Mitä hittoa te söitte raskauspahoinvoinnin aikana?
Menee hermo! En syö, huono olo. Syön vähän ja huono olo. Juon vettä, huono olo.
Hanurista tämmönen!
Kommentit (60)
Mandariini auttoi, myös tumma leipä, kaikki terveellinen. Mitään makeaa ei saanut alas, vaikka yleensä napostelen makeita välipaloja.
Vierailija kirjoitti:
Mansikkajäätelöä, mandariineja, vauvan purkkisoseruokia, hipolta mm mansikka-omena, piltin päärynää. Tsemppiä ap!
Hippo-soseet 😂
Riisikakut oli kans jees. Mulla loppui muuten pahoinvointi kun lakkasin syömästä raskausvitamiineja.
Mulla auttoi, että söin paljon. Monta kertaa päivässä. Paino nousi aluksi nopeasti, mutta tasottui myöhemmin kun pahoinvointi lakkasi ja pystyin taas syömään normaalisti.
En pystynyt syömään kuin kevytviiliä ja appelsiineja. Ja juomaan kokista.
Juotavaa jugurttia vähän kerrallaan
Minttujäätelöä. Sitä oli helppo oksentaa pois.
Hedelmiä, hapankorppuja, juotavaa jugurttia, yomaatteja, digestivejä. Vähän kerrallaan ja usein.
Söin lähelle sattuvilta elämäniloa.
Pahimpana kuukautena en syönyt muuta kuin perunasosetta ja manteleita.
En oikeastaan juuri mitään.
Koitin mandariineja, piimää, jugurttia, puristetut greipit. Mikään ei oikein pysynyt sisällä, kesä meni sängyssä heikon olon kanssa. Lisäksi vuosin suuren hematooman takia kuin härän kurkusta.
Nyt pysyy jo kotona tehty ruoka sisällä ja vuoto on loppunut.
Hapankorppu ja jääkaappikylmä lähdevesi suoraan pullosta.
salmiakkiaakkosia, mehujäitä. itse en edes oksentanut, oli vain semmoinen karmea kuvotus päällä monta viikkoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mansikkajäätelöä, mandariineja, vauvan purkkisoseruokia, hipolta mm mansikka-omena, piltin päärynää. Tsemppiä ap!
Hippo-soseet 😂
Riisikakut oli kans jees. Mulla loppui muuten pahoinvointi kun lakkasin syömästä raskausvitamiineja.
Itse en syönyt mitään raskausvitamiineja, toisella kolmanneksella aloitin rautalisän mutta siihen mennessä alkupahoinvointi oli jo tipotiessä. Se olikin sitten parasta aikaa raskaudesta kunnes viimeisellä kolmanneksella alkoi kamalat invalidisoivat liitoskivut, unettomuus sekä supistukset. Yksi mitä unohdin listaani laittaa oli, että pieninä kulhoina sain alas myös corn flakes muroja jääkylmällä riisimaidolla. Aamukahvit loppui alkuraskaudesta. Olet murrosiästä saakka juonut joka aamu kahvit mutta tuossa tuli pitkä paussi. Kahvi maistui kamalalta. Kaupassa käynti oli kamalaa kun yrjötti kaikki liha- ja kalatiskien leijailevat hajut. Syö ap ihan mitä sinusta tuntuu että alas saat. Pienissä erissä. Vaikka se sitten olisi jäätelöä tai limpparia. Voimia tosiaan ja lohdutukseksi että valtaosalla pahoinvointi lakkaa alun jälkeen!
T: 1
Uusia perunoita voin kera, kirpeitä karkkeja, päärynä grandi-pillimehua..
Pakastettuja viinirypäleitä! Kannattaa kokeilla :)