Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hittoa te söitte raskauspahoinvoinnin aikana?

Vierailija
12.09.2016 |

Menee hermo! En syö, huono olo. Syön vähän ja huono olo. Juon vettä, huono olo.

Hanurista tämmönen!

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakertelin voileipäkeksejä ja hörpin hitaasti kylmää Tropicana omenamehua. Joo, ei kaikkein terveellisintä, mutta ainoa mikä meni alas. Voileipäkekseissä myös paljon energiaa, joten syömättömyydestä johtuva heikotus meni niillä ohi, mikä helpotti oloa hieman.  

Vierailija
42/60 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suola auttaa huonoon oloon. En ymmärrä miksi niin moni vetää pahoinvoivana jotain sokerista oksetusta naamaansa. Itse söin ensimmäisenä aamulla muutaman siivun metukkaa, ja vähän ajan päästä pystyin jo syömään ruisleipää tai jotain ruokaa. 

Koska kaikki raskaudet ja pahoinvoinnithan ovat juuri samanlaisia kuin sinulla ja sinun mielipiteesi ovat absoluuttinen totuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaattia. Mies roudas mulle melkein joka päivä hesen rapusalaatin, kun mikään muu ei maistunu. Lihan paistaminen hais aivan järkyttävälle.

Joku mainitsiki jo sen raskausajan vitamiinin aiheuttamasta huonosta olosta. Mulla oli kans sitä. Hoksin vasta ku otin sen kerran reilusti myöhemmin päivällä ja huono olo tuli vasta sen jälkeen.

Vierailija
44/60 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suola auttaa huonoon oloon. En ymmärrä miksi niin moni vetää pahoinvoivana jotain sokerista oksetusta naamaansa. Itse söin ensimmäisenä aamulla muutaman siivun metukkaa, ja vähän ajan päästä pystyin jo syömään ruisleipää tai jotain ruokaa. 

Ei sun tarvi ymmärtää. Ruisleipää on tosi ikävä oksentaa, muruset menee nenään. Porkkanaraasteen oksentaminenkin on aika paha rasti.

Hiilarimättö eli keksit oli aika perussapuskaa. Sitten pystyin syömään omenoita. Ja jugurttia.

Suklaaseen en pystynyt koskemaan koko raskausaikana.

Vierailija
45/60 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääpalarouhetta. 2 kk tätä ja hedelmäsoseita purkillinen päivässä, paino putosi 8 kg (52 kg -> 44 kg) . Vasta sitten pääsin tiputukseen sairaalaan. Kaikkiaan oksensin 7 kk ajan.

Vierailija
46/60 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin mitä sai nopeasti käden ulottuville, huono olo iski heti jos joutui valmistamaan ruokaa. Nopeita suupaloja olivat erilaiset hedelmät, näkkärit, ruissipsit, keksit. Tuoremehua kului myös paljon. 

Vierailija
47/60 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea mautonta minkä koostumus sellaista, että helppo oksentaa ulos. Lapsi ottaa kyllä äidistä sen, mitä tarvitsee, äiti siinä vaan kuihtuu, mutta onneksi sitten voi käydä viikottain elvyttämässä itseään tippaletkun päässä.

Vierailija
48/60 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te "minä en ymmärrä miksi muut eivät elä kuten minä"-ihmiset teette omasta elämästänne sangen hankalaa o.O

Vierailija
49/60 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanukkaita

Vierailija
50/60 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisikakut, keksit, maissisipsit, tikkarit

Vierailija
51/60 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapankorppuja, näkkileipää, pähkinöitä, appelsiimehua, jääkaappikylmiä appelsiineja ja viinirypäleitä. Tämä ekassa raskaudessa, kun en oksentanut ollenkaan, oli vain todella todella paha olo ja oli melkein koko ajan pakko yrittää syödä jotain pientä, koska muuten tuli vielä pahempi olo. Toisessa raskaudessa maistui kaikki, mutta koska oksensin kaiken pihalle, niin jäi näkkileivät yms. muut ikävät oksennettavat syömättä.

Vierailija
52/60 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla auttoi, että söin paljon. Monta kertaa päivässä. Paino nousi aluksi nopeasti, mutta tasottui myöhemmin kun pahoinvointi lakkasi ja pystyin taas syömään normaalisti.

Sama homma. Välillä piti syödä tunnin välein. Eväät otin mukaan ja joka reissulla piti käydä jossain syömässä.

Vierailija
53/60 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisiä viinirypäleitä, jäistä vesimelonia ja ananasta, mehujäitä, hiilihapollista kivennäisvettä, kokista. Hyvinä päivinä korppuja ja nuudeleita. Muroja jääkylmän maidon kanssa. Bon appetit!

Vierailija
54/60 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä syönyt oikein mitään. Muistelisin että pärjäsin kylmillä ruoilla, kuten voileivällä ja hedelmillä. Välillä teki mieli tulista, mutta siitä sai vaan hirveet närästykset. Jos ei mikään muu mennyt niin makeaa. Lopulta enää vesikään ei pysynyt alhaalla sekuntia kauempaa ja sairaalareissuhan siitä tuli.

Tulipa todettua että "aamu"pahoinvointi voi olla 24h päällä olevaa rajua oksentelua viiden kuukauden ajan. Ei kiitos enää koskaan.

Vierailija
55/60 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki raskaudet ja pahoinvoinnithan ovat juuri samanlaisia kuin sinulla ja sinun mielipiteesi ovat absoluuttinen totuus.

Oletko kenties vähän turhan hermona? En sanonut mitään tuollaista. 

Mutta pahaan oloon kannattaa ottaa suolaa, varsinkin jos oksentelee. 

Vierailija
56/60 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvi ymmärtää. Ruisleipää on tosi ikävä oksentaa, muruset menee nenään. Porkkanaraasteen oksentaminenkin on aika paha rasti.

Hiilarimättö eli keksit oli aika perussapuskaa. Sitten pystyin syömään omenoita. Ja jugurttia.

Suklaaseen en pystynyt koskemaan koko raskausaikana.

Pointti ei ollutkaan se ruisleipä vaan suola. 

Vierailija
57/60 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikkajäätelöä, viinirypäleitä, ahvenfileitä ja mandariineja. Ja Prisman paistopisteestä croisanteja (puistatus 😖)

Vierailija
58/60 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä syönyt oikein mitään. Muistelisin että pärjäsin kylmillä ruoilla, kuten voileivällä ja hedelmillä. Välillä teki mieli tulista, mutta siitä sai vaan hirveet närästykset. Jos ei mikään muu mennyt niin makeaa. Lopulta enää vesikään ei pysynyt alhaalla sekuntia kauempaa ja sairaalareissuhan siitä tuli.

Tulipa todettua että "aamu"pahoinvointi voi olla 24h päällä olevaa rajua oksentelua viiden kuukauden ajan. Ei kiitos enää koskaan.

Jep, minulla on tuosta syystä vain yksi lapsi.

57

Vierailija
59/60 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te "minä en ymmärrä miksi muut eivät elä kuten minä"-ihmiset teette omasta elämästänne sangen hankalaa o.O

Kiitos huolenpidosta, mutta mulla on oikein helppo elämä. Tuohonhan voisi hei vaikka vastata jotain tyyliin "minä söin vain jäätelöä koska...." Mutta ei, täällä osataan vaan vittuilla. 

Vierailija
60/60 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

maustamatonta jogurttia, vihreitä omenoita, hunajamelonia jääkaappikylmänä, risifrutteja, mehuja ja teetä.

Ylöshän nämäkin tuppasi tulemaan mutta sain jostain syystä vain näitä väkisin alas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi