Naapuri ei koskaan käy missään eikä sen luona koskaan käy vieraita
Parikymppinen nainen kyseessä. Jotenkin pelottavaa, että joku voi olla noin syrjäytynyt.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän sen ok-naapurin naisesta, että se rakastaa pestä pyykkiä ja ripustaa niitä narulle päivittäin. Huomioitavaa hommassa on vain, että se ripustaa päivittäin pyykkiä narulle, mutta vain pienen määrän kerrallaan. Tänäänkin ripusti yhdet mustat sukat ja yhdet naisten mustat alushousut. Mä en kyllä ihan 24/7 ole tässä koneen ääressä, jonka ikkuna on niiden pyykkitelineelle, mutta vapaa-aikana tuo on tuossa silmien edessä.
Et ole nyrkkipyykistä kuullut? Siisti, pesee käyttämänsä heti, eikä kerää pyykkivuoria.
ap on meidän naapuri.
En käy missään, eikä meillä käy ketään. Erakoita ollaan.
Apn naapuri voisi olla minä.
Teen töitä kotoa käsin enkä näe mitään syytä kaveerata naapureiden kanssa. Irl käyn kaupassa, vien roskat ja joskus (harvoin) jopa näen kavereita ja perhettä, mutta suurin osa elämästäni on netissä ympäri maailmaa. Kiinnostuksen kohteita on mm. pelaaminen, ja sitä kautta kyllä olen melko sosiaalinenkin. Irl en juurikaan, lähinnä kömpelö ja kiusallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus en oo päiväkausiin kotona, jos noin paljon ihmetyttää. Ihme kyttä.
No kyllä hän kotona on. Täällä on seinät ihan paperia, joten töistä kotiudutuani kuulen kyllä kolinaa sieltä. Ja mieskin sanoo samaa, että se on aina kotona yksinään. Tämä nainen käy varmaankin ruokakaupassa silloin, kun muut ovat töissä. Ap
No justhan sä sanoit ettei tämä naapuri käy koskaan missään. Yritä nyt stalkkeri päättää.
Vierailija kirjoitti:
Pelottavaa, että joku tietää noin tarkkaan naapurinsa menemiset ja vieraat.
Tämä!
No jo on kyttäämistä, oikein muiden naapureiden kesken juorutaan kun joku ei käy missään :O Itsekään en käy "missään", sairastumisen takia olen opiskelu- ja työkyvytön, käyn kyllä kaupassa, kirjastossa yms. Vieraitakin käy hyvin harvoin kun sukulaiset ja läheiset kaverit asuvat kaukana, enkä muutenkaan ole erityisen sosiaalinen ihminen. En silti koe itseäni syrjäytyneeksi, ilmeisesti pitäisi kun suurimman osan ajasta vietän yksin kotona? Aloin kanssa epäilemään että tää ketju on musta... :D
Meillä kanssa naapurit, jotka eivät tee mitään tai käy missään.
Äijä muka joku yrittäjä, mutta pölisevät kämpässä päivät pitkät.
Ihmettelen millä elävät, kun kumpikaan ei eläke-iässä.
Hajoaisin, jos olisin 24h himassa päivästä toiseen.
Ehkä kerran viikossa kauppareissu heillä 15min.
Eli teillä on aina jompi kumpi hereillä ja aina on vahti päällä? Mahtaa olla hankalaa kun ei ikinä saa viettää aikaa kahden kesken puolison kanssa ilman, että joutuu kyttäämään mitä naapurit tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä hän kotona on. Täällä on seinät ihan paperia, joten töistä kotiudutuani kuulen kyllä kolinaa sieltä. Ja mieskin sanoo samaa, että se on aina kotona yksinään. Tämä nainen käy varmaankin ruokakaupassa silloin, kun muut ovat töissä. Ap
Mutta missään muualla hän ei voi käydä silloin, kun muut ovat töissä?
En tiedä, mutta ei varmaan kovin kaukana ainakaan, kun kukaan naapureistakaan ei sen koskaan näe missään käyvän. Ollaan juteltu aiheesta rapun asukkaiden kesken. Ruokakauppajuttu oli vain arvaus, koska täytyyhän sen nyt joskus syödäkin. Ap
Kukaan ei ole nähnyt hänen käyvän kaupassa, mutta koska on pakko syödä, voitte hyväksyä sen faktan, että hän käy jossain välissä kaupassa, vaikkette sitä näekään. Mutta mitenkään ei kuitenkaan ole mahdollista, että hän käy jossain muuallakin siten, että kukaan ei näe, koska..?
No ei ainakaan missään koulussa/töissä voi käydä. Varmaan kerran viikossa kipaisee lähikaupassa juoksujalkaa, kun eihän sillä ole edes autoa. Pitäisikö tuosta ilmoittaa johonkin? Jotain apuahan tuo nainen selvästi tarvitsee. Ap
Oletko jotenkin kateellinen hänelle kun pitää juoruta täällä ja väittää että olisi mielisairas erakko? Oli miten oli sinä ja miehesi olette ne sairaat kun kyttäätte ja vainotte naapurianne. Jättäkää hänet rauhaan! Jokaisella on oikeus elää niin kuin haluaa eikä ole teidän asianne siihen puuttua millään tavalla! Minä en ikinä ole kytännyt naapurieni elämää tai miettinyt mitä ne mahtaa päivät pitkät tehdä, koska minulla on ihan omakin elämä. Teillä ei selvästi ole kun noin tiedätte naapurin asiat. Hän voi olla vaikka etä töissä tai työtön, mutta asia ei teille kuulu tippaakaan. Oksettaa kaltaisesi sairaat kyylät jotka pilaa muiden elämän häiriköimällä.
No, mitä se sulle kuuluu. Sä oot sitte naapuria vahtimassa päivät pitkät.
Mä ihmettelen kun vanhempi pariskunta ei oo lastensa kanssa tekemisissä. Meillä ainakin mutsin luona käydään. Noilla ei myöskään ole kaikesta päätellen juuri muuta kuin kotinurkat missä ollaan.
Mitä se mulle kuuluu? Ei kuulukaan, jos eivät mun tekemisiä vahtaa.
Sinun kannattaisi ehkä lopettaa muiden ihmisten seuraaminen noin tarkkaan, jokaisella on oikeus olla tapaamatta yhtään ketään, missään ei ole sääntöä sellaiseen. Huomioi, että hänkin ehkä kirjoittelee sinusta palstalle jotain, be wear of that!
Mulla käy kieltämättä joskus mielessä ajatus, että onko naapuri huomannut, että olen ihan täysin erakko töissäkäyntiä lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta missään muualla hän ei voi käydä silloin, kun muut ovat töissä?
En tiedä, mutta ei varmaan kovin kaukana ainakaan, kun kukaan naapureistakaan ei sen koskaan näe missään käyvän. Ollaan juteltu aiheesta rapun asukkaiden kesken. Ruokakauppajuttu oli vain arvaus, koska täytyyhän sen nyt joskus syödäkin. Ap
Miksi tarkkailet naapuriasi? Käsittämätön juttu, onko jotenkin sairaalloista. Ja ihan oikein menet muita ihmisiä omaan sairaalloiseen käyttäytymiseen mukaan pyytämään.
Ei ole tervettä
Ja aiheuttaa ongelmia.
Mitäpä helevettiä asia sulle kuuluu!
Käyn tai en, ihan on kuule oma asia!
Pidäppä huoli ihan omasta perseestäsi*'
Minua tuollaisessa tilanteessa enemmän huolestuttaisi se naapuri, joka kyttää sitä tyttöä niin paljon, että on pystynyt tuon kaiken havainnoimaan!
Olen asunut niin kerrostalossa, rivitalossa, kun omakotitalossakin. Enkä voisi missään asumismuodossa heittää väitettä ilmaan, että joku naapureista ei käy missään tai jonkun naapurin luona ei koskaan käy vieraita.
Ap:n naapuri tekee etätöitä kotona. Minuakin naapuri luuli työttömäksi kun aloitin etätyöt enkä enää viipottanut aamuin ja illoin töihin ja takaisn.
Vaikka mitä se ap:lle kuuluu?
Voi olla masentunut, sairas tai ihan miljoonaa muuta asiaa. Minua ahdistaisi, jos minulla olisi tuollainen naapuri. T. Masentunut ja työkyvytön.
Eikö teillä käy koskaan vieraita tai ettekö käy koskaan missään, kun joudatte kuuntelemaan?