Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo naapuri, näin taas yöllä ovisilmästä kun Lähti klo2:45 jonnekin tuli vasta aamulla 7 jälkeen kotiin

Vierailija
15.09.2016 |

Ei kyllä ole normaalia, tämä on toistunut nyt pari viikkoa et on yöllä muutaman tunnin jossain. Ensi yönä lähden kyllä katsomaan mitä tämä outo hiippari puuhastelee.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itse outo olet hereillä samoihin aikoihin?

Vierailija
2/38 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy töissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakaa sanomalehteä?

Vierailija
4/38 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää. Jos se vaikka käy öisin töissä? Esim lehtien jakajilla on ton tyyliset työajat.

Vierailija
5/38 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että hän kuvittelee olevansa kissa joka saalistaa yöllä

Nykyään avohoitoa suositaan, joten anna olla

Vierailija
6/38 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eikö se ole lainkaan outoa jos joku naapuri seisoo tuijottamassa reiästä klo 02:45 joka yö kahden viikon aikana????? ehkä jakaa postia...

Vierailija
7/38 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkohan sä mun naapuri :D mun naapurin mummo oli ilmoittanut poliisille että myyn huumeita, syynä tälle epäilylle mun työajat,(joko 19-03 tai 22-06) koska kuka hullu huumeita päivisin muka myisi tottakai pitäis hillua yöt läpensä 8tuntia huumekauppaa tekemässä.. :D Poliisit kävi tarkistamassa asian.

Vierailija
8/38 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jakaa sanomalehtiä tai ehkä se tekee jotain murtokeikkoja. Yöllä on parashetki murtautua tyhjiin yrityksiin ja toimistoihin. Meillä ainakin töissä kaikki murtoyritykset tapahtuneet yöaikaan. Tosin todennäköisempää on toi lehdenjakelu, tuskin kukaan murtomies niin säntillisesti joka yö lähtisi ja palaisi samaan aikaan.

Vierailija
9/38 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vampyyri.

Vierailija
10/38 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän tässä se oudompi naapuri olet :D

Vierailija
11/38 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli mite oli mut todella outoa että liikkuu vain öisin en ole kuin muutaman kerran päivällä huomannut et olis käynyt missään muualla paitsi kaupassa.ap

Vierailija
12/38 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä kyyläät naapuria yöllä ovisilmästä?

Vierailija
13/38 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla taalasmaa omassa elimentissään...

Vierailija
14/38 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit sillä on poikaystävä/tyttöystävä jota tapaa tähän aikaan.

Vierailija
15/38 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalehtien varhaisjakelu tapahtuu juuri noin noihin aikoihin. Tuttua hommaa opiskeluajoilta. 

Vierailija
16/38 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö erilaiselta kotiin tullessaan? Haisee erilaiselle? Mitä hän kantaa mukanaan? Vilkuileeko ympärilleen? Mitä syö ennenkuin lähtee, entä tullessaan? Käykö vessassa säännöllisesti?

Vierailija
17/38 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko mun naapuri? Itse lähden kolmen aikoihin yöllä ja tuun seitsemän jälkeen takaisin. Jaan lehtiä kun opinnot on nyt aika iltapäivä-iltapainotteisia etten voi käydä iltatöissä. Pitääpä ens yönä kytätä kurkkiiko naapuri ovisilmästä.

Vierailija
18/38 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko mun naapuri? Itse lähden kolmen aikoihin yöllä ja tuun seitsemän jälkeen takaisin. Jaan lehtiä kun opinnot on nyt aika iltapäivä-iltapainotteisia etten voi käydä iltatöissä. Pitääpä ens yönä kytätä kurkkiiko naapuri ovisilmästä.

Vierailija
19/38 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootkohan sä mun naapuri :D mun naapurin mummo oli ilmoittanut poliisille että myyn huumeita, syynä tälle epäilylle mun työajat,(joko 19-03 tai 22-06) koska kuka hullu huumeita päivisin muka myisi tottakai pitäis hillua yöt läpensä 8tuntia huumekauppaa tekemässä.. :D Poliisit kävi tarkistamassa asian.

Tekivätkö ihan kotietsinnän? Suomessahan siihen riittää se, että "on syytä epäillä".

Vierailija
20/38 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti kyllä toi sun "jakaminen" ihmetyttää muitakin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän