Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävän puutteellinen hygienia

Vierailija
13.09.2016 |

Olen tapaillut kolmekymppistä naista ja ainakin oman mittapuun mukaan puutteet henkilökohtaisessa puhtaudesta kiusaavat minua. En nyt tarkoita että toinen ei käy viikkoon pesulla mutta tavallista on käydä nukkumaan paskaisena. Usein jos on oltu ulkona niin muija ei käy suihkussa illalla. Eikä se tunnu vaivaavan vaikka ei kävisi kuin seuraavana iltana.

Itse en kestä vuorokautta peseytymättä joten tuo luonnollisesti inhottaa ja kyllä kerran vuorokaudessa peseytyminen on perusasia. Olen miettinyt miten tuosta vihjaisi. Tulee mieleen millainen oli hygienia kasvatus kotona. Äiti on varmaan nuoruudessaan käynyt kerran viikossa saunassa:D

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen ei ole mikään pakko peseytyä kerran päivässä, se on länsimainen keksintö.. Ei ole ekologistakaan. Ihminen ei siitä paljon likaannu jos käy suihkussa 2-3 päivän välein. Mutta teillä on näköjään luonnollisesti erilaiset peseytymisrytmit, jos et voi antaa toisen olla sellainen kun on, niin hankalampi homma. Itse käyn suihkussa 2-3 päivän välein (kasvot, kainalot ja alapään pesen päivittäin). Olisi todella ahdistavaa jos mieheni pyytäisi minua peseytymään useammin, kun en itse koe sitä luontevaksi tai tarpeelliseksi. Mies käy suihkussa jopa kahdesti päivässä! Etsi samanlainen suihkuttelija-kumppani :)

Vierailija
2/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vielä aika normaalilta minusta, jos ette mitään hirveän hikistä ole tehnyt. Toiset hikoaa enemmän kuin toiset, ja monien iho ei kestäkään jokapäiväistä pesua. Meikit pitää tietty poistaa ja hampaat harjata yms.

Itse käyn pesulla joka päivä, yleensä kahdesti, mutta mulla onkin paksu ja rasvainen iho, joka kestää pesua. Puolison iho hilseilee ja kuivuu helposti, joten hän käy harvemmin. Eikä hän haise pahalta.

Ennen seksiä nyt on mielestäni ihan ok käydä vaikka yhdessä suihkussa, ei se vuorokauden vanha pimppa miltään mansikalta maistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes pystyisi käymään joka päivä suihkussa.. mulla on erittäin kuivuva iho ja varsinkin päänahka, jonka joka iltainen peseminen olisi ihan murhaa. Kun vielä lisäksi hiuslaatu on sellainen, että jos se kastuu se on pestävä muuten se tuhoaa päänahan. Mä käyn 2-3pvän välein suihkussa. Alapään & kainalot pesen useammin.

Vierailija
4/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on että pesee tussunsa, kaikki muu on toissijaista paitsi hampaat nyt tietysti kaa!

Vierailija
5/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn joka päivä aamuin illoin..

En voisi edes kuvitella että menisin nukkumaan ilman suihkua ja puhtaita yövaateita..

Saati että lähtisin aamulla ilman suihkua. Meillä kotona oli tiukka kasvatus ja kiitos kuuluu vanhemmille kun koti oli ja on aina tiptop ja vaatteet aina puhtaat, petivaatteista lähtien..

Vierailija
6/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita hänelle tämä Juicen biisi.

Vierailija
7/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nyrkkisääntö on, että jos hikoilee, niin pitäisi käydä suihkussa. Jos taas ei ole hikoillut tai muuten likaantunut, niin miksi ihmeessä pitäisi läträtä vedellä joka päivä? Toki kasvot, kainalot ja alapää on hyvä pestä joka päivä.

Päivittäinen suihku ja hiusten pesu on ihan turhaa veden tuhlaamista. Ihmisen iholla kuuluu olla bakteereja, ne ovat osa normaaliflooraa.

Vierailija
8/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut kolmekymppistä naista ja ainakin oman mittapuun mukaan puutteet henkilökohtaisessa puhtaudesta kiusaavat minua. En nyt tarkoita että toinen ei käy viikkoon pesulla mutta tavallista on käydä nukkumaan paskaisena. Usein jos on oltu ulkona niin muija ei käy suihkussa illalla. Eikä se tunnu vaivaavan vaikka ei kävisi kuin seuraavana iltana.

Itse en kestä vuorokautta peseytymättä joten tuo luonnollisesti inhottaa ja kyllä kerran vuorokaudessa peseytyminen on perusasia. Olen miettinyt miten tuosta vihjaisi. Tulee mieleen millainen oli hygienia kasvatus kotona. Äiti on varmaan nuoruudessaan käynyt kerran viikossa saunassa:D

Ymmärrän ongelmasi täysin. Minustakin on mukava, että illalla käydään pesulla ja mennään puhtaina sänkyyn. Tuntuu, että sänky on heti pilalla jos sinne menee likaisena ja pitää heti seuraavana aamuna vaihtaa lakanat. Rakastan sitä, että mennään suihkun raikkaina sänkyyn. Hiuksissa tuoksuu vielä pesuaine  yms.

Vierailija
9/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko vartalon iholle tai hiuksille ei ole hyväksi päivittäin suihkutella ja saippuoida. Kainalot, kasvot, alapää, hampaat yms. toki kannattaa pestä päivittäin jo hajuhaittojen vuoksi, mutta en todellakaan kannata päivittäisiä suihkuja. Alkaa vaan iho paniikissa erittään lisätalia ja päänahka rasvaa ja ollaan entistä enemmän töhnässä.

Vierailija
10/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän on viime aikoina ollut lehdissäkin juttua. Jokapäiväinen suihkussa käynti ei ole tarpeellista, voi olla haitallistakin. Kädet kannattaa pestä pöpöjen takia, mutta muuten riittää, että kainalot ja valkoväli pestään päivittäin. Eri asia sitten, jos hikoilee kovasti.

Vierailija
11/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ihotautilääkäri ihan kielsi joka päivä suihkuttelun ja suihkusaippuan. Toki jos harrastaa hikiliikuntaa tai muuta sellaista on pakko välillä rikkoa kieltoa.

Vierailija
12/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästähän on viime aikoina ollut lehdissäkin juttua. Jokapäiväinen suihkussa käynti ei ole tarpeellista, voi olla haitallistakin. Kädet kannattaa pestä pöpöjen takia, mutta muuten riittää, että kainalot ja valkoväli pestään päivittäin. Eri asia sitten, jos hikoilee kovasti.

valkoväli j:llä :)

Vierailija
13/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalko väli, jalkojen varpaat ja käsien sormet kannattaa aina pesaista!

Vierailija
14/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyh hyh miten likaista porukkaa täällä miinuksista päätellen. Ei ihme, että ei löydy seuraa.

Vierailija
15/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesujen laiminlyönti viittaa mielenterveyden ongelmiin.

Vierailija
16/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyh hyh miten likaista porukkaa täällä miinuksista päätellen. Ei ihme, että ei löydy seuraa.

Onko sinulla jotain ehdotusta miten toimia? Että aloittaja lopettaa suhteen tämän erimielisyyden vuoksi?

Itse luultavasti päättäisin suhteen jos kumppani vaillinaisen hygieniansa vuoksi olisi minulle vastenmielinen.

En silti syyttäisi siitä muita ja heidän hygieniakäsitystään vaan pitäisin sitä mielipideasiana. 

Vierailija
17/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten kainalot pestään käymättä suihkussa. Joskus oon lavuaarin päällä ne pessyt mutta siinä kyllä kastuu. Samalla vaivalla mä käyn pikaisesti kokosuihkussa kuin pesen erikseen kainaloita ja alapäätä ja jalkoja.

Vierailija
18/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kyllä kovin pahalta tyttöystäväsi hygienia :D enemmänkin kuulostaa, että sinä olet suihkunipottaja!

Miehet taitaa käydä enemmän suihkussa kuin naiset näin yleensäkin. Ja ainakin oma mies sanoo, että hiki alkaa haista vaikka ei urheilis päivän aikana. Itse en käy jokapäivä suihkussa. En näe mitään tarvetta, luoto siitä vain kärsii ja vettä ja energiaa tuhlaantuu. Ei mulla hiukset rasvotu tai hiki ala haista päivässä... Joten miksi menisin suihkuun? Meikit pesen pois yms, mitä nyt tuntuu et tarvitsee. Ja hampaat tottakai. On minustakin ihanaa mennä suihkun jälkeen lakanoihin, mutta en viitsi sen takia päivittäin vettä tuhlata :) suihkuun vain likaisena.

Käytättekö jokapäivä suihkuilijat myös saippuaa aina? Eikö iho kuivu? Vai rasvaatteko sit päälle? Nää on näitä teollisuuden myymiä "pakkoja".

Vierailija
19/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä että nyt jo huomasit että ette sovi yhteen. Onnea vaan sen oikean löytämisessä.

Vierailija
20/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kainalossaan tarvisi pestä joka päivä jos ei hikoa? Ymmärrän että alapää ja hampaat täytyy mutta ei mun kainalot ainakaan haise ellen ole harrastanut hikiliikuntaa. Tosin tietenkin jos on kainalokarvat niin sinnehän se hiki jää muhimaan ja alkaa haista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi