Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko kertoa mitä teen tämän miespuolisen työkaverin kanssa?

Vierailija
13.09.2016 |

Hän käyttäytyy kun tuuliviiri, välillä on ystävällinen ja välillä todella kylmän oloinen. Olen miettinyt mikä hänen käytöksensä taustalla voi olla, mutta en keksi mitään järkevää syytä. Itse olen ollut häneen ihastunut jo useamman kuukauden ja mietin, että voisiko tylyys johtua siitä, että hän kokee ihastuneen käytökseni ahdistavana.. Olen yrittänyt parhaani mukaan peitellä ihastukseni, mutta en osaa varmaan olla hänen seurassaan normaalisti.
Tämä mies mm.välillä katsoo minua normaalisti silmiin ja välillä oikein välttelee katsettani. Hän sopii lounaspaikan aina muiden työkavereidemme kanssa, mutta silti hänelle näyttää olevan tärkeää, että minäkin tulen mukaan. Olen ajatellut, etten halua väkisin tunkea kenenkään seuraan, mutta sekään ei näytä olevan hyvä ratkaisu. Olen mm. nyt kaksi päivää syönyt eväitä ja tämä mies vaikuttaa suuttuneen siitä minulle.. En ymmärrä sitä, enkä pysty ollenkaan tulkitsemaan hänen ajatusmaailmaansa.
Tunnetteko te tällaista vastaavaa ihmistä, joka vuoropäivinä on kylmä ja vuoropäivinä ystävällinen? Miten tällaisen kanssa tulisi toimia? Tänäänkin aamulla hänen katseensa näytti olevan täynnä vihaa ja silti hän sitten tuli pyytämään nimenomaisesti minua mukaan lounaalle..
Itse olen yrittänyt kuolettaa tunteeni ja olenkin pääsemässä asiassa toivottavasti eteenpäin. En vaan silti voi ymmärtää miksi tämä mies vaikuttaa välillä siltä kun vihaisi minua koko sydämestään. Ja jos taas yritän pysyä hänestä kaukana, niin hän tulee sitten niinä päivinä aina jossain vaiheessa juttelemaan minulle..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi käyttäytyä hysteerisesti siellä. Pyydä, että joku työkavereista (mieluiten miespuolinen) ottaa sinua hartioista kiinni ja ravistelee kunnolla, niin varmasti järki palaa päähän!

Vierailija
2/8 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö tuo AP ollenkaan keskittymään niihin töihinsä? Näitä viestejä tulee koko ajan. Nosta se äijä seinälle ja kysy, että oletko ihastunut vai et, niin ei tarvii tuhlata hyvää työaikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla, että se työkaverisi on välillä uppoutunut töihinsä ja ajatuksissaan tai keskittyneenä vaikuttaa vihaiselta tai kylmältä. Eli olisiko mahdollista, että ylitulkitset hänen käytöstään.

Vierailija
4/8 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa toi ihastuksen kohde. Milloin kylmästi käyttäytyvä, milloin taas ei. Murjottaa, kun aloittaja syö eväitään yksin jne. Varsinainen oikuttelija. Ei vaikuta kovin miehekkäältä tapaukselta. Vai olisiko kaikki pieleen mennyttä tulkintaa sittenkin. Ainahan tuollainen työnteon voittaa...

Vierailija
5/8 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) kuvittelet kaiken

b) hän on huomannut ihastuksesi ja nauttii sen kohteena olemisesta, mutta ei halua antaa ns. vääriä signaaleja

c) hän on myös ihastuntu sinuun

d) hänestä on hauska muuten vain juoksuttaa sinua ja nähdä miten reagoit

Vierailija
6/8 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nyt vain tunteidesi huuruissa ylianalysoit miehen ilmeitä ja eleitä. Esim itse näytän usein keskittyneenä tai omissa ajatuksissani vihaiselta ja saatan olla hieman tyly aluksi. Älä panikoi siellä ja mieti liikaa. Eiköhän tässäkin tapauksessa paras ratkaisu ole suora puhe.

Vierailija
7/8 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia!

Vierailija
8/8 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

a) kuvittelet kaiken

b) hän on huomannut ihastuksesi ja nauttii sen kohteena olemisesta, mutta ei halua antaa ns. vääriä signaaleja

c) hän on myös ihastuntu sinuun

d) hänestä on hauska muuten vain juoksuttaa sinua ja nähdä miten reagoit

Kiitos analysoinnista. Itse veikkaan kohtaa b, mutta olen vaan niin ihmeissäni, että miten sitten käyttäytyä. Koska en ehkä osaa olla flirttailematta, niin helpointa olisi olla kaukana toisistaan, mutta kun tämä mies ei tunnu haluavan sitäkään..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän