Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaisitko sinä nuori, n. 20-30-vuotias nainen, tällaisen miehen?

Vierailija
13.09.2016 |

Mies, joka on eronnut ja jolla on lapsia.
Mies, joka on hieman pullea, mutta kivan ja miehisen näköinen, jopa komea.
Mies, joka on osaa olla erittäin hauska ja mukava
Mies, joka tienaa kuukaudessa n. 1500 euroa
Mies, joka on 36 vuotta
Mies, joka on ikuinen pikkupoika
Mies, jolla on toisen asteen koulutus.

Miten on, lähtisitkö tällaisen miehen mukaan?

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen itse tiennyt pikkutytöstä asti, etten halua lapsia. En toivo, että myöskään mahdollisella kumppanilla on lapsia. En halua myöskään pulleaa miestä (olen itse timmi, liikun säännöllisesti) enkä varsinkaan ikuista pikkupoikaa. 

Vierailija
42/94 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos mies olisi todella fiksu?

Todella fiksu mies, joka kuvailee itseään ikuiseksi pikkupojaksi ja haluaa naisystäväkseen itseään paljon nuoremman nätin ja epävarman tyttösen...

😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta voisin olla miehen kanssa, jolla on ennestään lapsia, täytyisi hänellä olla täydelliset välit eksään, eksän mukava ja kummankin välittää lapsista aidosti yli kaiken. Mies ei myöskään saisi haluta lisää lapsia. 

Ylipaino häiritsee. Varsinkin kun sanot olevasi pullea etkä esim. roteva. Jos on kokoa muutenkin ja lihasta alla niin tukevuus ei välttämättä haittaa. 

Mitä tarkoitat ikuisella pikkupojalla? Kuulostaa kauhealta.

Vierailija
44/94 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hey!

Auttanaa Naista mäessä. Siis miten tuon Tinder - sovelluksen saa aktivoitua? Pitääkö siinä olla tosiaan  FB - tili? En ole käyttänyt nettiä kahteen vuoteen, halusin kokeilla miten se vaikutttaa elämääni. Onko se tosiaan vain "panosovellu", vai...? Olen ihan piihalla kaikesta, ja olen vasta 42v. Nyt taas kiinnnostaa kokeilla kaikkea "uutta", mutta olen AaTeeKoon suhteen tippunut kärryiltä. Olen hyvännäköinen - tuleeko sinne jotain kyrpäkuvia, vai voiko sieltä oikeasti tavata jonkun?  Kuten kysymyksistä huomasitte, olen aivan kuutamolla em. asioista. Kiitän vastauksistanne jo etukäteen.

Vierailija
45/94 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä, palkka ja koulutus olisivat ok, jos nyt olisin sinkkuna ja hakisin kumppania, kaikki muut kohdat häiritsisivät. Olen 30-vuotias, kohta 31-vuotias, maisteri ja olen naimisissa 26-vuotiaan aidosti komean ja hauskan sekä aikuisen, vastuullisen miehen kanssa, jota en kyllä helpolla pois vaihda. En siis keksi yhtään syytä vaihtaa huomattavasti huonompaan mieheen, jolle olisin lisäksi liian vanha, vaikka olen monta vuotta nuorempi.

Vierailija
46/94 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käy. Haluan lapsettoman miehen.

Vierailija kirjoitti:

Miehisen näköisistä ja komeista miehistä kyllä pidän, mutta pullea ei käy. Haluan urheilullisen, lihaksikkaan, raamikkaan, pitkän, PITKÄN miehen!

Vierailija kirjoitti:

Tämä käy.

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei, EI! EI! Ehdoton EI! Miehellä pitää olla vähintään 50 000 euron vuositulot ja erittäin mielellään työ vaikutusvaltaisessa johtajan asemassa. Vaikutusvaltaiset, kovatuloiset johtajamiehet <3

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka on 36 vuotta

Käy. Miehen iällä ei ole väliä, jos mies muuten täyttää vaatimukseni.

Vierailija kirjoitti:

Ei käy.

Vierailija kirjoitti:

Käy, jos mies muuten täyttää vaatimukseni, varsinkin tuon rahapuolen osalta.

N22.

Vierailija
47/94 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka on 36 vuotta

En enää ikinä ala seurustella miehen kanssa jolla on lapsia. Tienaat myös melko vähän mutta ei se mikään ehdoton este olisi. Ikä ehkä liian paljon, olen tullut siihen tulokseen etten myöskään enää halua seurustella itseäni yli kymmentä vuotta vanhemman kanssa.

Vierailija
48/94 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat vain plussaa, sillä itsellänikin on yksi lapsi enkä halua lisää, joten on bonusta, jos kumppanillakin on jo omat lapset tai lapsi.

En kuitenkaan voisi edes harkita aloituksen kaltaista miestä, koska: liian vanha, pullukka (hyi hitto) ja "ikuinen pikkupoika" (hyi hitto).

Ei mitään mahiksia, ajatuksen tasolla jo tulee negatiivinen reaktio.

N24

Vierailija
49/94 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Käy, jos miehelle käy se että en osaa juuri olla lasten kanssa, eli en leikitä tai lähde muksujen kanssa esim matkoille mukaan

- Käy, nallekarhut on söpöjä. Omakin BMI on 40+ sitten tosin.

- Huolestuttavasti muotoiltu. Osaa näytellä hauskaa ja mukavaa? Vai on oikeasti sellainen? Tämä voi olla dealbreaker.

- Käy

Mies, joka on 36 vuotta

- Käy, oma ikä 30

- riippuu mitä tarkoitetaan. Innostuu "lapsellisista" asioista? Itse ainakin pelaan esim. tietokone- ja pleikkapelejä, joten puolisollekin tuollaiset "höpsöttelyt" järjen rajoissa suodaan oikein mielellään. Jos taas kertoo kyvyttömyydestä ottaa vastuuta asioista, ei käy.

- Käy, jos muuten osuu jutut yksiin.

Ylipäätään aikuisille ihmisille ulkoiset asiat ja puitteet ei hirveästi merkitse. Jos natsaa, sitten natsaa. Eli en lähtisi mukaasi missään nimessä, ellei myös sydämessä tuntuisi sitä jotain. Ja jos tuntuisi tarpeeksi, lähtisin mukaan vaikka olisit käpyjä keräävä metsänpeikko.

Kannattaa pitää mielessä se, että joissain asioissa on puolisoa etsiessä lähes aina tehtävä kompromisseja.

Vierailija
50/94 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka on 36 vuotta

1. En halua miestä, jolla on ennestään lapsia. Joten EI.

2. Pieni pyöreys miehessä on seksikästä, tykkään. Mutta hankala sanoa, kun en ole sua nähnyt, kuinka pullea olet.

3. Osaa olla? Eli et ole, mutta tarvittaessa jos oikein kovasti pinnistät?

4. Mulle ihan sama mitä mies tienaa tai vaikka olisi työtön (kunhan kuitenkin yrittää hakea töitä, ellei tähän ole jotain syytä esim sairaus jne)

5. Tykkään vanhemmista miehistä, joten ikä ei haittaa, on vain plussaa kun on vanhempi.

6. Ikuinen pikkupoika? Kuulostaa kauheelta. Ei kiitos mitään pentua.

7. Koulutuksilla ei väliä.

Joka tapauksessa, en sua huolisi. Suurin turn off on lapset. En itse oikein pidä lapsista. En halua miestä, jolla on lapsia ja sen seurauksena joku vihainen hullu eksä vielä mukana roikkumassa. Hitto sain kylmiä väreitä jo pelkästä ajatuksesta :D

Vierailija
51/94 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako sinulle 36v tai jopa vanhempi nainen, jolla on lapsia, joka on pullea, mutta kasvoiltaan nätti ja tienaa tuon 1500e/kk?

Minulle et kelpaisi, sillä olen 26v lapseton, akateemisesti koulutettu n. 6000e/kk tienaava ja hoikahko ja nätti nainen.

Vierailija
52/94 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska uskontoni kieltää avioitumisen eronneen kanssa ja avioituminen olisi välttämätöntä jotta voisimme esim. asua yhdessä, harrastaa seksiä jne.

Lisäksi hei, ois se nyt tosi ällöä olla jonkun ikälopun äijän kanssa.

- N19 ja 3/4

Vierailija
53/94 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi miestä kenellä on lapsia vaikka mies olisi muuten kuinka täydellinen. En voi sietää äpäriä.

Vierailija
54/94 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä. Jos muuten ihan suorastaan täydellinen mies minulle.

Kelpaa!

Kelpaa!

Toisen tienaamiset ei kiinnosta minua. Raha ei ratkaise. Kunhan vain tienaa sen verran, että tulee omin avuin toimeen, niin se riittää.

Mies, joka on 36 vuotta

Ikää on liikaa. Tämä on itse asiassa dealbreaker minulle.

Tietynlainen lapsellisuus on plussaa. Sille on aikansa ja paikkansa. Mutta sellainen holohottava mammanpoika tappaa kaikki seksihalut, eli ei kiitos.

Olen itse korkeasti koulutettu, mutta puolison koulustasolla ei itselleni ole merkitystä. Hienoa, että löytyy ammatti.

Yhteenveto: Paljon hyviä puolia, mutta miinukset liian "vakavia". Eli joutuisin passaamaan.

N27

Vierailija
55/94 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulot, pulleus jne eivät olisi minulle ongelma jos muuten olisit hauska ja edes vähän komea ja kiinnostava. Sen sijaan lapset ja ikäsi, ne ovat ne kaksi seikkaa jotka häiritsevät niin paljon, ettei suhteesta kyllä mitään tulisi. En alkaisi äitipuoleksi lapsille, koska en sellaisia itsekään halua. n25

Vierailija
56/94 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi

Vierailija
57/94 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on siis se, että sinulla ei ole juuri tarjottavaa mutta velvollisuuksia naiselle kyllä senkin edestä (lastenhoito, kodinhoito, perheen elätys)

t. Mies

Vierailija
58/94 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikki nämä samassa miehessä!? Herranjumala! Kaiken kukkuraks vielä pitää vauvapalstalla kuulemaansa mielipidettä yleisenä totuutena...

Vierailija
59/94 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska pullukka, lapsia, 36-vuotias ja "ikuinen pikkupoika" ovat mulle kyllä totaalinen turn off, enkä usko että arvomaailma kohtaa juurikaan. N23

Vierailija
60/94 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olen itse lapseton, joten ei kiitos. 

- Ei väliä, olen itsekin pulska.

- Mitä tarkoittaa, että osaa olla mukava? Olet pohjimmiltasi mulkvisti, mutta pystyt tarvittaessa esittämään mukavaa? 

- Ei väliä sinänsä, jos kestät sen, että nainen tienaa moninkertaisesti verrattuna sinuun.

Mies, joka on 36 vuotta

- Muuten ok, mutta miksi etsit nuorempaa naista?

- Ehdottomasti ei. Kuulostaa siltä, että et osaa ottaa vastuuta tekemistäsi. 

- Sama kuin tuloihin. Ei väliä, jos kestät sen että nainen on sinua huomattavasti koulutetumpi.

- Ei kiitos. Tuo että etsit itseäsi noin paljon nuorempaa ja "ikuinen pikkupoikuus" ovat totaalisia turn-offeja. Kiinnostaisi myös tietää millaiset välit sulla on lapsiin ja näiden äitiin.