Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alavartalo lihava, ylävartalo hoikka

Vierailija
15.09.2016 |

Turhauttavaa. Kylkiluut näkyy ja vyötärö on kapea. Mutta vyötäröstä alaspäin vartalo on läski. Miten saada alavartalo pienemmäksi? En voi laihduttaa, koska ylävartalo ei saisi hoikentua enää yhtään, ei näytä hyvältä jos kylkiluut paistaa pahasti. Tiedän että ei ole mahdollista polttaa rasvaa vain tietystä paikasta, joten onko tämä nyt sitten lopullinen kohtaloni?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli outo rasvajakauma kehossani, kunnes lääkärissä todettiin varsin hurja hormoniepätasapaino. Käsivarsiin kertyi hirveästi läskiä eikä tissejä ollut ollenkaan. Jalat olivat todella paksut mutta kylkiluut paistoivat. Sain hormonitoiminnan järjestykseen, ja täytyy sanoa että todella outo olo kun kroppa muuttunut niin paljon. Tissit kasvaneet ja rasva jakautuu ns. normaalin naisellisesti.

Tapauksesi ei kuulosta aivan samalta kuin minun, mutta syitä eri kehotyypeille on niin monia. On ihan perinnöllistä, on sairautt8a ja vaikka kuten omassa tapauksessani hormonitoiminnan häiriötä. Luulin tosiaan aina aikaisemmin että "olen vain tämän mallinen".

Voitko kertoa lisää? Mitä testattiin ja miten päädyit tutkimuksiin?

Päädyin tutkimuksiin sattumalta, mutta menin siis muissa asioissa gynelle. Minulla on hieman pcos-tyyppinen tila, mutta ilman mitään munasarjakystia ym. Ei ole siis pcos, mutta hormoniepätasapaino samankaltainen kuis kyseisessä tilassa. Minulla oli aivan liian paljon vapaita androgeeneja eli liikaa mieshormonia muuhun nähden. Olen työstänyt itseäni tasapainoon noin kahden vuoden ajan niin lääkärin määrämiillä lääkkeillä, ruokavaliolla ja parilla luontaistuotteella joilla vahva näyttö. Voin sanoa että sen 24kk kesti ennenkuin kroppa todella kunnossa, mutten voisi olla iloisempi kun vihdoin outoudet ohi!

Mitä nämä luontaistuotteet on?

Vierailija
42/43 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille kuuluu ja on terveellistä olla estrogeenivarasto reidessä ja hoikka vyötäro,toisin,kun jos olisi vaarallinen viskeraalinen läski keskivartalossa ja hoikat reidet,Päärynävartalo naiselle merkitse että elät pitkään.Omenavartalo aiheutta sydän ja muita sairauksia.

Lipoedemia on eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy ulkonäkösi!

Pääset elämässä todella paljon vähemmällä. Älä alistu siihen, että mainokset ja naistenlehdet yms takovat meille epärealistista vartalonkuvaa.

Minulla on hoikka yläosa ja alaosassa läskiä. Olen ihan hyvå. Kelpaan tällaisena.

Olennaista on se, että syön terveellisestai ja liikun. Ei se, miltä näytän. Ja itse asiassa ikäiseksenå näytän todella hyvältä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän