Mitä "yliluonnollisia" kykyjä teillä on?
Minä haistan (omien) lasten hengityksestä, jos ovat tulossa kipeiksi.
Kommentit (42)
Minä haistan pakkasen, tiedän siis milloin alkaa sataa lunta. Edellisenä iltana yleensä tiedän, että aamulla tulee satamaan lunta. Haistan myös homeen taloissa.
Tiedän aina, missä olen huomenna, siis huomennakin!
Vierailija kirjoitti:
Minä haistan pakkasen, tiedän siis milloin alkaa sataa lunta. Edellisenä iltana yleensä tiedän, että aamulla tulee satamaan lunta. Haistan myös homeen taloissa.
Yliluonnollista?
Vierailija kirjoitti:
Nyt saisitkin haistaa pitkän ...... :)
Ei mitään eikä ole kellään muullakaan, jos on niin eikö se joku yhdistys maksa sellaisen todistamisesta hyvän summan rahaa, eipä ole todistajia tullut..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliluonnollista?
Kukaan minun tutuistani ei osaa haistaa näitä asioita, joten ajattelin että se ei ole kovin yleistä. Yliluonnollista se toki ei ole, mutta yliluonnollinen oli ketjun otsikossakin lainausmerkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään eikä ole kellään muullakaan, jos on niin eikö se joku yhdistys maksa sellaisen todistamisesta hyvän summan rahaa, eipä ole todistajia tullut..
Kysymys olikin "yliluonnollisista" kyvyistä. Tarkoituksella lainausmerkeissä.
Kyllä se sairaus haisee hengityksessä, jos on nääs bakteeri-infektio.
Haistaahan koulutettu koira esim. syövän ihmisessä. Että miksi ei voisi sairautta haistaa?
Vierailija kirjoitti:
Osaan lukea ajatuksia.
Mitä mä ajattelen?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se sairaus haisee hengityksessä, jos on nääs bakteeri-infektio.
Haistan esim. tavallisen nuhan ja kurkunpääntulehduksen. Virus-infektioita.
Haistatko ap minkä tahansa sairauden? Flunssan, vatsataudin, rokon? Mielenkiintoista.
Luen tunnetiloja, joten tavallaan ajatuksia, joita koitetaan peittää.
Hakkaan lapaseen valoa nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan lukea ajatuksia.
Mitä mä ajattelen?
Helppo. Ajattelet, että kukaan ei voi arvata, mitä ajattelet, että ovatpa typeriä, ja sitten olit kovin tyytyväinen itseesi, että oletpa sinä sentään fiksu ja järkevä.
Vierailija kirjoitti:
Haistatko ap minkä tahansa sairauden? Flunssan, vatsataudin, rokon? Mielenkiintoista.
Flunssan ja kurkunpääntulehduksen haistan. Haisevat pilaantuneelle kalalle. Vatsatauti on ollut kerran ja silloin haistoin vuorokautta ennen imelän ja pistävän hajun. Rokkoja ei ole ollut. Jatkan tutkimuksia. :D
Osaan saada miehen sukuelimen nousemaan pelkästään ruumiinosaani näyttämällä
Osaan sanoa miltei aina, missä mikäkin kapistus täällä meillä kotona on, ( aika iso kämppä), Vaikka en sitä itse olisi nähnytkään iäisyyksiin, enkä muutenkaan siirrellyt mihinkään. Mies kun vaikka kaivaa ja penkoo paikkoja ja manaa, että mihin nyt sekin ja sekin on hukkunut, niin yleensä osaan sanoa missä se on, tosin tämä on vaan miehen mielestä "yliluonnollista", itsestäni se on vaan ennemmin loogisuutta, ja jonkinlaista "ajatuspolkujen seurailua".
Osaan siirtyä paikasta toiseen.
Tiedän asioita ennakkoon.