Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo naapuri, näin taas yöllä ovisilmästä kun Lähti klo2:45 jonnekin tuli vasta aamulla 7 jälkeen kotiin

Vierailija
15.09.2016 |

Ei kyllä ole normaalia, tämä on toistunut nyt pari viikkoa et on yöllä muutaman tunnin jossain. Ensi yönä lähden kyllä katsomaan mitä tämä outo hiippari puuhastelee.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli

Vierailija
22/38 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no eikö se ole lainkaan outoa jos joku naapuri seisoo tuijottamassa reiästä klo 02:45 joka yö kahden viikon aikana????? ehkä jakaa postia...

Eikös täällä palstalla oo joku nimimerkki "Rektaalitähystäjä" :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan se outo on?

Vierailija
24/38 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootkohan sä mun naapuri :D mun naapurin mummo oli ilmoittanut poliisille että myyn huumeita, syynä tälle epäilylle mun työajat,(joko 19-03 tai 22-06) koska kuka hullu huumeita päivisin muka myisi tottakai pitäis hillua yöt läpensä 8tuntia huumekauppaa tekemässä.. :D Poliisit kävi tarkistamassa asian.

Tekivätkö ihan kotietsinnän? Suomessahan siihen riittää se, että "on syytä epäillä".

En usko että poliisit tulee kotiin noin vain jonkun höyrypään ilmoituksesta?

Vierailija
25/38 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaa työkseen jotai baaria luultavasti.

Vierailija
26/38 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuri kyttää aina ikkunasta kun lähden yöllä töihin ja tulen aamuyöstä kotiin. En tiedä valvooko se koko yön ikkunan ääressä vai onko herätyskello soimassa että pääsee kyttäämään.

Vierailija
27/38 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä joskus asui naapurissa aamulehden jakaja, ja taisi hyvin noihin aikoihin tulla ja lähteä.

Ja mitäs se sinulle kuuluu? Kukin menee minne pitää, oli sitten yö tai päivä. Olisihan se nyt sairasta jos minua joku naapuri varjostaisi jos liikkuisin hänen mielestään väärään aikaan😂

Vierailija
28/38 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähdin kerran seuraamaan naapuria edellisessä osoitteessa jossa asuin. Lähti aina joka torstai naapurin mies klo 22.45 johonkin. Kerran lähdin hänen peräänsä sitten ottaakseni selvää mihin oikein menee. Kun hän lähti autolla kerrostalon pihalta käynnistin oman autoni ja lähdin pienellä välimatkalla perään.

Ajoi kaupungin toiseen laitaan eräälle teollisuusalueelle jossa pururata ja iso parkkipaikka. En ajanut omaa autoani samalle parkkipaikalle vaan jalkauduin ja menin metsää pitkin pururadan parkkipaikan laitaan missä naapuri istui autossa. 5 minuuttia kului ja toinen auto ajoi paikalle josta nousi mies joka meni tämän naapurin miehen autoon. Sitten syttyi lamppu autossa ja alkoi tapahtua jotain mitä en ihan äkkiä olisi uskonut alkavan tapahtuvan. Miehet alkoivat suudella autossa. Hoin itsekseni siinä pusikossa että ''mitä hemmettiä, mitä hemmettiä oikein tapahtuu''. Olin tyrmistynyt. Sitten hetken päästä toinen henkilöistä laski päänsä naapurin syliin ja alkoi tekemään edestakaista liikettä ylös alas ja naapuri laittoi kädet niskansa taakse ja sääti penkin kulmaa hieman alemmaksi. Tätä pään edestakaista liikettä jatkui muutaman minuutin kunnes mies kampesi itsensä naapurin syliin. Auto natisi ja heilui hieman syksyisessä yössä.

Sama toistui hetken päästä mutta rooleja vaihdettiin. Suutelivat uudestaan roolien vaihdon välissä. Kului noin 15 min ja toinen miehistä tuli autosta ulos ja meni omaansa ja lähti pois paikalta. Myös naapuri lähti samaan aikaan omalla autollaan. Tuon tapahtuman jälkeen näin tuon naapurin eri valossa. Käytävässä moikkaaminen oli kiusallista minun osaltani kun olin joutunut todistamaan tuon tapahtuman..

Vierailija
29/38 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin :D

Vierailija
30/38 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lähdin kerran seuraamaan naapuria edellisessä osoitteessa jossa asuin. Lähti aina joka torstai naapurin mies klo 22.45 johonkin. Kerran lähdin hänen peräänsä sitten ottaakseni selvää mihin oikein menee. Kun hän lähti autolla kerrostalon pihalta käynnistin oman autoni ja lähdin pienellä välimatkalla perään.

Ajoi kaupungin toiseen laitaan eräälle teollisuusalueelle jossa pururata ja iso parkkipaikka. En ajanut omaa autoani samalle parkkipaikalle vaan jalkauduin ja menin metsää pitkin pururadan parkkipaikan laitaan missä naapuri istui autossa. 5 minuuttia kului ja toinen auto ajoi paikalle josta nousi mies joka meni tämän naapurin miehen autoon. Sitten syttyi lamppu autossa ja alkoi tapahtua jotain mitä en ihan äkkiä olisi uskonut alkavan tapahtuvan. Miehet alkoivat suudella autossa. Hoin itsekseni siinä pusikossa että ''mitä hemmettiä, mitä hemmettiä oikein tapahtuu''. Olin tyrmistynyt. Sitten hetken päästä toinen henkilöistä laski päänsä naapurin syliin ja alkoi tekemään edestakaista liikettä ylös alas ja naapuri laittoi kädet niskansa taakse ja sääti penkin kulmaa hieman alemmaksi. Tätä pään edestakaista liikettä jatkui muutaman minuutin kunnes mies kampesi itsensä naapurin syliin. Auto natisi ja heilui hieman syksyisessä yössä.

Sama toistui hetken päästä mutta rooleja vaihdettiin. Suutelivat uudestaan roolien vaihdon välissä. Kului noin 15 min ja toinen miehistä tuli autosta ulos ja meni omaansa ja lähti pois paikalta. Myös naapuri lähti samaan aikaan omalla autollaan. Tuon tapahtuman jälkeen näin tuon naapurin eri valossa. Käytävässä moikkaaminen oli kiusallista minun osaltani kun olin joutunut todistamaan tuon tapahtuman..

Kiva tarina sullakin :D Ihan itsekkö keksit?

Vierailija
31/38 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vieläkin ihmisiä jotka ei tajua , että ihmiset tekee myös vuorotyötä. Jotkut pelkkää yötyötä. Luulevat että kaikien työaika on arkisin aamusta iltapäivään. Pidetään työttömänä ja sossupummina kun nukkuu kotona päivällä yövuoron jälkeen. Ihmetellään minne joku yöllä menee kun ei tajuta että yölläkin työtä tekeviä on.

Vierailija
32/38 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi itse outo olet hereillä samoihin aikoihin?

Joo, aika outoa tarkkailla ovisilmän kautta 2:45 mitä naapuri tekee, jollei hän sitten varta vasten kolistele ja mölise siihen malliin että väkisinkin herää.

Vierailija
33/38 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vieläkin ihmisiä jotka ei tajua , että ihmiset tekee myös vuorotyötä. Jotkut pelkkää yötyötä. Luulevat että kaikien työaika on arkisin aamusta iltapäivään. Pidetään työttömänä ja sossupummina kun nukkuu kotona päivällä yövuoron jälkeen. Ihmetellään minne joku yöllä menee kun ei tajuta että yölläkin työtä tekeviä on.

Tuon takia kannattaa käydä koulut loppuun ja hakeutua semmoiselle alalle missä riittää että käy töissä ma-pe klo 8-16 eikä yhtään enempää. Vastuu loppuu siihen kun kirjautuu ulos koneelta ja laittaa työhuoneen oven lähtiessä kiinni. Niin hyvä virkamies toimii.

Vierailija
34/38 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Törmää' vahingossa naapuriin ja sujauta gps-paikannin hänen taskuunsa. Sitten vaan seuraat kännykän näytöltä, missä naapuri liikkuu.

Vierailija
35/38 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylä

Vierailija
36/38 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun puoliso lähtee aikaiseen vuoroon. Käy panemassa.

Vierailija
37/38 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo, taitaa olla ihan sinun omaa fantasiaa.

Vierailija
38/38 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi sopis just lehdenjakajan rytmiin, itse olen tehnyt sitä työtä. Niillä on kesäisin tarvetta lomatuuraajille.

Ei kukaan lähde bilettämään enää tuohon aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän