luulet, onko elämä rumana naisena rankkaa?

Sanopa rehellisesti, olisitko mieluummin "kaunis" ja kadehdittu vai "ruma" ja säälitty?

Tää on tällaista ihan turhanpäiväistä itsekorostustrollausta. Kuvaasi emme näe emmekä käytöstäsi sosiaalisissa tilanteissa, joten mitä oikein koet saavasi irti tällä aloituksella?

Vierailija
45/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi voi, on se kyllä raskasta.

Mitäs jos: pukeudu väljiin vaatteisiin, älä meikkaa, leikkaa pottatukka, juo olutta ja syö lihapiirakoita.

Kyllä se siitä katos lutviutuu. Kauniista saa aina ruman ja rumastakin kauniin. Pintaa se vaan on.

Ongelmasi on se, että ajattelet kaiken omasta navasta lähtien.

Eli mielestäsi minun pitäisi olla ruma että voisin saada normaalia käytöstä ihmisiltä. Eiköhän sen ruman pitäisi katsoa peiliin ja miettiä käytöstään sekä ehkä myös sitä olisiko jotain tehtävissä että hän itse olisi kauniimpi. Turha se on kadehtia muita ihmisiä ulkonäön vuoksi. Kohdella kaikkia tasavertaisesti. AP

Tässä se syy löytyy! Pidät muita rumina.

Se näkyy käytöksestäsi ja siksi sinusta ei pidetä.

Minä en ole tavannut rumia ihmisiä. Enpä juuri kauniitakaan. Minulle ihmiset on yleensä ok. Kivan näköisiä. Mukavia. Ikäviä. Fiksuja. Pinnallisia

Mutta ei rumia. Ei edes vammaiset

Vierailija
46/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä olet koulutettu ja rikas niin sitten kyllä elämä on hankalaa jos on herkkä. Toiset haluaisivat olla kuten sinä, mutta ehkä hyvä että kauneus on osunut sulle eikä jollekin narsistille, joka käyttäisi ulkonäköään hyväkseen.

Itse olen miettinyt, että onneksi en ole kaunis. Mun luonne ei ole niin vahva, että jaksaisin ihmisten kadehtimista.

Etsi itsellesi joku saman ajatusmaailman omaava - nyt noi sun ystävät voivat olla lähinnä tuttuja yms.

Vierailija
47/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielestäni ole mitenkään poikkeuksellisen kaunis mutta tunnistan tuon tympeän käytöksen ilmeineen ja eleineen ja sen että myötätuntoa ei ole joiltain tahoilta tippunut. Ihan lapsuudenkodista lähtien, btw.

T. Tuhkimo

Vierailija
48/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi voi, on se kyllä raskasta.

Mitäs jos: pukeudu väljiin vaatteisiin, älä meikkaa, leikkaa pottatukka, juo olutta ja syö lihapiirakoita.

Kyllä se siitä katos lutviutuu. Kauniista saa aina ruman ja rumastakin kauniin. Pintaa se vaan on.

Ongelmasi on se, että ajattelet kaiken omasta navasta lähtien.

Eli mielestäsi minun pitäisi olla ruma että voisin saada normaalia käytöstä ihmisiltä. Eiköhän sen ruman pitäisi katsoa peiliin ja miettiä käytöstään sekä ehkä myös sitä olisiko jotain tehtävissä että hän itse olisi kauniimpi. Turha se on kadehtia muita ihmisiä ulkonäön vuoksi. Kohdella kaikkia tasavertaisesti. AP

Voi jeesus. Ei voi muuta sanoa. 

jos teillä kauniilla naisilla kaikki ikävä johtuu vain siitä, että olette kauniita, niin mistä ne ympäristön vittuilut, etenemättömyys uralla , kiusaaminen jne. johtuu sitte rumien kohdalla? Ja kuka täällä sitten saa sitä hyvää kohtelua osakseen, nähtävästi ei kukaan.

Vierailija
49/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. No mä olen ihan taviksen näköinen ja saan usein, liian usein naisilta tympeää käytöstä osakseni, vaikka itse yritän käyttäytyä hyvin/neutraalisti. En mahdu koskaan naisten ryhmiin tai pääse juttuihin mukaan. Muutenki sellainen asenne, että "se vie jonkun miehen". En ymmärrä tätä. En ole oikeasti yhtään hyvännäköinen tai käyttäydy seksuaalisesti. Että ei välttämättä johdu ulkonäöstä! Jotkut naiset ei vaan jostain syystä tuu toimeen toisten naisten kanssa, valitettavasti.

Sinussa on varmaan joku erityisvahva feromoni, joka vetää miehiä puoleensa. Joskus tapaa ulkoisesti vähemmän viehättäviä naisia, mutta joissa on kuitenkin jotain mystistä vetovoimaa.

Luulen että olen sitten tässä luokassa. Se on maksanut minulle työpaikkoja ja ystävyyssuhteita. Miehet menevät sekaisin, ja jälkeen päin paikkaillaan.

Vierailija
50/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinussa on varmaan joku erityisvahva feromoni, joka vetää miehiä puoleensa. Joskus tapaa ulkoisesti vähemmän viehättäviä naisia, mutta joissa on kuitenkin jotain mystistä vetovoimaa.

Pitää paikkansa varmaan joidenkin naisten kohdalla, mutta ei minun. Kun hassua tapauksessani juuri onkin se, että olen ihan tavis, eikä miehet edes erityisemmin pidä minusta. Harvoin tulevat iskemään tai edes juttelemaan. Mutta ilmeisesti naiset jostain syystä luulevat, että miehet pitävät minusta. Seurustelevat alkavat "merkkailemaan" heti seurassani miehiään ja tulevat suullisesti varoittamaan kuka seurustelee kenenkin kanssa, jos joskus harvoin olen erehtynyt juttelemaan jonkun varatun miehen kanssa. Baareissa en saa koskaan istua samaan pöytään jossa on miehiä ja naisia (koska naiset ovat alkaneet osoittamaan mieltään) jne. Kai siihen riittää sitten se, että olen sinkku ja kaikki sinkkunaiset ovat vaarallisia. :D

Rupesin miettimään henkisiä ominaisuuksiani ja yksi syy miksi naiset eivät ehkä pidä minusta on se, että olen aika hiljainen (en nyt mikään tuppisuu kuitenkaan). Ehkä he kokevat, että salailen jotakin? Tai että olen ylimielinen? Mene ja tiedä.

Vierailija
51/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No toivottavasti sulle käy kuin mulle. Olin kaunis parikymppisenä mutta kolmestakympistä eteenpäin olen rumentunut kovaa tahtia. Nyt keski-ikäisenä olen ruma kuin mikä ja ei se kivaa ole olla ruma.

Ai? Mun mielestä just päinvastoin! Vanhana ja rumana en enää ole ulkonäön tuomien asenteiden vanki. Varsin vapauttavaa!

Vierailija
52/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi pitää paikkansa! Oon lukenut että on jotenkin alkukantaista että naiset vaistoavat toisissa naisissa tämän ja alkaisivat sen takia syrjimään. Juurikin sama asia naisessa vetää miehiä puoleensa..

Vierailija
53/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisitpä millaista on elämä vähän rumempana naisena. Kyllä minä tämän ulkonäköni parempaan vaihtaisin hetkellä millä hyvänsä. Kasvoni eivät ole kauniit, joten eipä minulla ole parisuhdettakaan ollut taas moneen vuoteen, harva mies kun jaksaa katsoa pintaa syvemmälle. Minulla on kyllä hyvä vartalo ja kaikenmoisia seksivonkaajia vedän puoleeni. Ketään ei kiinnosta persoonani, puhumattakaan parisuhteesta. Kaunis nainen saa niin paljon parempaa kohtelua miehiltä.

Olen pahoillani että jotkut naiset ovat purkaneet katkeruutta sinuun. Kukaan meistä ei ulkonäköään valitse. Mutta koeta ymmärtää niitä katkeria naisiakin.

Vierailija
54/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ymmärrän, mutta ap vaikuttaa nyt vain jotenkin todella ylimieliseltä. Rumat akat kiusaa, yhyy. Minä olen ap:n mielestä varmaan tosi ruma, mutta vastaan tulee välillä tosi ilkeitä akkoja. Vinkki: ei kannata välittää niistä.

Jos olet ystävällinen, suurimmaksi osaksi saat ystävällisyyttä takaisin. Joskus joku tulee oikein pahalla tuulella kysymään jotain, mutta kun vain hymyilee ja on ystävällinen, huomaa että hekin tulevat paremmalle mielelle.

Ystäväni on yksi kauneimmista naisista, jonka olen ikinä nähnyt. Hän on kaunis niin ulkoa kuin sisältäkin, ja sen takia suurin osa ihmisistä pitää hänestä todella paljon. Mutta kyllä niitä kateellisia ja katkeriakin akkoja tulee vastaan, jotka vihaavat toista ihmistä ilman mitään syytä. Niille ihmisille on ihan sama kuinka ystävällinen heitä kohtaan on.

Vierailija
55/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itsekin olen aika vetävän näköinen muija edelleen (39v) (ei mistään kohdin vielä rupsahtanut, koko elämän liikkunut ) niin huvittaa tässä iässä että puolta nuoremmat naiset pitävät mua uhkana!

Sitten koska itselläni jo todella isot lapset (aikuinen ja 16v) niin kateellisilla ei ole edes mitään, millä "iskeä", "lyödä", keljuilla.

Ei ole lastenhoito-ongelmia, on paljon omaa aikaa, asiat ok, ja kun vielä olen kaikille äärettömän ystävällinen enkä vähempää voisi välittää kenenkään mielipiteistä, niin saa lopulta jonkun ihmemaineen. Jopa kunnioitusta ! :-)

Tiedän, että jos minulla olisi vaikkapa pieniä lapsia, niin alettaisiin arvuutella, hoidanko lapseni ja miten yms paskaa. (Tätä tapahtui yli 10v sitten kun olin vielä nuorempi ja kaunis)

Oli jopa turhia ilmoituksia sossuille.

Että kyllä mua on kiusattukin!

Kyllä elämä vaan on aika ihanaa juuri NYT

Vierailija
56/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisella joka ei tule toimeen naisen kanssa, on huono äitisuhde eikä hän luota toisiin naisiin. Suhtautuu alusta alkaen vihamielisesti naisiin, oma itsetunto on huono ja sitä paikkailee sitten vilkuilemalla miehiä ja katseita laskemalla. Ja toisten syy?

Vierailija
57/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
58/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissäni on hyvin kaunis nuori nainen. Mutta häntä ei kukaan hirveästi kadehdi, koska hän on niin uskomattoman mukava, auttavainen ja huumoritajuinen. Sitä paitsi hän on aito. Kertoilee mokiaan elämästä siinä,  missä me muutkin. Kysyin joskus, eikö hänelle ole noussut päähän ulkonäkö ja varsin hyvin toimeentulevat vanhemmat. Hän sanoi, että sisarukset palauttavat kyllä toinen toisiaan maan pinnalle. Kukaan ei huomaan hänen ulkonäköään kotioloissa, päin vastoin. Siellä otetaan esiin kaikki epämukavatkin asiat. Se pitää jalat maassa.

Vierailija
59/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas kohdellaan huonosti ja vähätellään siksi koska olen ruma. Ymmärrän ihan yleisellä tasolla että aloittajan kuvailema tilanne on mahdollinen ja hyvin hankala, sitä ei käy kiistäminen mutta vaikeaa on meilläkin, joilla on päinvastainen ongelma kuin sinulla. Niin se taitaa olla että jos ihminen on vähänkään poikkeavan näköinen, niin hän joutuu hyvin helposti muiden ihmisten silmätikuksi.

Vierailija
60/105 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ns. keskiverto naisen näköinen. Ei ole koskaan haukuttu rumaksi, eikä kehuttu kauniiksi. Mutta silti ajoittain on hankalia tilanteita töissä ja olen joutunut silmätikuksi. Olen tullut tulokseen, että meitä kaikkia ulkonäöstä riippumatta  kohtaa elämässä myös ikävät tilanteet ja me itse säätelemme, miten annamme niiden vaikuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän