Naapuri ei koskaan käy missään eikä sen luona koskaan käy vieraita
Parikymppinen nainen kyseessä. Jotenkin pelottavaa, että joku voi olla noin syrjäytynyt.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus en oo päiväkausiin kotona, jos noin paljon ihmetyttää. Ihme kyttä.
No kyllä hän kotona on. Täällä on seinät ihan paperia, joten töistä kotiudutuani kuulen kyllä kolinaa sieltä. Ja mieskin sanoo samaa, että se on aina kotona yksinään. Tämä nainen käy varmaankin ruokakaupassa silloin, kun muut ovat töissä. Ap
Mutta missään muualla hän ei voi käydä silloin, kun muut ovat töissä?
En tiedä, mutta ei varmaan kovin kaukana ainakaan, kun kukaan naapureistakaan ei sen koskaan näe missään käyvän. Ollaan juteltu aiheesta rapun asukkaiden kesken. Ruokakauppajuttu oli vain arvaus, koska täytyyhän sen nyt joskus syödäkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä hän kotona on. Täällä on seinät ihan paperia, joten töistä kotiudutuani kuulen kyllä kolinaa sieltä. Ja mieskin sanoo samaa, että se on aina kotona yksinään. Tämä nainen käy varmaankin ruokakaupassa silloin, kun muut ovat töissä. Ap
Tai sitten hän käy töissä silloin, kun muut ovat töissä.
Tai mitä jos sillä on vaikka kissa mikä kolistelee kotona?
Vierailija kirjoitti:
Mä haluisin tälläsen syrjäytyneen pari kymppisen tytön, mutta mite niit voi löytää jos ne on vaa kotona?
Netistä löytää. Mutta pitää osata kirjoittaa, muuten luulevat sua tyhmäksi eivätkä halua tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä hän kotona on. Täällä on seinät ihan paperia, joten töistä kotiudutuani kuulen kyllä kolinaa sieltä. Ja mieskin sanoo samaa, että se on aina kotona yksinään. Tämä nainen käy varmaankin ruokakaupassa silloin, kun muut ovat töissä. ApMutta missään muualla hän ei voi käydä silloin, kun muut ovat töissä?
En tiedä, mutta ei varmaan kovin kaukana ainakaan, kun kukaan naapureistakaan ei sen koskaan näe missään käyvän. Ollaan juteltu aiheesta rapun asukkaiden kesken. Ruokakauppajuttu oli vain arvaus, koska täytyyhän sen nyt joskus syödäkin. Ap
Kukaan ei ole nähnyt hänen käyvän kaupassa, mutta koska on pakko syödä, voitte hyväksyä sen faktan, että hän käy jossain välissä kaupassa, vaikkette sitä näekään. Mutta mitenkään ei kuitenkaan ole mahdollista, että hän käy jossain muuallakin siten, että kukaan ei näe, koska..?
Ja asia kuuluu sinulle, koska...?
Minä tiedän sen ok-naapurin naisesta, että se rakastaa pestä pyykkiä ja ripustaa niitä narulle päivittäin. Huomioitavaa hommassa on vain, että se ripustaa päivittäin pyykkiä narulle, mutta vain pienen määrän kerrallaan. Tänäänkin ripusti yhdet mustat sukat ja yhdet naisten mustat alushousut. Mä en kyllä ihan 24/7 ole tässä koneen ääressä, jonka ikkuna on niiden pyykkitelineelle, mutta vapaa-aikana tuo on tuossa silmien edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluisin tälläsen syrjäytyneen pari kymppisen tytön, mutta mite niit voi löytää jos ne on vaa kotona?
Netistä löytää. Mutta pitää osata kirjoittaa, muuten luulevat sua tyhmäksi eivätkä halua tutustua.
Ehh miltä sivulta?
Käytät päiväsi ilmeisesti ovisilmästä kyttäämiseen? Taitaa sinulla olla se suurempi ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole nähnyt hänen käyvän kaupassa, mutta koska on pakko syödä, voitte hyväksyä sen faktan, että hän käy jossain välissä kaupassa, vaikkette sitä näekään. Mutta mitenkään ei kuitenkaan ole mahdollista, että hän käy jossain muuallakin siten, että kukaan ei näe, koska..?
No ei ainakaan missään koulussa/töissä voi käydä. Varmaan kerran viikossa kipaisee lähikaupassa juoksujalkaa, kun eihän sillä ole edes autoa. Pitäisikö tuosta ilmoittaa johonkin? Jotain apuahan tuo nainen selvästi tarvitsee. Ap
No mene kysymään siltä että onko kaikki ok ni pääset ihmettelemästä ja kyttäämästä :D
Mulla käy vieraita n.kerran kahdessa kuussa ja tosi harvoin liiikun kaverin kanssa kaupungilla,vaikka joskus käyn esim jollakulla kylässä tai kahvilla jonkun kanssa. Olen joskus miettinyt,sääliikö naapurit minua (ovat kauheita kyttääjiä) mutta olen kyllä aika onnellinen näin. N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ilmoittanut naisesta etsivän nuorisotyön työntekijöille?
"Nuoriso"
:D
ihan paras kiertoilmaus
Etsivä nuorisotyö on erityisnuorisotyötä, jonka tehtävänä on auttaa alle 29-vuotiaita nuoria, jotka ovat koulutuksen tai työmarkkinoiden ulkopuolella tai jotka tarvitsevat tukea saavuttaakseen tarvitsemansa palvelut. Etsivä nuorisotyö tarjoaa nuorelle yksilöllistä tukea ja ohjausta, ja se perustuu vapaaehtoisuuteen. Etsivän nuorisotyön ydinelementtejä ovat kohtaaminen, kokonaisvaltaisuus ja luottamus. Opetus- ja kulttuuriministeriö on tukenut etsivää nuorisotyötä vuodesta 2008 lähtien.
Etsivästä nuorisotyöstä säädetään nuorisolaissa (2006/72). Lain mukaan etsivä nuorisotyö, kuten muukin nuorisotyö ja -politiikka, kuuluu kunnan tehtäviin. Laissa säädetään myös tietojen luovuttamisesta etsivää nuorisotyötä varten sekä etsivää nuorisotyötä varten luovutettujen tietojen käsittelystä.
Kyllä munkin edellinen naapuri kertoi muille naapureille, että kolistelen asunnossani pitkin päivää. Kävin kuitenkin töissä sinä aikana kun kolinaa kuului eniten. Kerran juuri muuttoni jäljeen taloyhtiön hallituksen puheenjohtana tuli kertomaan minulle, että imurointi ei ole suositeltavaa klo 22 jälkeen. Olin kuulemma imuroinut edellisenä yönä. No en ollut, olin yövuorossa..
Nykyjään on monenlaisia elämäntilanteita. Voihan se nainen tehdä vaikkapa etätöitä tai olla varhaiseläkkeellä. Opiskelin joskus etänä niin silloin tuli oikeasti harvoin mentyä ulos kun ei ollut pakko. Kävin silloin päivittäin viiden aikoihin aamulla lenkillä niin ei tullut naapureitakaan nähtyä kun oltiin eri aikoihin liikenteessä...
Mielestäni ihminen voi olla syrjäytynyt vain jos kyseinen henkilö itse kokee olevansa syrjässä yhteiskunnasta, et selvästikkään tunne kyseistä naapuria tarpeeksi hyvin tehdäksesi johtopäätöksen eikä asia sulle edes kuulu.
Kyllä pitää olla kyttääjä jos tietää noin tarkkaan miten kukakin on kotonaan. En itse kyllä hoksaa juurikaan koskaan miten kukakin liikkuu. Yhden naapurin kanssa meillä on aamuisin lähtö suht samoihin aikoihin mutta kyllä mää uskon että muutkin naapurit liikkuu vaikka eivät olekkaan samaan aikaan rapussa. Jos joku lähtee vaikka aamuseitsemältä johonkin ja kuulen alaoven aukeavan niin mun pitäisi juosta ikkunaan katsomaan kuka siellä lähtee. Tämä on sitä kyttäystä, ap.
Eikö aloittajalla ole omaa elämää vai miksi hänellä on aikaa kytätä tämän naisen menemisiä ja tulemisia? Aika creepya...Mitä jos keskittyisit omaan elämääsi ja antaisit hänen olla ihan rauhassa omissa oloissaan. Onko käynyt mielessä että ehkäpä hän todella nauttii yksinolosta enemmän kuin yltiöpäisestä sosialisoinnista? Ei kaikki ihmiset ole mitään über ekstroverttisia suhaajia vaan toiset ovat rauhallisia, hiljaisia ja yksinäisyyydestä nauttivia. Ei siinä ole mitään pahaa tai väärää.
No mihkäs sitä kotoansa lähtis.
Kaikenlaista.
No mutta sun elämä on varmaan tosi jännää!
Ja sit sulla on vielä oma lemmikki naapurissa, aina saat jännittää käykö se missään ja millä se elää... voisitte vaikka naapuriporukalla laittaa vedonlyönnit käyntiin: koska erakkorapu poistuu pesästään? Tällä viikolla, ensi viikolla, ensi kuussa, ennen joulua?