Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua suhdetta suomalaisen naisen kanssa. Vain ulkomaalainen kelpaa...

Vierailija
14.09.2016 |

Olenko rasisti?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäänsä voi rajoittaa monin tavoin.

Vierailija
2/41 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma mutta olen nainen ja vain ulkomaalainen mies kelpaa. Siksi hommasin englantilaisen miehen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Saat vapaasti syrjiä ja suosia ihmisiä liittyen romanttiseen elämääsi. En minäkään tykkää rumista tai vanhoista miehistä. Enkä oikeestaan piittaa hirveesti suomalaisistakaan. Nytkin seukkaan itseäni 11 vuotta nuoremman hollantilaismiehen kanssa.

Vierailija
4/41 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on? Etkö muka halua erota 7 vuoden päästä?

Vierailija
5/41 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaa kyllä suomalainen mies, mutta itäaasialaiset miehet viehättävät eniten.

Vierailija
6/41 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma mutta olen nainen ja vain ulkomaalainen mies kelpaa. Siksi hommasin englantilaisen miehen

Siis joku thaikku joka oli saanut englannin kansalaisuuden? Tosi "englantilainen"...:D

Vierailija
7/41 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan niin meidän suomalaisen ei tarvii sinusta kärsiä.  Ihan paino tippui sydämeltä!

Vierailija
8/41 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et ole saanut ikinä kotimaista naista ja nyt pettyneenä keksit, että se oletkin sinä, joka ei halua? :D Tuskinpa menetämme täällä mitään, joten hae vain ulkomaalainen nainen itsellesi. Jos saat.

Vierailija
9/41 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ku kerroit. Olen suomalainen mies ja kelpaa suomalainen tai minkä maalainen tahansa. Asenne ratkaisee.

Vierailija
10/41 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis joku thaikku joka oli saanut englannin kansalaisuuden? Tosi "englantilainen"...:D

Onko thaimaalaiset ainoita ulkomaalaisia? Aloituksessa ei sanottu mitään thaimaalaisista. Ihan syntyperäinen englantilainen mies on. Samoin perheensä. Opettele lukemaan ja sisäistämään lukemasi.

Vierailija
11/41 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Minäkään en huoli suomalaista miestä enää koskaan. Mulla on ihana brassi josta en luovu <3. Ei siis ole pois kummaltakaan, ei sulta eikä multa :-)

Vierailija
12/41 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Kiitos tiedosta.

Nyt osaamme vältellä aloitteen tekemistä sinun suuntaasi.

Ymmärrän kyllä kuinka paljon sinulta menee aikaa ja vaivaa jatkuvasti torjua suomalaisnaisten lähentymisiä.

Nyt se onneksesi loppuu.

Vierailija
13/41 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle taas ei viime aikoina ole tullut tarjolle muita kuin ulkomaalaisia naisia, vaikka haluaisin ihan kotimaisen. He vain eivät halua minua.

Vierailija
14/41 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki 'vain ulkkis kelpaa' tyypit ovat lapsia sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
15/41 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta naisena. Tätä palstaa kun lukee, minäkin miehenä etsisin kumppanini muualta kuin suomesta.

Vierailija
16/41 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyyh 😢. Kauhea menetys! Pidetäänkö minuutin hiljaisuus tämän kauhean tragedian vuoksi?

Vierailija
17/41 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap:ta naisena. Tätä palstaa kun lukee, minäkin miehenä etsisin kumppanini muualta kuin suomesta.

Onneksi sinä olet helmi suomalaisten naisten joukossa. Ymmärrät meidän muiden huonouden.

Vierailija
18/41 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika outoa agressiota miestä kohtaan jota ette luultavasti halua tai asuu eri puolella suomea.

itseäni ei haittaa mistä nainen on kunhan ei ole täysin juntti. 

mies. 

Vierailija
19/41 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap:tä vihataan, mutta tätä vastaajaa ihannoidaan? Merkillistä.

Vierailija
20/41 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap:tä vihataan, mutta tätä vastaajaa ihannoidaan? Merkillistä.

Johtuu siitä, että yleensä suomalainen mies jolle ei kelpaa muu kuin ulkomaalainen on läski vässykkä peräkammarin poika ja se ulkomaalainen on yleensä thaikku. Mies ei saa parempaa. Taas jos suomalainen nainen nai ulkomaalaisen (muun kun matun) nainen on hyvää ainesta ja nai ylöspäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän