Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskauden ja synnytyksen aiheuttamat muutokset

Vierailija
14.09.2016 |

Hei!

Miten suhtaudutte raskauksien ja synnytyksien muovaamiin kehoihinne? Oletko tyytyväinen tai tyytymätön?
Jos täällä pyörii miehiä niin mitä mieltä miehet maharöllyköistä ja synnytyksen runtelevista alapäistä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaudessa tissit venyi niin, että niihin tuli paljon raskausarpia. Arvet eivät enää näy tai haittaa, mutta venähtäneet tissit eivät ole kovin kauniit. Miehellä on onneksi säästötili, jotta saan ne korjattua.

Muut muutokset ovat vähäisiä. Alapää on kuulemma miltei täysin palautunut. Vatsalihakset jäivät vähän erilleen, mutta eivät haittaa elämää tai estetiikkaa.

Ikää 28v. Takana yksi synnytys kolme vuotta sitten, edellä mainittuja asioita lukuunottamatta kroppa samassa kunnossa kuin 20-vuotiaana.

Vierailija
2/10 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei arpia, rinnat parani, huomattavasti paremmat nyt kuin ennen. Mahassa pientä löysää nahkaa ja se häiritsee. Alapää niin pilalla etten voi harrastaa seksiä ennen korjausta. Laskeumat ja ulkonäkö paha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen iho muuttui löysäksi ja ohueksi, väliliha "hävisi" osittain ja emättimessä on joku aristava kohta, arpi se kait on, vatsa vähän pullottaa, persiissä ja reisissä on raskausarpia. Harmitti alkuun ja toki vieläkin vähän mutta tiedän että asiat voisi olla paljon, paljon pahemminkin joten koitan olla tyytyväinen. 

Vierailija
4/10 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat pieneni, ei arpia. Olen tyytyväisempi kuin oletin olevani. Vatsalihakset jäivät hieman erilleen, mutta ei haittaa ja vatsa näyttää hyvältä. Ei arpia tai röllykkää. Alapää on palautunut hyvin, ei valitettavaa. Koen olevani erittäin onnekas. :)

Synnytys x 2, viimeisin vuosi sitten. Ikää 27 v.

Vierailija
5/10 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikuttanut mitenkään. Kaikki on palautunut ennalleen. Olen synnyttänyt yhden lapsen, tästä on jo vuosia. En muista, kauanko palautuminen kaikkineen kesti, mutta ei minussa ole enää vuosiin näkynyt tai tuntunut mitään muutoksia.

Vierailija
6/10 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksestä nyt 13 vuotta niin en luonnollisesti kovin tarkasti muista millainen olin ennen sitä... :D Mutta rintojen muutoksen muistan aina. Eivät ne pahalta näytä, mutta niiden "tyhjyys", vaikkeivät roikukaan, tuli yllätyksenä silloin. Kun imetin, koittelin aina kumpi on täydempi, ja ruokkimisen jälkeen se puoli jäi kirjaimellisesti tyhjäksi, kun täysi rinta oli kova ja kiinteä. Nyt rinnat ovat vain "tyhjät", kuin juuri imetettynä. Siis ihon kimmoisuus katosi, muistan hyvin sen miltä ne tuntuivat ennen raskautta ja imetystä. 

Mutta ei suuremmin ahdista, olen aivan täysin hyväksynyt.

Vierailija
7/10 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahaan jäi raskausarpia. Rinnat oli imetyksen jäljiltä just sellaset "tyhjät", mutta ne parani parin vuoden kuluessä suunnilleen ennalleen. Alapää on erilainen kuin ennen, mutta ei huonolla tavalla. Olen tuntoherkempi ja saan orgasmin paremmin kuin ennen synnytystä.

Vierailija
8/10 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsaan jäi röllykkä ja ikuinen kumpu, vaikka muuten olen hoikka. Reisiin ja takapuoleen tuli selluliittiä ja ne kapenivat imetyksen myötä. Jo valmiiksi pienet rinnat kutistuivat myös imettäessä. Ei ole enää mallin kroppaa mutta pidän itseäni edelleen haluttavana.

Vierailija
9/10 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavasti porukka pystyy hyväksymään muutokset!

Vierailija
10/10 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lapsi syntyi sektiolla, poikkiviillolla. Ei häiritse arpi, ei juuri edes näy. Rinnatkin ovat melko samat, ei ehkä ihan niin kiinteät mutta pidän niistä enemmän nyt kuin ennen raskautta. Minulla aina ollut pienet rinnat, joten ne näyttävät oikeastaan vähän isommilta kun sellainen nuoruuden terhakkuus hävinnyt. :) Eivät kuitenkaan juuri roiku, ihan minimaalisesti ehkä. 

Ainoa mikä häiritsee enempi on vatsalihasten erkaantuma jonka johdosta maha on tuollainen iso pussukka. En ole tehnyt vatsalihaksia enkä mitään minkä pitäisi vaikuttaa erkaantuman palautumista mutta silti se on kai tullut jäädäkseen. Lapsikin syntyi ennen laskettua aikaa 4,3-kiloisena niin ei toisaalta ihme että kun vatsa oli valtava ettei se palautunut kokonaan ennalleen. Vatsassa vain muutama vaalea raskausarpi, eikä haittaa menoa. Ikää minulla 26 v ja vauva 6 kk. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän