Karvat kulmakarvojen välissä, nyppimisongelma
Voisko joku nyt auttaa mua tässä iänikuisessa ongelmassa? Mulla kasvaa kulmakarvojen välissä harvakseltaan yksittäisiä tummia karvoja. Näitä karvoja ei millään saa nypittyä pois. Mulla on tasakärkiset pinsetit, mutta jostain syystä ne kulmakarvat on ku rinnakkaisuniversumissa. Karvat voi olla aika pitkiäkin, silti ne ei kohtaa mun pinsettien väliä. Tästä syystä turhautuneena päädyn raapimaan ihon kerta toisensa jälkeen rikki niillä pinseteillä, enkä silti saa karvaa pois. Oisko vinkkejä?
Kommentit (10)
Osta paremmat pinsetit tai käytä vahaa.
Millaiset pinsetit? Ainakaan sellaisista joka paikasta (esim. ruokakaupoista) löytyvistä peruspinseteistä ei ole mihinkään. Ero on yllättävän huomattava, kun sellaiset vaihtaa parempiin. Etsi tietoa ja tilaa vaikka netistä.
http://www.kynsitukku.com/media/catalog/product/cache/6/thumbnail/9df78…
Tällaiset. Anteeksi tyhmyyteni, mutta ei oo tullu mieleen, että ton parempia voi olla.
:D Tasainen reuna, niin ei pitäis jäädä tyhjää, kun puristaa ne yhteen. Miltä ne paremmat sitten näyttää? Saisko niitä vaikka Sokokselta tms? Vihaan nettishoppailua. Kiitos kaikille!
Ap
Haluisko joku suositella omia pinsettejään, etten mee ostamaan huonoja?
Ap
Osta Tigerin pinsetit, ne ovat parhaat ikinä. Kaikkein ohuimmatkin haituvat lähtevät niillä. Maksavat muistaakseni 2 €.
Kasvoille tarkoitetut vahaliuskat toimii myös.
Vierailija kirjoitti:
Kasvoille tarkoitetut vahaliuskat toimii myös.
Mutta ne tuottaa enemmän roskaa ja niitä pitää aina olla ostamassa lisää.
Jee ostin kympin pinsetit Kicksistä ja lähti heti ekalla yrittämällä!!! Sori sulle joka suosittelit Tigeria. Mun on vaikea uskoa, että sieltä sais laatua.
Ap
joko hankit paremmat pinsetit tai sitten kulmakarvaveitsen.