Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten vääristynyt mieskuva

Vierailija
14.09.2016 |

Naiset usein valittelee että "kaikki miehet on sellaisia ja sellaisia", pettäjiä, pelimiehiä, sikoja, hyväksikäyttäjiä jne. Mutta kun asiaa tarkastellaan niin on otettava huomioon pari lähtökohtaa.

1) Naiset ei useimmiten tee itse aloitteita, joten naiset on tekemisissä lähinnä miesten kanssa jotka tekee aloitteita
2) 90-95% miehistä jännittää aloitteiden tekoa ja vain 10-5% on sellaisia itsevarmoja pelimiehiä joita jokainen vähänkin siedettävän näköinen nainen useimmiten kohtaa, koska nämä miehet yrittää vähän jokaista vastaantulevaa naista.

Tästä seuraa se, että naisten käsitys miehistä muodostuu tuon 10-5% prosentin perusteella. Eli 10-5% miehistä on aloitteellisia itsevarmoja pelimiehiä jotka pettää koska heillä riittää naisia muutenkin ja koska naiset passiivisina kohtaavat enimmäkseen juuri näitä miehiä, niin he luulevat että kaikki miehet on tuollaisia ja hekin miehet jotka eivät tee heille aloitteita on naisten mielestä samanlaisia, koska naisilla ei ole kokemusta muunlaisista miehistä. (Toki monilla naisilla on kokemusta myös fiksuista ja luotettavista miehistä, mutta puhun tässä nyt nimenomaan niistä naisista jotka valittaa että kaikki miehet pettää jne.).

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä hienoa. Onneksi olkoon!

Nyt kun sait tuon ratkaistua niin voitkin miettiä että mitä SINÄ teet elämälläsi kun vain postaat tuota samaa jankkausta tänne vähän varioituna päivästä toiseen?

Vierailija
2/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. "Miksi kaikki miehet ovat perseestä?" = "Miksi kaikki komeat, hauskat ja itsevarmat koulukiusaajat ovat perseestä?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä hienoa. Onneksi olkoon!

Nyt kun sait tuon ratkaistua niin voitkin miettiä että mitä SINÄ teet elämälläsi kun vain postaat tuota samaa jankkausta tänne vähän varioituna päivästä toiseen?

En ole tästä täällä jankuttanut, mutta varmaan tämän saman huomion on tehnyt muutkin. Sitä paitsi tämä on vain vastine näihin kaikkiin "kaikki miehet on pettäjiä/sikoja" -jankkauksiin,  joita täällä tehtaillaan, joten ihan aiheellista kai kirjoittaa vastine.

Vierailija
4/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vääristynyt mieskuvani on muodostunut keskustelu- ja deittipalstojen, erityisesti vauva.fin ja Iskurin perusteella. Oikeassa elämässä olen taas tavannut monta fiksua ja kivaa miestä.

Vierailija
5/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tästä täälläkin keskusteltu kuinka naiset eivät pane merkille kuin "kiinnostavat" ja toisaalta pelottavat miehet. Eli tosiaan ehkä parhaan ja pahimman kymmenyksen... miehet sen sijaan huomaavat käytännössä kaikki naiset (paitsi ehkä vanhat tai raskaana olevat ja pienten lasten äidit).

Vierailija
6/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kirjoitus.

Täällä palstalla oli vähän aika sitten naisen kirjoitus että hän ihastuu liian korkeatasoisiin miehiin eikä kiinnostu omantasoisistaan miehistä. Totuus alkaa paljastua jo naisten itsensä myöntämänä.

Vierailija
7/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiesten ylivoimaisuus, vol 5648

Vierailija
8/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että naiset ei kohtaa muita miehiä kuin ne, jotka yrittävät iskeä? Minun käsitykseni miehistä perustuu tuntemiini ja kohtaamiini miehiin. Ilman hyvää isää ja isoisiä olisin varmaan jossain vaiheessa alkanut inhota koko miessukupuolta.

Vierailija
9/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että naiset ei kohtaa muita miehiä kuin ne, jotka yrittävät iskeä? Minun käsitykseni miehistä perustuu tuntemiini ja kohtaamiini miehiin. Ilman hyvää isää ja isoisiä olisin varmaan jossain vaiheessa alkanut inhota koko miessukupuolta.

Totta kai kohtaa muutenkin miehiä, mutta joku isä, veli tai taksikuski ei ole sellainen mies josta nainen edes ajattelee millainen hän on parisuhteessa ja pettääkö jne, joten nämä yleistäjänaiset sitten olettaa varmaan että se taksikuskikin on ihan samanlainen vaikka olisi muuten kohtelias työssään. Luulen muuten että näillä pelimiehiin retkahtavilla naisilla on huono isäsuhde, joten tuskin heillä on mitään hyvää isänmallia josta saada parempaa käsitystä miehistä, koska heidän oma isänsäkin on samanlainen kusipää ollut.

Vierailija
10/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vääristynyt mieskuvani on muodostunut keskustelu- ja deittipalstojen, erityisesti vauva.fin ja Iskurin perusteella. Oikeassa elämässä olen taas tavannut monta fiksua ja kivaa miestä.

Heh, tältä palstaltahan se mieskuva kannattaa hankkia.

Vierailija
11/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, tältä palstaltahan se mieskuva kannattaa hankkia.

Kuin myös naiskuva.

Vierailija
12/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkua taas satelee, koska tunteillaan ajattelevat naiset eivät osaa lukea kirjoitusta ajatuksen kanssa ja kokee taas että häntä kohtaan on hyökätty, vaikka tuossa ihan selvästi puhutaan vain tietyntyyppisistä naisista.

Vierailija
13/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset usein valittelee että "kaikki miehet on sellaisia ja sellaisia", pettäjiä, pelimiehiä, sikoja, hyväksikäyttäjiä jne. Mutta kun asiaa tarkastellaan niin on otettava huomioon pari lähtökohtaa.

1) Naiset ei useimmiten tee itse aloitteita, joten naiset on tekemisissä lähinnä miesten kanssa jotka tekee aloitteita

2) 90-95% miehistä jännittää aloitteiden tekoa ja vain 10-5% on sellaisia itsevarmoja pelimiehiä joita jokainen vähänkin siedettävän näköinen nainen useimmiten kohtaa, koska nämä miehet yrittää vähän jokaista vastaantulevaa naista.

Tästä seuraa se, että naisten käsitys miehistä muodostuu tuon 10-5% prosentin perusteella. Eli 10-5% miehistä on aloitteellisia itsevarmoja pelimiehiä jotka pettää koska heillä riittää naisia muutenkin ja koska naiset passiivisina kohtaavat enimmäkseen juuri näitä miehiä, niin he luulevat että kaikki miehet on tuollaisia ja hekin miehet jotka eivät tee heille aloitteita on naisten mielestä samanlaisia, koska naisilla ei ole kokemusta muunlaisista miehistä. (Toki monilla naisilla on kokemusta myös fiksuista ja luotettavista miehistä, mutta puhun tässä nyt nimenomaan niistä naisista jotka valittaa että kaikki miehet pettää jne.).

Olen nainen. Puhut paskaa. Jatkossa kannattaa välttää yleistyksiä tyyliin naiset sitä ja miehet tätä. ihan vinkkinä.

Vierailija
14/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen. Puhut paskaa. Jatkossa kannattaa välttää yleistyksiä tyyliin naiset sitä ja miehet tätä. ihan vinkkinä.

Väkevät perustelut. Tai sitten ei. Tuossahan sitä paitsi puhutaan vain tietyntyyppisistä naisista. Luepa joskus ajatuksen ennen kuin kommentoit tunteella.

Vierailija
15/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuulen naisen yleistävän miehiä pettäjäsioiksi, päättelen naisen olevan sellainen jolla on ollut lukuisia pari- ja seksisuhteita. Tai ainakin ne pari naista, joilla tiedän olleen kymmeniä kumppaneita, ovat ainoita joiden olen kuullut tuollaisia itkevän. Ne joilla on ollut tyyliin poikaystävä lukiossa ja nykyinen puoliso on yliopistolta, haukkuvat toki joskus omaa miestään, mutta eivät yleistä sitä koskemaan kaikkia miehiä... ehkä juuri siksi koska heillä ei ole kokemuksia "kaikista" miehistä.

Vierailija
16/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sata kertaa mieluummin pelimies kuin ujo, kokematon, naisia vihaava ja katkeroitunut ns. "kilttimies". Ne ovat sikoja, eivät naissankarit.

Vierailija
17/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se on päinvastoin, olen epäviehättävänä naisena joutunut itse tekemään aloitteita ja ne miehet joita ole yrittänyt iskeä, ovat paljastuneet ihan totaalisiksi, vain pillun perässä oleviksi kusipäiksi :D Eli joskus näinkin päin. Minä en viehätä edes niitä mukavia ja hiljaisia miehiä, joihin olen yrittänyt tehdä tuttavuutta, miehet karttavat minua, ihan sama millaisia itse ovat.

Vierailija
18/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkääpä nyt sitten kuvaus esimerkkimiehestä, joka on tavallinen. Eli mies, joka ei ole jännämies. Go.

Mene katsomaan kaupungille kastajaisia, ja kiinnitä huomio niihin miehiin jotka lähtevät sieltä yksin kotiin.

Vierailija
19/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehkääpä nyt sitten kuvaus esimerkkimiehestä, joka on tavallinen. Eli mies, joka ei ole jännämies. Go.

Mene katsomaan kaupungille kastajaisia, ja kiinnitä huomio niihin miehiin jotka lähtevät sieltä yksin kotiin.

Onko kastajaiset jokin yliopistotapahtuma? Ilmeisesti sitten olen minäkin ollut tavallisen miehen kanssa, jos vähäinen tapahtumissa viihtyminen on sen merkki. Kiinnostavaa vain, että hän oli täysi kusipää.

Vierailija
20/28 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolla 5 %:lla miehistä kiirettä pitää. Miten asia käytännössä hoidetaan? Onko heillä varauskalenteri, missä kaikki yöt on jaettu tunnin pätkiin? Klo 20-21 Marika, klo 21-22 Maija, klo 22-23 Minna...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi