Kauniina naisena elämä rankkaa..
Koen näin ja vain ainoastaan ulkonäköni vuoksi. Muuten olen ihan luonteeltani samanlainen kuin muutkin normi ihmiset. Minun ei tarvitse edes juuri avata suutani, kun aistin (varsinkin naisilta) tympeää "käytöstä" ne ilmeet ja eleet. Vaikka kertoisin vaikeuksista tms koen lähes joka kerta ettei mitään myötätuntoa heru. Minun elämä vissiin näyttää niin kadehdittavan helpolta kun olen kaunis ulkoisesti. Eihän kauniilla ihmisellä voi olla rankkaa ja vaikeaa.
Kommentit (105)
No toivottavasti sulle käy kuin mulle. Olin kaunis parikymppisenä mutta kolmestakympistä eteenpäin olen rumentunut kovaa tahtia. Nyt keski-ikäisenä olen ruma kuin mikä ja ei se kivaa ole olla ruma.
Vierailija kirjoitti:
No toivottavasti sulle käy kuin mulle. Olin kaunis parikymppisenä mutta kolmestakympistä eteenpäin olen rumentunut kovaa tahtia. Nyt keski-ikäisenä olen ruma kuin mikä ja ei se kivaa ole olla ruma.
Olen jo yli 30v... Kaunis edelleen;) AP
Älä sure, oikeasti ne kauniit joita naiset kadehtivat ovat niitä luontaisen kauniita ja viehättäviä jotka eivät omaa viehätysvoimaansa mieti eivätkä siihen keskity, se vaan on osa heitä. Sinunkaltaisia omaa kauneuttaan paljon miettiviä ihmisiä naiset harvemmin kadehtivat, näin vanhempana saattaa hieman säälien katsella jos oma identiteetti noin voimakkaasti ulkonäön varaan rakentuu.
Kauneus menee ohi :-)
Kannattaa nyt jo kehittää sitä luonnepuolta, ettei tipu vallan tyhjän päälle. Nih.
Vierailija kirjoitti:
Älä sure, oikeasti ne kauniit joita naiset kadehtivat ovat niitä luontaisen kauniita ja viehättäviä jotka eivät omaa viehätysvoimaansa mieti eivätkä siihen keskity, se vaan on osa heitä. Sinunkaltaisia omaa kauneuttaan paljon miettiviä ihmisiä naiset harvemmin kadehtivat, näin vanhempana saattaa hieman säälien katsella jos oma identiteetti noin voimakkaasti ulkonäön varaan rakentuu.
Juurikin kun olen luonnollisesti kaunis enkä tälle mitään voi... En ajattele ulkonäköä, se nyt sattuu olemaan osa minua. Tämä asia vaivaa vain sen vuoksi, koska olen tajunnut vuosien varrella kuinka varsinkin naisten käytös voi ollakin pirullista vaikka en tee tai sano mitään. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo yli 30v... Kaunis edelleen;) AP
No se kauneus kerkiää menemään ohi yli nelikymppisenä viimeistään viisikymppisenä.
Sama täällä. Koululaisena minua lähentelivät luokkakaverit ja opettajat, opiskelijana professorit, töissä pomot ja työkaverit. Jos annat pomolle pakit, ei määräaikaista jatketa. Jos kollega yrittää sinua pikkujouluissa ja jää siitä kiinni vainolle, vaimo pitää huolen ettei määräaikaisuuttasi jatketa. Jos ylin johto on saanut sinulta pakit pikkujouluissa, kun ylennys tarjoutuu, sinua ei valita jatkoon. Voisin jatkaa vaikka koko päivän.
Oon viime päivinä miettinyt samaa, monet naiset katsovat tosi vihaisesti ja jos kysyn neuvoa, ilahtuvat silminnähden ja vastaavat ylimielisesti ympäripyöreitä yksinkertaiseen kysymykseen. Näin ovat toimineet noin keski-ikäiset suht hyvännäköiset naiset. Tämmöiseen käytökseen olen törmännyt lääkärissä ja päiväkodissa. Kyllä se vaan tuntuu pahalta kun tuntemattomat ihmiset kohtelevat vihamielisesti.
Toki myös jo koulussa ylempiluokkalaiset tytöt kiusasivat rajustikkin. Että on luulot kyllä otettu pois :D
Olen myös miettinyt miksi minullekin aina käy uudessa työpaikassa niin että minusta aletaan puhua selän takana.. olen luonteeltani rauhallinen ja otan toiset huomioon. En koskaan ole ollut kenellekään ilkeä ja silti minua syrjitään varsinkin sellaisessa työpaikassa missä on naisia.. olen hoitoalalla. Minulle tulee sellainen olo että minusta tehdään huono työntekijä. Olen kuullut olevani kaunis..sanotaan se nyt vaikka näin.
Vierailija kirjoitti:
Oon viime päivinä miettinyt samaa, monet naiset katsovat tosi vihaisesti ja jos kysyn neuvoa, ilahtuvat silminnähden ja vastaavat ylimielisesti ympäripyöreitä yksinkertaiseen kysymykseen. Näin ovat toimineet noin keski-ikäiset suht hyvännäköiset naiset. Tämmöiseen käytökseen olen törmännyt lääkärissä ja päiväkodissa. Kyllä se vaan tuntuu pahalta kun tuntemattomat ihmiset kohtelevat vihamielisesti.
Toki myös jo koulussa ylempiluokkalaiset tytöt kiusasivat rajustikkin. Että on luulot kyllä otettu pois :D
Juurikin näin.. Samoja tuntemuksia minulla AP
Oi voi, on se kyllä raskasta.
Mitäs jos: pukeudu väljiin vaatteisiin, älä meikkaa, leikkaa pottatukka, juo olutta ja syö lihapiirakoita.
Kyllä se siitä katos lutviutuu. Kauniista saa aina ruman ja rumastakin kauniin. Pintaa se vaan on.
Ongelmasi on se, että ajattelet kaiken omasta navasta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos: pukeudu väljiin vaatteisiin, älä meikkaa, leikkaa pottatukka, juo olutta ja syö lihapiirakoita.
Kyllä se siitä katos lutviutuu. Kauniista saa aina ruman ja rumastakin kauniin. Pintaa se vaan on.
Selkeesti et nyt pysyy ymmärtää joten vaihappa vaikka keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Eli mielestäsi minun pitäisi olla ruma että voisin saada normaalia käytöstä ihmisiltä. Eiköhän sen ruman pitäisi katsoa peiliin ja miettiä käytöstään sekä ehkä myös sitä olisiko jotain tehtävissä että hän itse olisi kauniimpi. Turha se on kadehtia muita ihmisiä ulkonäön vuoksi. Kohdella kaikkia tasavertaisesti. AP
Jännä, olen itse rumahko/parhaina päivi nätti tavis ja silti naisetvkihtelevat tylysti ja pomot lähentelevät.
Erityisen kauniita naisia tulee vastaan erittäin, erittäin harvoin (tosin komeita miehiä eivtule vastaan lähes ikinä)- kaikki kauniit on ilmeisesti sitten palstailemassa :D
No vakavissaan, uskon että liiallisessa kauneudessa on ongelmansa.
Mutta siltikin pidän suorastaan loukkaavana, että itseään kaunottarena pitävät itkevät ulkonäköään tänne.
Toisin kuin rumuudesta, kauneudesta on myös hyötyä.
Ja ainoa ihminen jonka tiedän kokoajan korostaneen ulkonäköään ja sen haittoja puheessaan ( en tajuu mitä kaikki miehet mussa näkee!!) Ei täyttänyt omia kriteereitäni ulkonäöltään lähellekkään. Mutta tärkeintähän oli se, että sai vaivaantuneita myötäilyjä " joo, on rankkaa. Kauheeta kun kaikki miehet hymyilee ja yrittää iskeä" . Surku sitä tyttörukkaa tuli oikeastikin, eikö se johtunut todellakaan kauneudesta.
Tämän vuoksi en halua kaunista tyttöystävää. En halua, että tyttöystäväni on epäsosiaalinen, vaikka kyseessä ei olisikaan oma vika. Naisen paras puoli on iloisuus ja kaikkien kanssa toimeen tuleminen.
M35
Aijaa. No mä olen ihan taviksen näköinen ja saan usein, liian usein naisilta tympeää käytöstä osakseni, vaikka itse yritän käyttäytyä hyvin/neutraalisti. En mahdu koskaan naisten ryhmiin tai pääse juttuihin mukaan. Muutenki sellainen asenne, että "se vie jonkun miehen". En ymmärrä tätä. En ole oikeasti yhtään hyvännäköinen tai käyttäydy seksuaalisesti. Että ei välttämättä johdu ulkonäöstä! Jotkut naiset ei vaan jostain syystä tuu toimeen toisten naisten kanssa, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa. No mä olen ihan taviksen näköinen ja saan usein, liian usein naisilta tympeää käytöstä osakseni, vaikka itse yritän käyttäytyä hyvin/neutraalisti. En mahdu koskaan naisten ryhmiin tai pääse juttuihin mukaan. Muutenki sellainen asenne, että "se vie jonkun miehen". En ymmärrä tätä. En ole oikeasti yhtään hyvännäköinen tai käyttäydy seksuaalisesti. Että ei välttämättä johdu ulkonäöstä! Jotkut naiset ei vaan jostain syystä tuu toimeen toisten naisten kanssa, valitettavasti.
Hyvä vartalo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vartalo?
Ei todellakaan. :D Olen semmoinen maatuska, lyhyt ja vähän pehmoinen.
Tuttu tunne, mutta kohta saat kuraa niskaas ja paljon:)