Ärsyttävää! Tilasin Zalandolta aletuotteen, jonka hintaa alennettiin ennen kuin paketti saapui minulle
Onko teille käynyt näin?
Ärsyttävää :/
Ajattelin kyllä että voisin palauttaa tuotteen ja tilata sen uudestaan... Tekisittekö itse niin?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä noutamatta se eka lähetys, niin se palautuu itsestään. Ja nyt tilaat uuden ale-hinnalla.
Kyllä mä ainakin kehtaisin näin tehdä:DÄlkää ihmiset oikeasti tehkö näin jooko? Siitä tulee kauppiaalle hirveästi ylimääräisiä kuluja mikä pahimmassa tapauksessa tarkoittaa sitä että tekee tappiota kaupasta. Ainakin pienelle toimijalle tosi iso miinus. Olen nettikauppias ja oikeasti tuntuu siinä omassa palkkapussissa mikä on jo nyt alle köyhyysrajan...
Kun olet kauppiaaks ryhtynyt niin oot varmaan osannut ottaa tänkin asian huomioon?
Kyllä niitä kaiken maailman "turhia" kuluja tulee kaikille kauppiaille, ihan niistä suklaapatukka näpistyksistä lähtien.
Kyllä olen ottanut. Varkaus se silti on pienikin varkaus. Ymmärrät varmaan miksi tällainen toiminta on ikävää minun näkökulmastani? Mitä enemmän tällaista harrastetaan, sitä enemmän joudutaan nostamaan hintoja, mikä taas on ikävää asiakkaan näkökulmasta.
Joskus tuntuu, että kuluttajat eivät nää ihmistä siellä yrityksen takana. Ei me kaikki olla jotain riistokapitalisteja jotka haluavat rahastaa minkä kerkeävät. Minäkin olen vain pienyrittäjä joka haluaa työllistää itsensä ja elättää perheensä kotona makaamisen sijaan.
Zalando on suuri yritys. Heille ei ole mitään väliä, mikäli tilaa ja palauttaa samoja tuotteita. Sama h&m, ellos jne.
Turhaan suomalaiset podette huonoa omaatuntoa tämmöisistä asioista.
Minulle kävi myös samalla tavalla.
Kysyin asiakaspalvelusta asiasta, niin ensimmäinen asiakaspalvelija lupasi hyvityksen (eli saisin tuotteen alhaisemmalla hinnalla), kun sitten päivää tai paria myöhemmin lähetin heidän pyytämiään tietoja (olin siis maksanut tuotteen verkkopankissa tilatessani) tämä toinen asiakaspalvelija sanoi, ettei hyvitystä anneta tällaisissa tapauksessa. Kun oli sen verran pienestä summasta kyse niin en jaksanut alkaa sitten enempää asiakaspalvelijoiden kanssa vänkäämään.