Mitä seksiin liittyvää haluaisit tehdä JUURI NYT?
Itse haluaisin nuolla pillua, pitkään ja kunnolla.
Kommentit (36)
Haluaisin kunnon kiihkeän ja kuuman panon joltakin ihanalta alfamieheltä! Joka vaan tulee ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Löytää parinvaihtoon sellaisen parin, jossa on nuorehko sporttinen mies ja vanhempi sporttinen nainen. Osoittautunut haasteelliseksi yhdistelmäksi löytää.
Miksi juuri tämöinen kombinaatio? Oletko mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kunnon kiihkeän ja kuuman panon joltakin ihanalta alfamieheltä! Joka vaan tulee ottaa.
Minäkin!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytää parinvaihtoon sellaisen parin, jossa on nuorehko sporttinen mies ja vanhempi sporttinen nainen. Osoittautunut haasteelliseksi yhdistelmäksi löytää.
Miksi juuri tämöinen kombinaatio? Oletko mies vai nainen?
Olen alle kolmekymppinen mies. Parinvaihdon isoin hauskuun itselleni on vaihtelu eli koen monia hyvin erilaisia ja toisiaan mahdollisesti poissulkevia asioita kiihottaviksi, joita olisi hyvin haasteellinen/mahdoton kokea ilman tätä harrastusta. En esimerkiksi usko, että jos olisin sinkku, niin lähestyisin sellaisia naisia, jotka eivät sopisi omaan ajatukseeni mahdollisesta suhdekumppanista. Toki tähän vaikuttaa seksin, että en sinkkuna etsisi lähtökohtaisesti vain seksiseuraa muutenkaan.
Kuitenkin taas tässä harrastuksessa sellaiset raamit voi heti unohtaa ja katsoa kaikkia niitä vaihtoehtoja, jotka kokee seksuaalisesti vetoavaksi. Yksi itseäni miellyttävä/sytyttävä asia on ikäero eli saan jotain erityistä mielihyvää, jos nainen on minua vanhempi tai nuorempi, mutta huomattavasti enemmän ensimmäisestä, kuin toisesta. Toki lähtökohtaisesti ikäeroa ei tietenkään tarvitse olla, tämä on vain yksi asia muiden joukossa.
Oma puolisoni taas ei pidä itseänsä merkittävästi vanhemmista miehistä, vaan mieluiten omanikäisistämme, joten sellainen pariskunta, jossa on nuori mies ja vanhempi nainen olisi kiva lisä meille, jos muutkin asiat olisivat kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Kusta vittuun
:O
Haluaisin että transnainen istuu kaluni päälle ja hänen pippeli heiluu ylös alas kun hän ratsastaa.
Haluaisin, että nainen istuisi naamalleni, "pakottaisi" nuolemaan ihan joka paikan, lopulta hinkkaisi itsensä orgasmiin käyttäen naamaani vain hyväkseen, minusta välittämättä.
Haelisa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin!!
Yrittäkää päästä vankilaan vierailulle näiden Castron lentopalloilijoiden vieraaksi.
Kolmenkimppaa rakkaan vaimoni ja vieraan naisen (mielellään blondi BBW) kanssa. Vaimoni suhtautuu tähän fantasiaan ihan hyvin, sopivaa kolmatta ei vain ole tullut vastaan.. M29
Vierailija kirjoitti:
Panna yhtä kuumaa lääkäriä sen työhuoneen pöydällä
Tämä. Aaahhhhh
Haluaisin, että mua nuoltaisiin oikein kunnolla...
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin, että mua nuoltaisiin oikein kunnolla...
Ihan milloin vaan.
T. ap
Nuuhkia ja nuolla ahneesti oikein hikistä naisen pyllyreikää ja sitten työntyä paljaalla sisään. Tuoksuvan pyllyn nuuhkimisesta ja nuolemisesta olisin niin kiihottunut että laukeaisin parissa minuutissa mutta sen jälkeen voisin naida melkein heti uudestaan spermattua reikää
Haluaisin ensin näytellä rintavakoa ja sitten pikkuhiljaa vapauttaa rinnat vapaaksi liiveistä miehen katsoessa. Tuo mies saisi sitten imeä ja nuolla rintojani ja samalla ottaisin hänen paisuneen, ihanan kullin käteeni. Vähentäisimme vaatteita ja ...
Just nyt heittää naiselta alkkarit pois ja nuolla hänelle pitkään kiusoitellen tajunnan räjäyttävän 7.taivaan orgasmin...