Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä h** just tapahtui... (mies suuttui)

Vierailija
14.09.2016 |

Juteltiin äsken miesystävän kanssa niitä näitä samalla, kun laitettiin ruokaa. Puhe sitten kääntyi tuttavapariskuntaan, jossa on ero meneillään (pettämisestä johtuva). Mies sanoi, että ei osaisi suhtautua siihen , jos selviäisi, että olen pettänyt häntä. Kommentoin todella neutraalisti jotain että "sellainen on vaikea tilanne" tmv. Mies hiljentyi sen jälkeen silminnähden ja koetin vaihtaa aihetta johonkin kepeämpään, mutta oli edelleen hiljainen. Mutisi vain yhden tai kaksi sanaa. Syötiin sitten todella kiusallisessa hiljaisuudessa, jossa minä yritän keskustella ja mies tiuskii. Hotki ruoan loppuun ja lähti ovet paukkuen ulos kävelylle.

Mitä ihmettä tapahtui? Osaako joku selittää?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä tyypit jotka kirjoittavat että et rauhoitellut miestäsi oikein eivät nyt näe ydinasiaa: jos mies ilman syytä pelkää sinun pettävän, hänellä ei ole kylliksi luottamusta sinuun.

Luottamus kuuluu normaaliin suhteeseen.

Ei mun aiempiin suhteisiin ole kuulunut mikään vakuuttelu, että en petä en jätä en ikimaailmassa. Ei mulle tullut edes mieleenkään, että sellaista pitää vakuutella ja varmistella. Kyllä se on ollut ihan yleinen olettamus ja molemminkeskinen luottamus, että kun parisuhteeseen lähdetään, niin oletusasetelma on se, että suhteessa ei petetä. Toisaalta olen myös tottunut siihen, että asioista voi puhua ilman, että niitä tarkoittaa tai aikoo tehdä. 

Mies on edelleen lenkillä. Aion kysyä, mistä kenkä puristaa, kun palaa.

Vierailija
22/23 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies odotti vastausta, jossa kerrot, että teille ei voisi tulla sellaista tilannetaa, koska sinä et pettäisi.

Hän tulkitsi vastauksesi niin, että sinä voisit kyllä pettää ja sen käsitteleminen olisi sitten vaikeaa.

Jep, suhtautumisesi antoi aihetta päätellä että pettäminen olis skenaariona tulevaisuudessa mahdollinen ja se olis vaan sitten vaikea tilanne.

Häh? Miehellä itsellään on kokemusta joko pettämisestä tai petettynä olemisesta, jos AP:n suhtautumisesta jotain tuollaista pystyy tulkitsemaan. Eli miehen korvien välissä on nyt se ongelma, ei AP:n käytöksessä tuossa tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeas vastaus olisi ollut, että "niinpä, suhteemme päättyisi heti, jos sinä petät minua" eli naisen olisi pitänyt siirtää se pettäminen ja puolustelu miehelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi