Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Assistant Controllerin palkka?

Vierailija
14.09.2016 |

Onko täällä Assistant Controllereita linjoilla? Yritin etsiä palkkatietoa kyseisen ammatin harjoittajilta ja aika laajalla skaalalla oli palkkataso, alle kolmestatonnista vai vähän yli 3000 eur. Kyse on kuitenkin asiantuntijatyöstä, raporttien analysoinnista jne, joten mielestäni palkka olisi lähempänä 3500 eur kuin 3000 eur. Varsinaista talouspuolen osaamista minulla ei ole sen kummemmin, mutta asiantuntemusta ja työkokemusta on nimenomaan kapealta materiaalihallinnon alalta ( yli 10 vuotta ) johon tätä assistant controlleria haetaan ja työnkuva kuulemma muodostuu osaamisen ja taitojen mukaan. Työ kiinnostaisi kyllä kovasti... Millaisella palkalla olette hommissa, av:n assistant controllerit?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuo "assistant"  tarkoittaa käytännössä  juuri jotakin 3000-3500e palkkatasoa. Normaali controller jotain 4000-4500e ehkä? 

Oikein isossa ja kansainvälisessä yrityksessä voidaan maksaa enemmänkin.

En ole controller mutta olen nähnyt sen verran työelämää että uskaltaisin arvioida kuitenkin vähän.....

Paikka kannattaa varmasti ottaa jos homma kiinnostaa kerta ja palkka riittää siihen että tulee toimeen.

Vierailija
2/13 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietysti hyvä, että sinulla on muuta kokemusta alalta, mutta jos sinulla ei ole talouspuolen koulutusta tai käytännön kokemusta, mielestäni et silloin voi vaatia palkkaa, jota maksettaisiin kokeneelle talousalan osaajalle. Tai voit toki, mutta on hyvin mahdollista, että et tule valituksi, jos hakijayrityksen perusvaatimuksena on talouspuolen osaaminen ja muu kokemus alalta katsotaan plussaksi. Tosin tehtävät tuon nimikkeen alla vaihtelevat varmasti paljon eri firmoissa. Kannattaisi varmaan ottaa selvää eli soittaa ja kysellä omia mahdollisuuksia. Siitä saisit enemmän tietoa siitä, kannattaako sinun hakea ja minkälaista palkkatoivetta kannattaa laittaa hakemukseen.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen tolla tittelillä osto ja myyntireskontraa, yleisiä toimistohommia jne. Palkka 2650. Aloitin 2350. Mun edeltäjä sai 3500. Meinasin lentää pe**eelleni kun sain tuon selville joskus lähtönsä jälkeen. Yritin saada kolmea tonnia mut pomo sanoi ettei täällä melkein tonnilla palkkoja nosteta.

Vierailija
4/13 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aiemmin töissä erittäin suuren kansainvälisen yrityksen taloushallinnon palvelukeskuksessa täällä Suomessa.

Meillä assistant controller sai palkkaa 2200€-2700€ kuukaudessa. Koulutuksena tradenomi ja kaikki vastavalmistuneita ja määräaikaisia (näin saatiin halvin mahdollinen työvoima).

Controllereille maksettiin samassa paikassa 3300-3800€ kuukaudessa. Koulutuksena KTM.

Vierailija
5/13 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, en halua olla ilkeä, mutta ilman talousalan kokemusta ja/tai koulutusta tuskin tulet valituksi. Jos siis ihan todella hakevat controlleria, ei jotakin muuta tuon nimikkeen alla.

Vierailija
6/13 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vastavalmistunut isohkossa yritykses (hki) saan 2600 tuolla tittelil...

Vierailija
7/13 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Controller suomalaisessa suuressa pörssiyhtiössä. Palkka 3100€ ja työkokemusta 3v. Vastavalmistunut KTM (2019). Assistant Controller ensimmäiset 2 vuotta jolloin palkka oli 2900€.

Vierailija
8/13 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alta 3k jos ei ole ja yritys

Vierailija
9/13 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

FI CO kirjoitti:

Olen Controller suomalaisessa suuressa pörssiyhtiössä. Palkka 3100€ ja työkokemusta 3v. Vastavalmistunut KTM (2019). Assistant Controller ensimmäiset 2 vuotta jolloin palkka oli 2900€.

Anteeksi nyt vaan, mutta miten voi olla noin huono palkka tuosta työstä ja tuolla koulutuksella? Mä teen pelkkää myyntireskontraa 3200€/kk ja koulutuksena ylioppilas. Kyseessä yksi suurimmista pörssiyhtiöistä (liikevaihdolla mitattuna). Eipä paljoa motivoi jatkokouluttautua, jos ei palkka tämän suuremmaksi nouse...

Vierailija
10/13 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoissa firmoissa controllermuurahaisia on paljon ja halpoja. Pienillä el oo varaa palkkaan.

Vierailija
11/13 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen tonnin kahtapuolen voisi palkka tuosta olla. Riipuu paljon myös yrityksen koosta. Jos on pieni yritys niin voi olla esim. 2500 ja isossa kansainvälisessä pörssiyhtiössä 4500. Kirjoitit että tehtäväsi on nyt jotain suppeaa materiaalihallintaa ja siihen haetaan assistant controlleria, johon mielestäsi kykenet ilman koulutusta. Luulenkin että tehtävä on jotain tosi mekaanista ja toistuvaa joten varmaan palkkasi tulisi alkamaan kakkosella. Eihän tuollaisessa tehtävässä kovin paljoa controllerin taitoja tarvitse. 

Vierailija
12/13 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös toimialasta

Vierailija
13/13 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2500-3500 on hintahaitari

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan