Naapuri ei koskaan käy missään eikä sen luona koskaan käy vieraita
Parikymppinen nainen kyseessä. Jotenkin pelottavaa, että joku voi olla noin syrjäytynyt.
Kommentit (108)
Mistä tiedät ettei käy? Olet siis 24/7 ikkunassa?
Oletko ilmoittanut naisesta etsivän nuorisotyön työntekijöille?
Pelottavaa, että joku tietää noin tarkkaan naapurinsa menemiset ja vieraat.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät ettei käy? Olet siis 24/7 ikkunassa?
Tässähän herää kysymys, käykö ap koskaan missään. Aina ikkunassa. 24/7.
Mitä se sua kiinnostaa?:D ja miten ihmeessä tiedät tämän? Ei mulla ainakaan ole mitään hajua kenen naapurin asunnossa vieraillaan ja kenen ei. Ihme stalkkeri
Siis stalkkaat naapuriasi 24/7? Miten muuten tiedät ettei hän käy KOSKAAN missään tai kukaan hänen luonaan.. Taidat itse olla syrjäytynyt.
Ole hiljaa siel ylhäällä tai tuu sielt kaakaolle!
Vierailija kirjoitti:
Oletko ilmoittanut naisesta etsivän nuorisotyön työntekijöille?
"Nuoriso"
:D
ihan paras kiertoilmaus
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen kovin tarkkaa tietoa tarvita, kun nainen on aina kotonaan yksin. Siis ihan aina. Hrrr... Ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin kuuluu naapurin menemiset ja tulemiset ihan selvästi kun on itse kotona. Ei tarvitse olla mikään kyttääjä että tietää käykö naapuri esim töissä tai muuten usein ulkona vai ei.
Ja meillä on tuollainen samanlainen naapuri. Ei poistu kotoa välillä päiväkausiin ja silloin kun poistuu niin pinkoo kovaa vauhtia ovesta ulos ettei vaan kukaan ehdi jutella hänelle. Menee myös pakoon takaisin sisälle jos osuu samaan aikaan ulko-ovelle. Keski-ikäinen mies kyseessä.
Mistä päättelet hänen olevan syrjäytynyt!? Kukaan ihminenhän ei voi pitää yksinolosta.
Mä haluisin tälläsen syrjäytyneen pari kymppisen tytön, mutta mite niit voi löytää jos ne on vaa kotona?
Mulla on yksi sukulainen, joka tekee työkseen pelkkää yövuoroa. On kertonut, että monikin naapuri luulee työttömäksi, kun nukkuu iltapäivään saakka. Luulevat kuulemma, että käy kapakoissa, kun lähtee yhdeksän maissa töihin.
Minä vissiin. Missä päin vaikutat, jos saa udella?
Joskus en oo päiväkausiin kotona, jos noin paljon ihmetyttää. Ihme kyttä.
Eikö nyt vittu edes kotonaan saa olla RAUHASSA! !!
Vierailija kirjoitti:
Joskus en oo päiväkausiin kotona, jos noin paljon ihmetyttää. Ihme kyttä.
No kyllä hän kotona on. Täällä on seinät ihan paperia, joten töistä kotiudutuani kuulen kyllä kolinaa sieltä. Ja mieskin sanoo samaa, että se on aina kotona yksinään. Tämä nainen käy varmaankin ruokakaupassa silloin, kun muut ovat töissä. Ap
No käytkö sinä hänen luonaan? Yritäkö innostaa häntä uusiin harrastuksiin?