Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panetuksen tunne naisella

Vierailija
15.09.2016 |

Kiihotun, kun ajattelenkin seksiä. Silloin tuntuu, että pillusta tulee ikäänkuin turpea ja siihen tulee paineen tunnetta ja pakotusta. Joskus jopa sattuu hieman. Tällöin pillu on myös todella kosteana ja heti valmiina laskemaan kullin sisäänsä. Jos sellaista ei ole silloin paikalla, käytän yleensä suihkua. Suihkutan suoraan klitorikseen vettä ja haaveilen samalla, että joku mies työntyisi minuun. Saan todella mahtavia orgasmeja. Olen 34v ja täysin sinut oman seksuaalisuuteni kanssa. Rinnat ovat pystyt A75 isoilla nänneillä. Takapuoli ja reidet ovat muodokkaat mutta muuten olen normaalipainoinen. Kaunis pitkillä hiuksilla.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa.

Vierailija
2/18 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!

Itse olen 30V. Kaksi lasta synnyttänyt lurpukka joka ei kiihotu sitten millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon!

Minullakin on yksi lapsi ja seksi vain parani sen jälkeen. Ennen synnytystä en saanut orgasmia yhdynnässä mutta nykyään saan oikeastaan lähes joka kerta ja vielä todella helposti.

Vierailija
4/18 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tällä tiedolla mitä?

Vierailija
5/18 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau oletko yleensä saanut oloosi kyrpää.

Vierailija
6/18 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau oletko yleensä saanut oloosi kyrpää.

Kyllä omalta mieheltä.

Vierailija
7/18 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla, millä menetelmällä te miehet ratkaisisitte panetukseni.

Ap

Vierailija
8/18 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma käsi tai vieras nainen.

Vierailija
9/18 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittävää tällä palstalla ilmiö, että seksistä tai tunteista kertoessa luetellaan kaikki kuppikokoa myöten. Yleensä just hoikat ja kauniit kertovat saavansa kovia orgasmeja.

Vierailija
10/18 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on pulleampi kaveri, joka saa myös orgasmeja.

Vierailija
11/18 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon!

Oletteko kokeillut kielihoitoa ja vibraa samanaikaisestiM50+.

Vierailija
12/18 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat vongata miehiltä "ratkaisua" panetukseesi vaikka olet täysin sinut seksuaalisuutesi kanssa? Joitakin nyt vain sattuu haluttamaan enemmän kuin toisia, ymmärsitkö tätä seksuaalisuutesi hyväksyessäsi? Itse olen myös todella halukas nainen, eikä tämä ole minulle mikään "ratkaisunvaativa" ongelma. Nautin jokaisesta sekunnista, hyväilen itseäni kun siltä tuntuu (tietysti vain sopivassa paikassa), mieheni kanssa harrastetun seksin lisäksi.

Vierailija
13/18 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia kehiin

Vierailija
14/18 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma! Yläasteikäiseksi kirjoitat melko hyvää suomea. Pilkkusäännötkin ovat hallussa! "Rinnat ovat pystyt A75 isoilla nänneillä" ja "kaunis pitkillä hiuksilla" voisi muokata vaikka ilmaisuiksi "pystyissä A75-koon rinnoissani on isot nännit" ja "pitkähiuksinen ja kaunis". Mutta kyllä se siitä. Jatka kirjoittelua!

Vierailija
15/18 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, tämähän kuulostaa kuumalta:

turpeahuulinen ope kahden rinn...

t. m-50

Vierailija
16/18 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

turpeahuulinen ope kahden rinnan kera kirjoitti:

Hieno homma! Yläasteikäiseksi kirjoitat melko hyvää suomea. Pilkkusäännötkin ovat hallussa! "Rinnat ovat pystyt A75 isoilla nänneillä" ja "kaunis pitkillä hiuksilla" voisi muokata vaikka ilmaisuiksi "pystyissä A75-koon rinnoissani on isot nännit" ja "pitkähiuksinen ja kaunis". Mutta kyllä se siitä. Jatka kirjoittelua!

Aloitus oli ihan kieliopin mukaista kirjoitusta. Suomenkielessä sanat voi järjestää lauseeksi monella tavalla. Sitä ei ehkä kaltaisesi kansakoulua käynyt ymmärrä.

Vierailija
17/18 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vibraattoria suosittelen.

Jos miehen tarvitset ongemaasi ratkaisuksi, pitää olla vähän aloitteellinen.

Vierailija
18/18 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tuota tunnetta kun teen pimppijumpan. Siis aamulla jos teen pimppijumpan autossa työmatkalla, niin jossain vaiheessa keskellä työpäivää alkaa pimppi supistelee itsekseen ja alkaa panettamaan.

Harmi kuun oon nyt sinkku. En halua seksisuhteisiin. Rakastan seksiä, mutta vakikumppanin kanssa.