Ottaisitko sinä nuori, n. 20-30-vuotias nainen, tällaisen miehen?
Mies, joka on eronnut ja jolla on lapsia.
Mies, joka on hieman pullea, mutta kivan ja miehisen näköinen, jopa komea.
Mies, joka on osaa olla erittäin hauska ja mukava
Mies, joka tienaa kuukaudessa n. 1500 euroa
Mies, joka on 36 vuotta
Mies, joka on ikuinen pikkupoika
Mies, jolla on toisen asteen koulutus.
Miten on, lähtisitkö tällaisen miehen mukaan?
Kommentit (94)
Olen lapseton, enkä vielä koskaan ole ollut kihloissa/naimisissa. Olen hoikka ja nätti, mukava ja hauska, korkeasti koulutettu ja hyvin tienaava, sinua 6 vuotta nuorempi, omilla jaloillani seisova aikuinen nainen. Toistaiseksi ei ole ollut vaikeuksia löytää tasoistani ja ikäistäni seuraa, joten tuskin edes vilkaisisin suuntaasi. Vastaus on siis, ei en lähtisi matkaasi.
Ensimmäinen kohta; riippuu vähän lapsista. Onko viisi alle taapero-ikäistä lasta? Vai isoja koululaisia.
Toiseksi viimeinen; ei kiitos. ikuinen pikkupoika tarkoittaa aikuisessa miehessä hemmoteltua, lapsellista ja itsekästä tyyppiä joka sotkee, kitisee kaikesta ja joka ei osaa pitää asioistaan huolta. Ikuinen pikkupoika: Ikuinen lapsi.
Muut kohdat ok. T: N25v
Kysy kymmenen vuotta vanhemmilta niin sulla voi olla jotain mahkuja.
Olet varmaan viimeiset 10 vuotta ajatellut, että vain (nykyinen ex-) vaimosi on esteenä kaikelle seksille, jota voisit harrastaa nuorten ja seksikkäiden pimujen kanssa?
Nyt vihdoin sinä, taivaan lahja naisille, olet vapailla markkinoilla ja pääset estoitta hurmaamaan itseäsi lähes puolta nuorempia tyttöjä... Anteeksi vain, mutta nyt ne silmät auki!
Oksettavaa kun keski-ikää lähentelevät löllöt ukot luulevat itsestään liikoja, hirveä turn-off toi sun itseriittoinen kuvaus. Pysy rohkeasti omassa sarjassa ja katsele niitä oman ikäisiä yh äitejä. Sun palkalla ei makseta terapiamaksuja joita nuorille tytöille aiheutuu "hurmausyrityksistä".
En, koska hänellä on lapsia. Ehdoton ei!
Mies joka ei keksi itsestään mitään muuta positiivista sanottavaa kuin että osaa olla hauska ja mukava, ei kuulosta kovinkaan kiinnostavalta. Minua ainakaan hauskuus ei kiinnosta pätkän vertaa. Oikeastaan mikään ei ole niin rasittavaa kuin mies joka kuvittelee olevansa hauska.
Mukava taas on yleensä vain kiertoilmaus saamattomalle lapaselle. Tuohon suuntaanhan viittaa sekä palkka että ilmaus "ikuinen pikkupoika".
Palkka sinänsä ei olisi mikään ongelma, jos miehellä on joku muu intohimo ja työtä tehdään vain sen mahdollistamiseksi. Jos esimerkiksi on innokas metsästäjä tai kalastaja ja töissä käydään vaan harrastuksen sponsoroimiseksi. Mutta tuosta kuvauksesta kyllä tuli mieleen pikemminkin kaikinpuolinen velttous. Se ei sytytä. Miehellä tulee olla älyä, intohimon kohteita, oma elämä.
*Jos olisin rakastunut niin kyllä.
*Kyllä, mutta jos hän valittelee painoaan tekemättä asialle mitään, se on turn-off. Tai jos on niin paksu että tavallinen lenkillä käynti väsyttää.
*Kyllä, mutta mieluummin vakava ja kunnianhimoinen kuin jota kiinnosta elämässä vain hengailu.
*Jos pärjää sillä ja jää jotain pahan päivän varalle.
Mies, joka on 36 vuotta
*Kyllä, jos suostuu tinkimään omasta elintasostaan joka varmaan 36 v. on jo korkeampi kuin tavallisella opiskelijalla.
*En. Jos haluan pojan niin synnytän sellaisen. Elämänasenteena pahin mahdollinen turn-off.
*Ei ole itsessään este vaikkei kouluja olisi käynyt mitään peruskoulun jälkeen.
Kaikki yhdessä: Ei kuulosta minun tyyppiseltä jos nuo ovat ne asiat, joihin haluat vahvistusta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta entä jos tämä mies hurmaisi teidät oikein kunnolla? ja rakastuisitte häneen...
Sori, rakastun MIEHIIN enkä poikiin. Fyysisesti lerpahtanut ja henkisesti jälkeenjäänyt ei oikein ole, mitä kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies joka ei keksi itsestään mitään muuta positiivista sanottavaa kuin että osaa olla hauska ja mukava, ei kuulosta kovinkaan kiinnostavalta. Minua ainakaan hauskuus ei kiinnosta pätkän vertaa. Oikeastaan mikään ei ole niin rasittavaa kuin mies joka kuvittelee olevansa hauska.
Mukava taas on yleensä vain kiertoilmaus saamattomalle lapaselle. Tuohon suuntaanhan viittaa sekä palkka että ilmaus "ikuinen pikkupoika".
Palkka sinänsä ei olisi mikään ongelma, jos miehellä on joku muu intohimo ja työtä tehdään vain sen mahdollistamiseksi. Jos esimerkiksi on innokas metsästäjä tai kalastaja ja töissä käydään vaan harrastuksen sponsoroimiseksi. Mutta tuosta kuvauksesta kyllä tuli mieleen pikemminkin kaikinpuolinen velttous. Se ei sytytä. Miehellä tulee olla älyä, intohimon kohteita, oma elämä.
Indeed. Mistä näistä lapasia tulee? Feminismi, ftalaatit, videopelit? Joudun varmaan menemään naimisiin jonkun Sauli Niinistön ikäisen eronneen kanssa kun oma sukupolvi ihan menetetty.
- Ensimmäinen kohta voi olla sekä iso plussa että totaalinen dealbraker. Riippuu onko se eron jälkeinen mies lapsistaan huolehtiva ja suhteen sudenkuoppia välttämään oppinut aikuinen ihminen vai kaikkea muuta.
- määrittele pullea. Löysä michelinukko ei sytytä, mutta mies jolla lihasten päällä jotain puristeltavaa on juuri sopiva.
- Miehen tulee olla hauska ja mukava noin perusluonteeltaan. Ei sellainen, joka osaa olla hauska ja mukava silloin tällöin (ja loput ajasta tylsä ja veemäinen?).
- Tulotaso on toissijainen asia. Ensisijainen kysymys on se, haluaako ihminen elättää itsensä ja jakaa yhteiset kustannukset oikeudenmukaisesti.
- Näin ikäasteikon yläpäästä olevana ei olisi liian suuri ikäero, mutta mitä ihmettä 36-vuotias isämies haluaa noin niinkuin yleisesti keskiverto 20-vuotiaalta naiselta? Liian monille nuoren naisen haluaminen liittyy vaatimukseen timmistä ikinuoresta vartalosta ja naiivista, helposti vietävissä olevasta persoonasta - minulla taas on rajani ja vanhenen kuten itse haluan.
- Tarvitsee edelleen tarkempaa määrittelyä. Jos mielelläsi rakentelet lasten kanssa legoilla ja kiipeilet puissa, niin onhan se herttaista. Jos vietät kaiken aikasi poikaporukan kanssa kaljalla ja tarvitset äitiä tekemän kaiken pyllyn pyyhkimisestä alkaen, voisit harkita muuttoa ihan oikean äitisi helmoihin.
- Toisen asteen koulutuksessa ei ole mitään negatiivista. Jos se riittää itselleen sopivalle alalle pääsemiseen, miksi ylikouluttautua? Tietysti jos riman on asettanut itselleen korkeammalle mutta ei vaan viitsi/jaksa tehdä asialle mitään, ei sitä voi ainakaan plussaksi lukea.
Noin yhteenvetona sanoisin, että suhtautuisin erittäin suurella varauksella ja on noita parempiakin cv:itä tullut vastaan...
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka on 36 vuotta
Mies, jolla on toisen asteen koulutus.Miten on, lähtisitkö tällaisen miehen mukaan?
Ei ihme,että on eronnut,jos on omia lapsia ja samaan aikaan "ikuinen pikkupoika",ikäkin vielä lähempänä 40 vuotta.En tosiaan ottaisi!
Vierailija kirjoitti:
Heti ensimmäinen kohta on ehdoton ei.
Höh minusta olisi ehdon ei, jos mies ei olisi edes eronnut. Valitettavasti sellaisillekin on tuossa iässä ihan kysyntää.
Mies, joka on eronnut ja jolla on lapsia. -En
Mies, joka on 36 vuotta -En
Mies, joka on ikuinen pikkupoika -EN!!!!!!!!!!!!!!
Muut kohdat ei suoranaan ole deal breakereita riippuen siitä millanen tyyppi olet.
Vierailija kirjoitti:
Mutta entä jos tämä mies hurmaisi teidät oikein kunnolla? ja rakastuisitte häneen...
Millä eväillä fyysisesti keski-ikäinen,henkisesti lapsi hurmaisi yhtään kenetkään? Saati sitten itseään (huomattavasti)nuoremman naisen? Eipä tuossa avauksen tekstissä ollut yhtään sellaista kohtaa,joka kumoaisi huonot puolet.
Lapset ja ikä ei kelpaa. Myös tuo "ikuinen pikkupoika" epäilyttää.
Tuo "ikuinen pikkupoika" kaipaisi kyllä vähän täsmennystä.Tietysti se saattaisi tarkoittaa lapsenmielisyyttä ja leikkisyyttä(olen ihan koukussa ketjuun leikkivistä aikuisista ;D),mutta kuulostaa enemmän joltain Peter Pan-syndroomalta.
Olen aikuisena kuullut äidiltäni,että joutui lemppaamaan isäni koska ei jaksanut kahden oikean pikkulapsen lisäksi huolehtia miehestä,joka on vastuuton kuin pikkulapsi.
Ehkä epäkypsällä AP:lla ei ole mitään yhteistä ikäistensä naisten kanssa,ja toivoo onnistuvansa saamaan jonkun epävarman tyttöparan.
AP:n toive nuoresta tyttöystävästä on kuitenkin epärealistinen.Jos joku ottaa tarkoituksella vanhemman miehen,syy on luultavasti se,että vanhempi on yleensä kypsempi kuin omaikäinen. "Ikuinen pikkupoika" ei oikein silloin innosta.
Olen kyllä myös urheilullinen ja minulla on suhteellisen isot lihakset. Eli massani ei ole pelkästään läskiä.
Ikuinen pikkupoika viittaa siihen, että olen leikkisä ja tykkään kertoilla vitsejä, flirttailla tyttöjen kanssa (isken heille usein silmää ja he todellakin tyykkäävät ;))
Silloin kun olin varattu, niin tuntui, että 20-25-vuotiaat viihtyivät seurassani.
ap
Minun 21-vuotias mieheni saattaa ulkoisesti näyttää "pikkupojalta", mutta on henkisesti vastuullinen aikuinen MIES. Se, että mies on fyysisesti lähes nelikymppinen ja käyttäytyy edelleen kuin pikkupoika... Anteeksi nyt vain, mutta tuo kuulostaa puistattavalta!
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä myös urheilullinen ja minulla on suhteellisen isot lihakset. Eli massani ei ole pelkästään läskiä.
Ikuinen pikkupoika viittaa siihen, että olen leikkisä ja tykkään kertoilla vitsejä, flirttailla tyttöjen kanssa (isken heille usein silmää ja he todellakin tyykkäävät ;))
Silloin kun olin varattu, niin tuntui, että 20-25-vuotiaat viihtyivät seurassani.
ap
No sä taisit olla sillon alle 30-vuotias. Nyt olet ikäloppu, jonka pitäisi etsiä seuraa ikäisistäsi eronneista naisista, sillä sä et ole mikään saalis.
N25
Itseasiassa harva alkaisi seukkaamaan uudelleen, jos keksittäisiin aikakone ja se oikea (siis pareista, jotka ovat jo löytäneet toisensa) tulisi siellä menneisyydessä iskemään väärällä hetkellä, eli koko kysymyksen asettelu on turha. Luetellaan lista ominaisuuksia ja kysytään ottaisitko. En minäkään aikonut koskaan ostaa japanilaista autoa, silti yhdessä vaiheessa minulla oli sellainen, vieläpä ihan uusi.
Tällaiset "millaisen puolison haluat?" -listat ovat täysin turhia, tarpeettomia ja ajanhukkaa.