Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri ei koskaan käy missään eikä sen luona koskaan käy vieraita

Vierailija
12.09.2016 |

Parikymppinen nainen kyseessä. Jotenkin pelottavaa, että joku voi olla noin syrjäytynyt.

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tiedä ollenkaan, käyvätkö naapurit jossain ellei itse ole silloin käytävässä.

Yhdellä naapurilla oli tapana polttaa tupakkaa ikkunasta joten häneen kiinnitin huomiota. Oli usein ikkunassa.

Vierailija
62/108 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy missään? Mä sentään käyn kaupassa 2krt viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelu ja työnteko hoituu monilla pitkälti netin avulla.

Onko kyse kerrostalosta? Jos on, niin mienkään ei kukaan voi tietää, miten muut elävät. Äänet kantautuvat vaikeasti paikallistettavasti jne.

Oma kokemus: Naapurin nuori nainen oli soittanut isännöitsijälle ja valittanut, että minä riitelen jonkun miehen kanssa aamuöisin. Oli myös ollut kuulevinaan, että tulen usein kotiin puolen yön jälkeen. Isännöisijä ei ollut tätä oikein uskonut, eikä ilmoittanut minulle. Meni muutama kuukausi ja sama nainen oli taas soittanut isännöitsijälle ja väittänyt samat jutut minusta. Nainen kävi lisäksi soittamassa ovikelloani kuuden jälkeen aamulla. En avannut ovea. Tähän toiseen valitukseen isännöisijä sitten reagoi ja sain kirjeen, siis varoituksen metelöinnistä. Soitin isännöitsijälle asiasta ja sain hänet vakuutettua, että en metelöinyt, vaan joku muu aivan eri kerroksessa. Naapurin nuori nainen pakoili minua siitä eteenpäin. Hävetti varmaan. Terkkuja Piia L:lle, toivottavasti elämä on kohdellut hyvin.

Vierailija
64/108 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen, toki iältä varmasti vanhempi. Entisenä pahasti syrjittynä ja  kiusattuna ihmisenä en vaan ole _jostain kumman syystä_  miltein koskaan soveltunut kenenkään porukoihin, joten yksinhän sitä on täytynyt olla. <3

Se kertoo mielestäni ihmisistä aika paljon, että vain juorujen ja kuulopuheiden perusteella jätetään entiset ystävät/kaverit. Mutta lampaitahan suurin osa ihmisistä on.

Vierailija
65/108 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen samanlainen. Tee töitä kotoa, teen lihasliikkeet ja venyttelyt kotona, luen kirjaa parvekkeella. Viihdyn parhaiten yksin.

Vierailija
66/108 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuollainen, toki iältä varmasti vanhempi. Entisenä pahasti syrjittynä ja  kiusattuna ihmisenä en vaan ole _jostain kumman syystä_  miltein koskaan soveltunut kenenkään porukoihin, joten yksinhän sitä on täytynyt olla. <3

Se kertoo mielestäni ihmisistä aika paljon, että vain juorujen ja kuulopuheiden perusteella jätetään entiset ystävät/kaverit. Mutta lampaitahan suurin osa ihmisistä on.

Ja käyn opiskelemassa, työharkoissa, töissä ja jopa vapaa-ajan vietän mieluinen muualla, kuin siinä ahtaassa  vuokrakopperossa.

Vierailija
67/108 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida ap myöskään käydä missään. Miten muuten voi tietää, että naapuri ei käy missään.

Vierailija
68/108 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelu ja työnteko hoituu monilla pitkälti netin avulla.

Onko kyse kerrostalosta? Jos on, niin mienkään ei kukaan voi tietää, miten muut elävät. Äänet kantautuvat vaikeasti paikallistettavasti jne.

Oma kokemus: Naapurin nuori nainen oli soittanut isännöitsijälle ja valittanut, että minä riitelen jonkun miehen kanssa aamuöisin. Oli myös ollut kuulevinaan, että tulen usein kotiin puolen yön jälkeen. Isännöisijä ei ollut tätä oikein uskonut, eikä ilmoittanut minulle. Meni muutama kuukausi ja sama nainen oli taas soittanut isännöitsijälle ja väittänyt samat jutut minusta. Nainen kävi lisäksi soittamassa ovikelloani kuuden jälkeen aamulla. En avannut ovea. Tähän toiseen valitukseen isännöisijä sitten reagoi ja sain kirjeen, siis varoituksen metelöinnistä. Soitin isännöitsijälle asiasta ja sain hänet vakuutettua, että en metelöinyt, vaan joku muu aivan eri kerroksessa. Naapurin nuori nainen pakoili minua siitä eteenpäin. Hävetti varmaan. Terkkuja Piia L:lle, toivottavasti elämä on kohdellut hyvin.

Piia L - siis se nainen LATL:n biisistä Laineen Pia ?? 🥱

Vierailija
69/108 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatta kurkata säännöllisesti postiluukusta, onko vielä hengissä.

Vierailija
70/108 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP= kyttä!

Vierailija
71/108 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi sukulainen, joka tekee työkseen pelkkää yövuoroa. On kertonut, että monikin naapuri luulee työttömäksi, kun nukkuu iltapäivään saakka. Luulevat kuulemma, että käy kapakoissa, kun lähtee yhdeksän maissa töihin. 

Minulla oli sama, kun olin yötyössä. Haukuttiin sossupummiksi ja juopoksi. Olin yöt töissä ja nukuin päivät. Tätä on jostain syystä ihmisten hyvin vaikea ymmärtää

72/108 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aika paljon kotona enkä huomaa edes seinänaapureiden tulemisia ja menemisiä. Ihan kuin kukaan ei liikkuisi koko kerrostalossa, vaikka ihan varmasti ihmiset käyvät töissä, kaupassa, ulkoilemassa yms. Niihin porraskäytävän ääniin ei vain kiinnitä huomiota, kun keskittyy omiin asioihinsa.

Vierailija
73/108 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida kyttääjä itsekään koskaan kotoansa poistua, jos noin tarkkaan pystyy kertomaan, onko naapurin ovesta kukaan mennyt tai tullut!

Jos sinun luona kuitenkin käy vieraita, niin kyttäättekö yhdessä ovisilmästä rappukäytävään vai miten tuo sinun valvontasi on oikein hoidettu?

Vierailija
74/108 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida kyttääjä itsekään koskaan kotoansa poistua, jos noin tarkkaan pystyy kertomaan, onko naapurin ovesta kukaan mennyt tai tullut!

Jos sinun luona kuitenkin käy vieraita, niin kyttäättekö yhdessä ovisilmästä rappukäytävään vai miten tuo sinun valvontasi on oikein hoidettu?

Niitäkin on (kokemuksesta tiedän) mutta varmasti luhti- ja rivitaloissa isompi ongelma.

Vierailija
75/108 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta, kuka liikkuu tai ei liiku. Kunhan eletään säädyllisesti eikä harrasteta kyttäilyä.

Vierailija
76/108 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on sellaisia, aika monikin. KErran naapurissani asui kaksi eläkeläistä, aina kotona vaikka eivät olleet mitään sairaita vaan kävelivät portaatkin ylös alas. Myös alakerrassani kai asui joku erakko, pyhät kaikki joulut jne yksin. Kävi vaan tupakalla, siitä tiesi onko kotona ja kusen lorinasta. Surullista toki. Itse olen myös paljon yksin ja mulla on vain muutama kaveri + perhe. Joka päivä on kuitenkin käytävä lenkillä, muuten pää hajoaa neljän seinän sisälä.

Vierailija
77/108 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta ois tuommoinen kyttääjä naapurina. Ihmiset haluaa elää rauhassa,elleivät itse tyrkyttäydy sun seuraan. Ei kukaan halua,että joku kyttää,mitä teet,minne meet,mihin aikaan. Olla jonkun tuikituntemattoman kyylättävänä. Jos joku haluaa jakaa toisen kanssa asioitaan,ihminen ottaa kontaktia toiseen. Ihmisillä on yksityisyys. Ei ihme,että monet haluavat muuttaa maalle ja naapureihin on monta sataa metriä vähintään matkaa. 

Vierailija
78/108 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus en oo päiväkausiin kotona, jos noin paljon ihmetyttää. Ihme kyttä.

No kyllä hän kotona on. Täällä on seinät ihan paperia, joten töistä kotiudutuani kuulen kyllä kolinaa sieltä. Ja mieskin sanoo samaa, että se on aina kotona yksinään. Tämä nainen käy varmaankin ruokakaupassa silloin, kun muut ovat töissä. Ap

Mutta missään muualla hän ei voi käydä silloin, kun muut ovat töissä?

En tiedä, mutta ei varmaan kovin kaukana ainakaan, kun kukaan naapureistakaan ei sen koskaan näe missään käyvän. Ollaan juteltu aiheesta rapun asukkaiden kesken. Ruokakauppajuttu oli vain arvaus, koska täytyyhän sen nyt joskus syödäkin. Ap

Ikävää, jos koko rappu kyylää yhden asukkaan tekemisiä.

Varsinkin, jos tämä ei aiheuta mitään häiriötä ympäristöönsä.

Eri asia olisi jokin juoppo- tai narkkarikämppä, josta lähtisi yötä päivää häiriötä ympäristöönsä: metelöintiä, tupakan- ym. hajuja, epämääräistä porukkaa rappukäytävässä jne..

Vierailija
79/108 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paniikkihäiriöinen ja pelkään sosiaalisia tilanteita. Nautin elämästäni täällä kotonani kuitenkin, mutta en useinkaan käy yksin ulkona... Kiitos, kun annatte olla rauhassa. Mitä mun elämäni teiltä on pois, olen onnellinen näinkin?

Vierailija
80/108 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan tämäkin vain provo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme