Kauniina naisena elämä rankkaa..
Koen näin ja vain ainoastaan ulkonäköni vuoksi. Muuten olen ihan luonteeltani samanlainen kuin muutkin normi ihmiset. Minun ei tarvitse edes juuri avata suutani, kun aistin (varsinkin naisilta) tympeää "käytöstä" ne ilmeet ja eleet. Vaikka kertoisin vaikeuksista tms koen lähes joka kerta ettei mitään myötätuntoa heru. Minun elämä vissiin näyttää niin kadehdittavan helpolta kun olen kaunis ulkoisesti. Eihän kauniilla ihmisellä voi olla rankkaa ja vaikeaa.
Kommentit (105)
Mitä jos tuo jumalainen kauneutenne on vain kuviteltua, ja oikeasti teille ollaan tylyjä takaisin koska itsekin olette? Kivempihan se itselle tietysti on tulkita niin, että kaikki on vaan kateellisia koska olen niiiin kaunis.
Nainen on lähes aina susi toiselle naiselle.
Ja te naiset osaatte olla ihan järjettömistä asioista kateellisia ja kateellisena käyttäydytte täysin sikamaisesti.
Tätä on miehenä saanut sivusta seurailla ja pitkään.
Mutta en silti sanoisi että kauniina naisena eläminen olisi jotenkin vaikeata. (Saatte sitä kompensaatiota sitten ulkonäkönne lumoamien miesten suunnalta)
Olen ollut nuorena ja teininä suhteellisen hyvännäköinen ja hoikka. Sain silloin paskaa niskaan.
Nyt olen masentunut ja turvonnut, tavallinen ämmä. Saan paskaa ja halveksuntaa.
Näin molemmista puolista kokemusta omaavana väittäisin että oli kivempaa saada paskaa niskaan silloin kun oli paremmannäköinen.
Olen myös ollut sosiaalinen, puhelias ja hauska, sain paskaa ja nyrpistelyä.
Olen nyt hiljainen ja syrjäänvetäytyvä, saan paskaa ja inhoa.
Tiedän että on olemassa ystävällisiä ihmisiä riippumatta millainen olen. Aina on kuitenkin mulkkujen määrä myös vakio.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, naisvihamielistä paskaa. Minun parhaat pomoni esimerkiksi ovat aina olleet naisia.
Vierailija kirjoitti:
Oi voi, on se kyllä raskasta.
Mitäs jos: pukeudu väljiin vaatteisiin, älä meikkaa, leikkaa pottatukka, juo olutta ja syö lihapiirakoita.
Kyllä se siitä katos lutviutuu. Kauniista saa aina ruman ja rumastakin kauniin. Pintaa se vaan on.
Ongelmasi on se, että ajattelet kaiken omasta navasta lähtien.
Tätä oon yrittänyt mutta ei auta. Verkkareissakin olen kuulemma sensuelli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, naisvihamielistä paskaa. Minun parhaat pomoni esimerkiksi ovat aina olleet naisia.
Samoin minun.
Älä sure. Aika hoitaa kyllä tuollaiset asiat. Ehkä jo kymmenen vuoden päästä kukaan ei pidä sinua enää minään muuna kuin ihan tavallisena ihmisenä.
"Kauneuden vuoksihan pitää kärsiä",kuten sanonta kuuluu.
Kyllä minä ymmärrän ,että yhtä kärsimystähän se on tuollainen elämä. Kukapa sellaista tuskaa ja kärsimystä nyt itselleen haluaisi. Jaxuhalit vaan ja muistahan syödä nyt vain oikein reippaasti,kyllä se siitä pikkuhiljaa helpottaa ja ruoka on hyvä lohduttaja, ja auttaa ulkonäköösikin pitkässä juoksussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toivottavasti sulle käy kuin mulle. Olin kaunis parikymppisenä mutta kolmestakympistä eteenpäin olen rumentunut kovaa tahtia. Nyt keski-ikäisenä olen ruma kuin mikä ja ei se kivaa ole olla ruma.
Olen jo yli 30v... Kaunis edelleen;) AP
No se kauneus kerkiää menemään ohi yli nelikymppisenä viimeistään viisikymppisenä.
Häh? Miksi menisi? Kauniita neli- ja viisikymppisiä naisia on kyllä olemassa. Etkö ole oikeasti nähnyt ainuttakaan? Onko sinusta vain parikymppinen nainen kaunis? Naisen on ok ajatella näin, mutta mies kun julistaa palstalla samaa "totuutta", niin on täysin väärässä oleva kusipää :D
Mä taas olen kaunis nainen, jota kohdellaan hyvin ja muut naiset viihtyvät seurassani.
Kuulen paljon kohteliaisuuksia ja saan hymyjä myös toisilta naisilta, siinä missä miehiltäkin.
Sympatiaa ja empatiaa saan myös osakseni, jos sen tarvetta ilmaisen.
Veikkaan asian johtuvan lähinnä henkisistä ominaisuuksista, sillä kaunista ihmistä kohdellaan empiiristen havaintojeni lisäksi myös ihan tutkitustikin paremmin; ollaan ystävällisempiä, kuunnellaan enemmän, otetaan vakavammin kuin rumemmat, maksetaan enemmän palkkaa, jo lapsena on naapuruston äitien, opettajien, sukulaisten ym. suosikki jne.
Tämä kasvattaa lapsesta sosiaalisesti lahjakkaamman kuin rumemmista, mikä vaikuttaa myös paljon suosion määrään aikuisenakin.
Ap:n logiikalla esim. julkisuudessa olevat kauniit naiset olisivat yksinäisiä ja kaltoinkohdeltuja, vaikka tosiasiassa hekin ovat olleet suosittuja nuoresta saakka ja ovat sitä edelleen.
Kauniit kasvot, silmät, hiukset ja sopusuhtainen vartalo, tekevät kyllä kauniin naisesta. Hymy plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos: pukeudu väljiin vaatteisiin, älä meikkaa, leikkaa pottatukka, juo olutta ja syö lihapiirakoita.
Kyllä se siitä katos lutviutuu. Kauniista saa aina ruman ja rumastakin kauniin. Pintaa se vaan on.
Tätä oon yrittänyt mutta ei auta. Verkkareissakin olen kuulemma sensuelli.
Näytä nyrpeältä ja ilmoita, ettet juttele rumien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos tuo jumalainen kauneutenne on vain kuviteltua, ja oikeasti teille ollaan tylyjä takaisin koska itsekin olette? Kivempihan se itselle tietysti on tulkita niin, että kaikki on vaan kateellisia koska olen niiiin kaunis.
Joo olen tuotakin miettinyt että olenko vain tyly muille mutta kun en tosiaankaan ole. Enemmänkin ujo ja se voidaan tulkita ylpeydeksi. Mutta loppupeleissä ylpeän ja ujon ihmisen eron huomaa. Se joka ei koskaan ole kokenut vastaavaa naisten puolelta mitä esim.minä olen niin ei voi täysin ymmärtääkään.
Tuota, olen itse normaalin näköinen tai pikkusievä jonkun mielestä, mutta olen työskennellyt muutaman todella kauniin ihmisen kanssa. Kumpikin todella mukavia eikä kummallakaan minkäänlaisia ongelmia naisten eikä miesten kanssa. Kumpaakaan ei olla aina pokaamassa, enemmänkin jätetään kunnioitusrako, joskus se lähestyminen voi olla hankalampaakin kuin sitä tyrkkypirkkoa yrittäminen. Molemmat akateemisia, pätevät aivoillaan eivät ulkonäöllään vaikka toinen nuorena tyttönä osallistuikin ja oli joku Miss Suomi perintöprinsessa. Mutta jos kaikki ongelmansa kokee johtuvan kauniista ulkonäöstään - ehkä aika korjaa, luonnevika ei välttämättä muuta kuin pahenee iän myötä.
Ap. Jätä meikkaamatta, pue vain tavallisia siistejä vaatteita ( jätä siis piukeat farkut ja herutuspaidat pois). Älä käytä mitään merkkituotteita, esim laukkuja ja vaatteita. Älä ole kaikille niin ystävällinen, äläkä huomioi kaikkia ihmisiä joita vastaan tulee.
Johan alat saamaan tavallista kohtelua niin miehiltä kuin naisiltakin.
Hyvin hyvin harva on oikeasti niin kaunis luonnostaan, että on kaunotar ilman mitään laitoksia. Nyt joko siis lopetat voivottelun tai alat nauttimaan ystävällisempää käytöstä muilta kun olet naturelli.
T. Kaunis nainen meikattuna, ilman laitosia hyvin tavallinen :)
Ps. Uusi, ei-karvahattu coupe bemari se töissä vasta harmistusta muille aiheuttaakin....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toivottavasti sulle käy kuin mulle. Olin kaunis parikymppisenä mutta kolmestakympistä eteenpäin olen rumentunut kovaa tahtia. Nyt keski-ikäisenä olen ruma kuin mikä ja ei se kivaa ole olla ruma.
Olen jo yli 30v... Kaunis edelleen;) AP
No se kauneus kerkiää menemään ohi yli nelikymppisenä viimeistään viisikymppisenä.
Ei se minnekään ole mennyt... 50+ vuotias. Ja kyllä tunnistan ap:n ongelman, valitettavasti. Kauneus on haitannut jopa työuralla :(
Itse voisin kuvitella kauniiden naisten elämän olevan varsin erilaista kuin tavallisen näköisen miehen.
Pikkutytöstä asti kaikkialla törmäät positiiviseen vastaanottoon. Menet kaupasta kysymään jotain niin vastataan reippaasti ja palveluhenkisesti, kaikenikäiset miehet katselevat kieli pitkänä, tavallisemmat naiset on kateellisia.
Nuorista pojista ei pidä kukaan, tytöt seurustelevat itseään vanhempien kanssa, kaupassa tiuskitaan, tavallisenkin näköinen nainen tuhahtaa jos koittaa kasata rohkeutensa ja yrittää tehdä aloitteen tai suuttuu kun ahdistellaan, harrastuksiasi pidetään typerinä tai lapsellisina ja kaveritkin vinoilee kaikesta.
Siinä kehittyy vähän erilaiset sosiaaliset taidot ja itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa. No mä olen ihan taviksen näköinen ja saan usein, liian usein naisilta tympeää käytöstä osakseni, vaikka itse yritän käyttäytyä hyvin/neutraalisti. En mahdu koskaan naisten ryhmiin tai pääse juttuihin mukaan. Muutenki sellainen asenne, että "se vie jonkun miehen". En ymmärrä tätä. En ole oikeasti yhtään hyvännäköinen tai käyttäydy seksuaalisesti. Että ei välttämättä johdu ulkonäöstä! Jotkut naiset ei vaan jostain syystä tuu toimeen toisten naisten kanssa, valitettavasti.
Sinussa on varmaan joku erityisvahva feromoni, joka vetää miehiä puoleensa. Joskus tapaa ulkoisesti vähemmän viehättäviä naisia, mutta joissa on kuitenkin jotain mystistä vetovoimaa.
Kyllä mä oon oikeesti miettinyt et ei olis kyllä välttämättä kiva olla sellainen mielettömän kaunis kun saattais elämä olla hankalaa. Mut siis tarkoitan oikeasti sellasta ihan _jäätävän_ kaunista joita hyvin harvoin tulee vastaan. En usko että kukaan tällä palstalla kuuluu siihen kategoriaan. Semmonen ei tyrkätty puunattu tekotiivisen kaunis vaan sellainen joka jo luonnollisessa olotilassaan on kauttaaltaan geneettisen lottovoiton voittaneen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mielestäsi minun pitäisi olla ruma että voisin saada normaalia käytöstä ihmisiltä. Eiköhän sen ruman pitäisi katsoa peiliin ja miettiä käytöstään sekä ehkä myös sitä olisiko jotain tehtävissä että hän itse olisi kauniimpi. Turha se on kadehtia muita ihmisiä ulkonäön vuoksi. Kohdella kaikkia tasavertaisesti. AP
No, typerään ongelmaan typerä ratkaisu.
Tämä on niin tietyntyyppisten naisten "ongelma". Ollaan vähän epävarmoja ja kaikki viattomatkin katseet ja äänenpainot tulkitaan kateudeksi tai vihaksi. Ei ihmisillä oikeasti ole mitään intressiä miettiä sinun ulkonäkösi upeutta. Kaikki ajattelee lähinnä sitä omaa peilikuvaa. Kasva aikuiseksi ja lopeta kitinä. Ja mieti omaa käytöstäsi - aika usein se juurisyy on siinä, miten kohtelet kanssaeläjiäsi.
Saa olla aika hemmetin huippumalli tasoisen kaunis, jos riittää itsevarmuutta korostaa omaa kauneuttaan. Omasta mielestäni on vain harvoja ihmisiä, jotka olisivat oikeasti rumia, itse näen lähes kaikki vastaantulijat joko tavallisina tai kauniina, joten ehkä se johtuu omasta tavastani katsoa muita, mutta sinun on oltava ihan älyttömän kaunis, jos se kerta noin ylitsevuotavasti aina tunnutaan huomaavan.
Toisaalta jos olet hyvin kaunis, niin luultavasti nihkeä kohtelu naisten puolelta on joko kateutta (eivät pysty itse näkemään omaa kauneuttaan ja kokevat olevansa rumempia ja huonompia rinnallasi) tai sitten hyvännäköisenä vaikutat ylimieliseltä, minkä olen itse huomannut lähes kaikissa keskivertoa kauniimmissa ihmisissä.