Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaisitko sinä nuori, n. 20-30-vuotias nainen, tällaisen miehen?

Vierailija
13.09.2016 |

Mies, joka on eronnut ja jolla on lapsia.
Mies, joka on hieman pullea, mutta kivan ja miehisen näköinen, jopa komea.
Mies, joka on osaa olla erittäin hauska ja mukava
Mies, joka tienaa kuukaudessa n. 1500 euroa
Mies, joka on 36 vuotta
Mies, joka on ikuinen pikkupoika
Mies, jolla on toisen asteen koulutus.

Miten on, lähtisitkö tällaisen miehen mukaan?

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä myös urheilullinen ja minulla on suhteellisen isot lihakset. Eli massani ei ole pelkästään läskiä.

Ikuinen pikkupoika viittaa siihen, että olen leikkisä ja tykkään kertoilla vitsejä, flirttailla tyttöjen kanssa (isken heille usein silmää ja he todellakin tyykkäävät ;))

Silloin kun olin varattu, niin tuntui, että 20-25-vuotiaat viihtyivät seurassani. 

ap

Jos koet,että nuoret naiset viihtyvät seurassasi,miksi kyselet mammapalstalla,kelpaisitko nuorille naisille kertomiesi,ei-houkuttelevien tietojen perusteella?

Vierailija
82/94 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun 21-vuotias mieheni saattaa ulkoisesti näyttää "pikkupojalta", mutta on henkisesti vastuullinen aikuinen MIES. Se, että mies on fyysisesti lähes nelikymppinen ja käyttäytyy edelleen kuin pikkupoika... Anteeksi nyt vain, mutta tuo kuulostaa puistattavalta!

Nimenomaan,jos ap:n oli tarkoitus markkinoida leikkisää puoltaan,mikä tahansa muu ilmaus olisi ollut parempi.Tuo "ikuinen pikkupoika" kuulostaa siltä,että vastuuton vätys etsii äitihahmoa.Ei mitenkään hauskalta flirttailijalta,joka vetäisi itseään puolta nuorempia naisia puoleensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voisin ottaa jos meidän kemiat kohtaisi :) Mutta mulla on jo yks tollanen mies, kylläkin vähän nuorempi ja tuo "pikkupoikamaisuus" puuttuu, ennemmin sellanen karski äijä tuo mun oma ;) Riippuu tietty asuuko nää lapset sun luona. Jos viikko-viikko-systeemi niin sitten en ottais. Viikonloppulapset ok.

Vierailija
84/94 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka on eronnut ja jolla on lapsia.

Mies, joka on hieman pullea, mutta kivan ja miehisen näköinen, jopa komea.

Mies, joka on osaa olla erittäin hauska ja mukava

Mies, joka tienaa kuukaudessa n. 1500 euroa

Mies, joka on 36 vuotta

Mies, joka on ikuinen pikkupoika

Mies, jolla on toisen asteen koulutus.

Miten on, lähtisitkö tällaisen miehen mukaan?

Eronnut ei haittais, lapset kyllä, en halua äitipuoleksi.

No pulleuskin haittaa siinä mielessä, että on terveysriski, eli vissiin syö liikaa / lihottavaa ruokaa, eikä harrasta liikuntaa, ainakaan riittävästi. Minä tykkään lähinnä kasvisruuasta ja olen innokas liikkumaan, varsinkin luonnossa.

Ilmeisesti mies osaa sitten olla erittäin tylsä ja veemäinen myös?

Alhainen tulotaso ei haittaa, jos osaa elää sen mukaisesti, eli ei velkaannu, en välitä rahasta enkä tavarasta, en edes matkustelusta.

Liian vanha. Haluan lapsia n. 5 v:n kuluttua ja haluan ainakin 2-3 lasta, mutta en vuoden välein. Joten mies on sitten liian vanha isäksi, en halua että mieheni viisikymppinen, kun tulee vielä isäksi. Ja koska mies myös vanhenee naista nopeammin ja kuolee paljon nuorempana, en ehdoin tahdoin etsi vanhaa miestä, siis itseeni nähden vanhaa. Eihän 36 v vielä sillä tavalla vanha ole, olet ihan sopivan ikäinen n. 35-45-v naiselle.

Ikuinen pikkupoika? Henkisesti kypsymätön? Ei kiitos, veikeä saa olla, mutta ei mikään pikkupoika.

Koulutuksella ei väliä, jos on kuitenkin sivistänyt itseään ja on fiksu.

t. N24

Vierailija
85/94 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 25-vuotiaana nelikybänen pitkä komea johtaja-mies. Oli jättämässä vaimoaan mun takia. Kauhistutti koko ajatus. Ja ne omat lapset oli niin tärkeitä sille aina puhu niistä, hohhoijaa ja haukotus. En todellakaan ois lähteny leikkimään kotia tommoseen asetelmaan. 

Vierailija
86/94 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä myös urheilullinen ja minulla on suhteellisen isot lihakset. Eli massani ei ole pelkästään läskiä.

Ikuinen pikkupoika viittaa siihen, että olen leikkisä ja tykkään kertoilla vitsejä, flirttailla tyttöjen kanssa (isken heille usein silmää ja he todellakin tyykkäävät ;))

Silloin kun olin varattu, niin tuntui, että 20-25-vuotiaat viihtyivät seurassani. 

ap

Taas hyvä mainos tältä äijältä. Eli se tykkää flirttailla tytöille VARATTUNA. Oikea unelmauros tää. Eipä tarvii ihmetellä miksi tuli ero.

Vierailija
87/94 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuinen pikkupoika? Herra hyvästi varjele. Ei ikinä!

Vierailija
88/94 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kelpaisi edes minulle ja minä olen sinua vanhempi kahden lapsen yh-äiti. Päättele siitä.

Vierailija
89/94 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never! Hyi. 

Vierailija
90/94 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen kohta riitti. Ei.

Vierailija
91/94 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listasta löytyy monta syytä miksi eronnut. Ja kuka tienaa 1500 e/kk paitsi työtön? Ap on siis työtön, lisää syitä juosta karkuun.

Vierailija
92/94 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listasta löytyy monta syytä miksi eronnut. Ja kuka tienaa 1500 e/kk paitsi työtön? Ap on siis työtön, lisää syitä juosta karkuun.

Jossain hanttihommissa on pieni palkka,tai voihan tuo keski-ikäinen pikkupoika olla työtönkin,mutta se on hänen vioistaan pienin,siis jos tuota  avauksen listaa katsoo :D

Ehkä AP:n kannattaisi kirjoittaa nuo jutut nettideittiprofiiliin ja ikähaarukaksi tietenkin tuo 20-30v naiset,niin saisi vähän käsitystä siitä,miten paljon hänelle on ottajia.

Vierailija
93/94 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kohta joka itseäni ehkä häiritsisi olisivat nuo lapset (en siis itse halua lapsia).

Mutta jos kävisi niin, että kemiamme oikeasti kohtaisivat niin ehkäpä :)

-N26-

Vierailija
94/94 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Taas hyvä mainos tältä äijältä. Eli se tykkää flirttailla tytöille VARATTUNA. Oikea unelmauros tää. Eipä tarvii ihmetellä miksi tuli ero.

Totta,keski-ikäinen pikkupoika,joka lisäksi flirttailee varattuna nuorempien naisten kanssa,kukapa ei tuollaista saalista ottaisi omakseen? :D

Mites muuten,jos AP saisikin nuoren ja epävarman tytön hurmattua.Sitten kun tyttö aikuistuu,hän lemppaa AP:n,koska on henkisesti kypsempi ja fyysisesti viehättävämpi,joten saa paremmankin.

Ja AP:n  täytyy taas alkaa markkinoida itseään nuorille tytöille.