Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaantuisitteko, jos poikaystävänne ei edes lukisi WhatsApp-viestiänne...

Vierailija
13.09.2016 |

...vaikka olisi ollut paikalla viestin lähettämisen jälkeen? Minulle kävi juuri näin. Lähetin poikaystävälle viestillä iloisia uutisia, mutta hän ei ole edes lukenut viestiä, vaikka on kertaalleen ollut paikalla sen lähettämisen jälkeen. Hän on kyllä töissä parhaillaan ja ehkä poikkeuksellisen kiireinen, mutta ei vain ole yhtään hänen tapaistaan toimia noin. Mietin, pitäisikö minun nyt tästä tajuta vihje, että suhteessa on jotain pielessä...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että myös poikaytäväsi haluaa lapsen?

Vierailija
2/13 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi buhuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt sentään ollut raskausuutinen, minkä lähetin, vaan vähän pienempi juttu. Minua onnisti ammatillisesti erään jutun suhteen, jota olemme yhdessä jännittäneet, ja halusin tietysti jakaa ilon heti hänen kanssaan. Siksi vähän ihmetyttää, että eikö ollut aikaa vastata edes, että "onnea"/"hieno homma" tms., jos kuitenkin kävi paikalla. Tai edes lukea viestiä. Olen kieltämättä vähän loukkaantunut. AP

Vierailija
4/13 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt sentään ollut raskausuutinen, minkä lähetin, vaan vähän pienempi juttu. Minua onnisti ammatillisesti erään jutun suhteen, jota olemme yhdessä jännittäneet, ja halusin tietysti jakaa ilon heti hänen kanssaan. Siksi vähän ihmetyttää, että eikö ollut aikaa vastata edes, että "onnea"/"hieno homma" tms., jos kuitenkin kävi paikalla. Tai edes lukea viestiä. Olen kieltämättä vähän loukkaantunut. AP

Mitäpä jos se nyt vaan ei ole pystynyt viestiä lukemaan? Ihan oikeestiko jaksat loukkaantua siitä, ettei lue hetinyt Whatsapp-viestiä?

Meillä tota käy harva se päivä, että toinen tai molemmat ei lue heti viestiä. Voi kamalaa. Töissä pitää tehdä töitäkin.

Vierailija
5/13 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä on kiire ja haluaa vastata sulle kunnolla eikä pelkästään "onnea" tms. Tuskin tuo mitään tarkoittaa, ota ihan iisisti.

Vierailija
6/13 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos se nyt vaan ei ole pystynyt viestiä lukemaan? Ihan oikeestiko jaksat loukkaantua siitä, ettei lue hetinyt Whatsapp-viestiä?

Meillä tota käy harva se päivä, että toinen tai molemmat ei lue heti viestiä. Voi kamalaa. Töissä pitää tehdä töitäkin.

En tästä varmaan stressaisikaan, jos hänellä olisi muulloinkin tapana tehdä näin. Mutta kun näin ei ole aiemmin käynyt, mietin nyt, onko tämä hänen passiivis-aggressiivinen tapansa kertoa, että haluaa erota. On nimittäin sellainen ihminen, ettei saa suutansa auki, vaan minun pitäisi aina jonkinlaisesta välttelystä ja vetäytymisestä tajuta, jos kaikki ei ole hyvin. AP

Vierailija
7/13 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumaleisson. Kuinka pienestä ihminen voi loukkaantua... Itsehän sanoit, että hänellä on töissä kiire.

Ja kyllä, kannattaa erota, jos sinun asenne on tuollainen yhden saakelin viestin jälkeen.

Vierailija
8/13 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin asiaa ääneen hänelle sitten, jos hän ei 2-3 päivään olisi sitä lukenut. Silloin kysyisin, että onko hän huomannut sitä. Kesken työpäivän en itsekään ehdi tai hoksaa kaikkea lukea.

Vierailija
9/13 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoit viestiä, että joku oma juttusi onnistui --> poikaystävä ei ole vielä vietinyt takaisin --> päättelet että hän haluaa erota?

selvä

Vierailija
10/13 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei välttämättä lue whatsapp-viestejä heti, kun ne tulevat, vaikka jostain syystä saattaisikin käydä whatsappissa (vaikka lähettämässä jollekin toiselle viestin). Lukee sitten, kun on hyvä hetki.

Vierailija
11/13 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos whatsap viestin lukee pelkästään puhelimen lukitusta näytöstä, eikä avaa aplikaatiota, näkyy viesti lähettäjälle edelleen lukemattomalta.

Ehkä ei kannata vetää hernettä nenään.

Vierailija
12/13 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on saattanut lukea sen viestin kännykän näytöltä. Minun mies tekee sitä koko ajan, on turha avata viestiä jonka on jo lukenut, ja nyt hän todnäk miettii että miten hän sinua onnittelisi, miehen logiikalla voi olla että hän ajattelee että kun hän on lukenut viestin niin hänen pitäisi heti kirjoittaa siihen jotain muutakin kuin ' hienoa, onnea' mutta kun ei ole vielä ehtinyt töiltään miettimään mitä, niin parempi ettet näe että hän on saanut tiedon asiasta.

Ps. Ei kannata olla ihan noin mielensäpahoittaja - elämä tulee olemaan aika töyssyistä...

Vierailija
13/13 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoit viestiä, että joku oma juttusi onnistui --> poikaystävä ei ole vielä vietinyt takaisin --> päättelet että hän haluaa erota?

selvä

Ei varmaan yleensä tällaisessa tilanteessa olisikaan syytä tehdä moisia päätelmiä, mutta kun mies on tosiaan puhumatonta tyyppiä ja useasti aiemminkin käyttäytynyt passiivis-aggressiivisesti. Väkisinkin mietin, onko tämä taas sitä. Pelkään niin paljon eroa nyt, että ihan oksettaa. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi