Tyttöystävän puutteellinen hygienia
Olen tapaillut kolmekymppistä naista ja ainakin oman mittapuun mukaan puutteet henkilökohtaisessa puhtaudesta kiusaavat minua. En nyt tarkoita että toinen ei käy viikkoon pesulla mutta tavallista on käydä nukkumaan paskaisena. Usein jos on oltu ulkona niin muija ei käy suihkussa illalla. Eikä se tunnu vaivaavan vaikka ei kävisi kuin seuraavana iltana.
Itse en kestä vuorokautta peseytymättä joten tuo luonnollisesti inhottaa ja kyllä kerran vuorokaudessa peseytyminen on perusasia. Olen miettinyt miten tuosta vihjaisi. Tulee mieleen millainen oli hygienia kasvatus kotona. Äiti on varmaan nuoruudessaan käynyt kerran viikossa saunassa:D
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Multa ihotautilääkäri ihan kielsi joka päivä suihkuttelun ja suihkusaippuan. Toki jos harrastaa hikiliikuntaa tai muuta sellaista on pakko välillä rikkoa kieltoa.
Kielsikö myös masennuslääkkeet:D
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn suihkussa joka aamu. Hiukset rasvottuvat niin herkästi, että ne on pakko aamuisin pestä. Jos oon hikoillut, käyn vielä muuten pesulla iltaisin enkä pese hiuksia.
Kuullostaa siltä että päänahkasi talituotanto on häiriintynyt juurikin tuosta liiallisesta pesemisestä. Käytännössä se toimii niin, että mitä enemmän peset, sen enemmän rasvoittuu. Kokeile suihkata kuivashampoota tyveen aamulla. Pari kertaa viikossa riittää hiusten vesipesuun.
Mun mielestä sun naisesi toiminta kuulostaa ihan normaalilta. Eri asia jos on hikoillut paljon, niin silloin on syytä käydä suihkussa. Yleensä naiset eivät hikoile läheskään niin paljon kuin miehet. Itse käyn suihkussa 2-3 päivän välein ja mieheni 1-2 krt päivässä. Silti mieheni puolella lakana ja tyynyliina haisevat ja ovat nihkeän hikisiä ja omalla puolellani raikas tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä 90-luvulla peruskoulussakin opetettiin että päivittäinen suihku on normaali asia. Ihmettelen miten likaista porukkaa täällä on vai eikö tätä ketjua ole lukeneet muut kuin omassa paskassaan viihtyvät.
90-luvulla kaikilla ei vielä ollut juoksevaa lämmintä vettä, joten ei ollut suihkuakaan. Niinpä missään oppikirjassa ei moista ole opetettu suomessa, toki joku yksittäinen opettaja on ymmärtämättömyydessään voinut moista hölistä. Nykyään sellainen on jo paljon harvinaisempaa, muttei vieläkään mikään mahdottomuus vanhoissa puurakenteisissa omakotitaloissa. Pääosa kosteusvaurioisista hometaloista on juuri niitä, joihin on jälkikäteen lisätty juokseva lämmin vesi ja suihkut, osaamatta hoitaa kosteuseristyksiä ja ilmanvaihtoa muutoksen edellyttämälle tasolle.
Niimpä, miksei kukaan sano ääneen että nämä "peruskuntoiset" rintamamiestalot ovat surkeita murjuja joissa ei ole muuta arvokasta kuin usein iso tontti.
Aamen, ootko katsonu missä hinnoissa rintamamiesmurjut ja PUOLITETUT tontit on PK-seudulla? Tsiisus...
Mä hikoilen öisin niin paljon, että aamulla on pakko käydä suihkussa. Iltaisin en käy, koska iho kuivuu liikaa. Mennään likaisina nukkumaan ja lakanat vaihdetaan harvoin, oltaisiinbkauhistus ap:lle. Mulle on vaan opetettu, ettei veden kanssa saa lotrata turhaan.
Yök.. Olen aina ihmetellyt kun mies on kertonut haisuli-existään, mutta uskottava se on, jotkut tosiaan peseytyy vain toisinaan. Minä hikoilen niin vähän etten tarvisi edes deodoranttia ja jokaikinen alapäähäni naamansa työntänyt mies on kehunut sen tuoksua ja makua mutta silti peseydyn suihkussa päästä varpaisiin vähintään kerran päivässä, yleensä kaksi. Nyt ehkä selvisi sekin, miksi en ole yli 20 vuoteen ollut päivääkään sinkku. Puhdas nainen on katoava luonnonvara!
Liiallinen hygienia hulluus aiheuttaa tutimustenkin mukaan sairauksia, koska se alentaa ihmisen luonnollista vastustuskykyä eli sopivissa määrin "paskaisuutta" on terveyden kannalta parempi. Iho ei myöskään kestä päivittäistä suihkussa käyntiä vaan alkaa kuivumaan aika nopeasti, etenkin niillä ihmisillä joilla on jo luonnostaan kuiva ja hilseilevä ihotyyppi.
Mietin kans sitä että jos käy suihkussa vaan 3 päivän välein niin kuinka usein se persvako ja pillu pestään? Hyi että. Se peppuvakokin hikoaa ja alkaa haisemaan niin helposti että kyllä ihmettelen että jos edes paskan jälkeen ei pestä. Pelkällä paperilla vaan sutaisu. Yäk
Vierailija kirjoitti:
Joo suosittelen kans että ihmiset etsis itselleen sellaisen kumppanin jolla on sama käsitys siisteydestä ja hygieniasta. Ja sellaisen jonka ominaistuoksu on miellyttävä ilman hajusteita. Silloin ei haittaa vaikka siitä suihkusta olis kulunut parikin päivää, se toinen tuoksuu silti ihanalle.
Siitä oon toki samaa mieltä että hampaat on hyvä pestä päivittäin ja jalkoväli on ihan kohteliasta käydä pesemässä ennen seksiä. Tosin mulle mies sanoi että maistun paljon paremmalle kun toosa ei oo semmonen ihan just kuurattu, että riittää että se on samana päivänä pesty :p
Miehesi tykkää siis kusen ja hien lemahduksesta.
Vierailija kirjoitti:
Liiallinen hygienia hulluus aiheuttaa tutimustenkin mukaan sairauksia, koska se alentaa ihmisen luonnollista vastustuskykyä eli sopivissa määrin "paskaisuutta" on terveyden kannalta parempi. Iho ei myöskään kestä päivittäistä suihkussa käyntiä vaan alkaa kuivumaan aika nopeasti, etenkin niillä ihmisillä joilla on jo luonnostaan kuiva ja hilseilevä ihotyyppi.
Just.. Minä käyn suihkussa noin 10 krt/vko ja olen todella terve. Ei mitään vakavia sairauksia, flunssaakaan en sairasta kuin max kerran vuodessa.
Käy taas selväksi, että ihmiset ei liikoja liikuntaa taida harrastaa... Aina se karu todellisuus vaan yllättää.
Niimpä, miksei kukaan sano ääneen että nämä "peruskuntoiset" rintamamiestalot ovat surkeita murjuja joissa ei ole muuta arvokasta kuin usein iso tontti.