Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävän puutteellinen hygienia

Vierailija
13.09.2016 |

Olen tapaillut kolmekymppistä naista ja ainakin oman mittapuun mukaan puutteet henkilökohtaisessa puhtaudesta kiusaavat minua. En nyt tarkoita että toinen ei käy viikkoon pesulla mutta tavallista on käydä nukkumaan paskaisena. Usein jos on oltu ulkona niin muija ei käy suihkussa illalla. Eikä se tunnu vaivaavan vaikka ei kävisi kuin seuraavana iltana.

Itse en kestä vuorokautta peseytymättä joten tuo luonnollisesti inhottaa ja kyllä kerran vuorokaudessa peseytyminen on perusasia. Olen miettinyt miten tuosta vihjaisi. Tulee mieleen millainen oli hygienia kasvatus kotona. Äiti on varmaan nuoruudessaan käynyt kerran viikossa saunassa:D

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kertonut että mikä hänessä haisee? Siitä voit sanoa asiallisesti.

Vierailija
22/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just mietin tätä suihkuttelujen eroavaisuutta, kun oli vieraita yökylässä. He olivat kotoaan lähteneet torstaina aamulla, autoilivat meille sen kahdeksan tunnin matkan ja olivat perillä torstai-iltana. Kotiin lähtivät maanantaiaamuna. Toinen heistä kävi suihkussa kerran, toinen ei kertaakaan. Ja molemmat ovat just näitä ei joka päivä tarvitse suihkua ihmisiä. No ei tarvitse joka päivä, mutta ei se tarkoita sitä, että toinen ääripää on kerta viikkoon ja silloinkin kaksi minuuttia. Kai tuossa jo alkaa pesemätön p*rse haista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse käyttää sanontaa "käydä nukkumaan" on niin lande ettei ole mitään väliä kyllä sitten millään.

Vierailija
24/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiset naiset aina valittavat miesten hygienista, mutta itse käyvät pesulla vain kolmisen kertaa viikossa... Hiukset pestään pelkällä vedellä ja sitten vedetään hiukset rasvaisina, kun "vesipesu" on täysin riittävä. Hyi hemmetti, kiva varmaan nukkua lusikassa kun naisen hiukset haisee pesemättömälle päänahkarasvalle ja tatinalle

Vierailija
25/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miten kainalot pestään käymättä suihkussa. Joskus oon lavuaarin päällä ne pessyt mutta siinä kyllä kastuu. Samalla vaivalla mä käyn pikaisesti kokosuihkussa kuin pesen erikseen kainaloita ja alapäätä ja jalkoja.

Totta. Nopea suihku kestää sen noin kaksi minuuttia kuivauksineen eikä tarvitse alkaa häsläämään veden lotraamisen kanssa kainaloihin.

Vierailija
26/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvin kuiva iho. Tukkaa pesen pari kertaa viikossa koska se on luonnonkihara ja hyvin kuiva. Alapään pesen käsisuihkulla joka vessakäynnillä. Pesen illalla kädet, jalat, kasvot ja kainalot. Ihan hyvin voi pestä altaassa kun on tottunut. Hygieniani ei ole puutteellinen vaikka en käy kokosuihkussa. Yleistä maailmalla jossa säästetään lämmintä vettä.

Vierailija
27/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn aina aamuisin suihkussa, että tukka on puhdas päivällä. Jos pesisin sen illalla, se olisi rasvainen jo seuraavana aamupäivänä. Illalla pesen kasvot, kainalot, jalat ja alapään. En hikoile juurikaan.

Vierailija
28/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en juuri hikoile, suvussa on naisilla kilpirauhasen vajaatoimintaa. Perheen miehet hikoilee tosi herkästi niin että hikikarpalot vaan virtaa.

29/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aihe, josta ei hirveän usein puhuta. Mutta useilla naisilla on puutteellinen alapäähygienia.

Moni nainen ihmettelee, miksi mies ei soita enää, kun sai seksiä... niin-in. Mistähän johtuu, ettei uusinta kiinnosta?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
30/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppani ja hänen tavat inhottaa sinua, niin ratkaisu ei ole yrittää muuttaa häntä, vaan etsiä kumppani joka ei inhota. Tämä näin äidillisenä neuvona, koska ihmiset ei muutu, ja inho ei ole hyvä lähtökohta millekään parisuhteelle.

Vierailija
31/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, peseydyn jos koen sen tarpeelliseksi. Peseydyn joka päivä, koska urheilen. Vklp jos lähden rimpsalle niin en tosiaan jaksa enään pilkun jälkeen mennä suihkuun vaan menen suoraan nukkumaan. Meikit pesen tosin silloinkin.

Vierailija
32/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, peseydyn jos koen sen tarpeelliseksi. Peseydyn joka päivä, koska urheilen. Vklp jos lähden rimpsalle niin en tosiaan jaksa enään pilkun jälkeen mennä suihkuun vaan menen suoraan nukkumaan. Meikit pesen tosin silloinkin.

Vierailija
33/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygieniakasvatus = yhdyssana, Muuten on kasvatus erikseen ja hygienia erikseen, eri asioina, jotka eivät liity toisiinsa.

Jos ap bakteerineurootikko ja hygienianatsi, niin etsi kaltaisesi puoliso, äläkä yritä pestä toista mieleiseksesi?

Vierailija
34/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo koko ajan itseään suihkuttelevat henkilöt eivät ymmärrä että, muut eivät paskaannu ja hikoile niin paljoa.

Vierailija
35/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa suttuiselta lortolta.

Vierailija
36/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo suosittelen kans että ihmiset etsis itselleen sellaisen kumppanin jolla on sama käsitys siisteydestä ja hygieniasta. Ja sellaisen jonka ominaistuoksu on miellyttävä ilman hajusteita. Silloin ei haittaa vaikka siitä suihkusta olis kulunut parikin päivää, se toinen tuoksuu silti ihanalle.

Siitä oon toki samaa mieltä että hampaat on hyvä pestä päivittäin ja jalkoväli on ihan kohteliasta käydä pesemässä ennen seksiä. Tosin mulle mies sanoi että maistun paljon paremmalle kun toosa ei oo semmonen ihan just kuurattu, että riittää että se on samana päivänä pesty :p

Vierailija
37/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hygieniakasvatus = yhdyssana, Muuten on kasvatus erikseen ja hygienia erikseen, eri asioina, jotka eivät liity toisiinsa.

Jos ap bakteerineurootikko ja hygienianatsi, niin etsi kaltaisesi puoliso, äläkä yritä pestä toista mieleiseksesi?

Vielä 90-luvulla peruskoulussakin opetettiin että päivittäinen suihku on normaali asia. Ihmettelen miten likaista porukkaa täällä on vai eikö tätä ketjua ole lukeneet muut kuin omassa paskassaan viihtyvät.

Vierailija
38/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä 90-luvulla peruskoulussakin opetettiin että päivittäinen suihku on normaali asia. Ihmettelen miten likaista porukkaa täällä on vai eikö tätä ketjua ole lukeneet muut kuin omassa paskassaan viihtyvät.

90-luvulla kaikilla ei vielä ollut juoksevaa lämmintä vettä, joten ei ollut suihkuakaan. Niinpä missään oppikirjassa ei moista ole opetettu suomessa, toki joku yksittäinen opettaja on ymmärtämättömyydessään voinut moista hölistä. Nykyään sellainen on jo paljon harvinaisempaa, muttei vieläkään mikään mahdottomuus vanhoissa puurakenteisissa omakotitaloissa. Pääosa kosteusvaurioisista hometaloista on juuri niitä, joihin on jälkikäteen lisätty juokseva lämmin vesi ja suihkut, osaamatta hoitaa kosteuseristyksiä ja ilmanvaihtoa muutoksen edellyttämälle tasolle.

Vierailija
39/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytättekö jokapäivä suihkuilijat myös saippuaa aina? Eikö iho kuivu? Vai rasvaatteko sit päälle? Nää on näitä teollisuuden myymiä "pakkoja".

Käytän, ei kuivu ja en rasvaa. Pesen myös hiukset joka päivä. Hauskaa, että puhut teollisuuden myymistä pakoista ja ilmeisesti kuitenkin meikkaat. Minä taas jätän useampana päivänä viikosta meikit väliin, mutta suihkusta en tingi.

Hieman vaikea mennä toiseen ajatusmaailmaan, kun suihku on minulle nautinto ja arjen luksusta. Jo kasvojen peseminen lavuaarin äärellä on minusta hankalaa, huuhtoessa valuu vesi hihaan ja paita kastuu muutenkin. Saati että alkaisin kainaloita ja jalkoja puljaamaan ilman suihkua.

Vierailija
40/53 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn suihkussa joka aamu. Hiukset rasvottuvat niin herkästi, että ne on pakko aamuisin pestä. Jos oon hikoillut, käyn vielä muuten pesulla iltaisin enkä pese hiuksia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi