Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoinnin katuminen?

Vierailija
12.09.2016 |

Nyt tarttis vertaistukea, sillä tuo oma tatuointi on alkanut kaduttaa.. :( Otin sen noin puoli vuotta sitten, ja nyt on parin viikon sisään alkanut ärsyttämään sen läsnäolo. Onhan tää ohimenevää? Onneksi ei mikään iso, vaan aika pieni, mutta jatkuvasti näkyvissä (ranne)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä me voidaan tietää onko sun tunne ohimenevä?

Voi olla tai olla olematta.

Vierailija
2/21 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ainakaan valitettavasti ollut ohimenevää. :-( onneksi pääsen peittämään kyseisen tatuoinnin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi kannattaa ottaa esinahan alle.

Vierailija
4/21 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ainakaan valitettavasti ollut ohimenevää. :-( onneksi pääsen peittämään kyseisen tatuoinnin.

En nyt peittääkkään haluisi, vaan kyse on siitä, että ''puhdas'' iho on alkanut miellyttää silmää enemmän. Paljonkohan poistaminen maksaisi..

Vierailija
5/21 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kun rupes kaduttamaan, niin lähdin Eiraan poistattamaan. Kallista ja kestää kauan (isot tatuoinnit), mutta sä pääset helpommalla ja halvemmalla kun on pieni. Ihan ratkaistavissa oleva ongelma.

Vierailija
6/21 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen tatuointi kyseessä, teksti vai kuvio? Kuinka vanha olet?

Otin käsivarteen aika ison tatuoinnin nuorempana (23v) ja kuva esittää isoa lintua. Se silloin tuntui tärkeältä, ja vaikka välillä nyt 40-vuotiaana on tullut hetkiä jolloin mietin kannattiko, en silti kadu. Se on kuitenkin osa minua ja edelleenkin saan ihailuja siitä. Älä siis huoli, kyllä se siitä!

Vierailija
7/21 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kun rupes kaduttamaan, niin lähdin Eiraan poistattamaan. Kallista ja kestää kauan (isot tatuoinnit), mutta sä pääset helpommalla ja halvemmalla kun on pieni. Ihan ratkaistavissa oleva ongelma.

Jotenkin tuli vähän helpottuneempi olo, kun ehkei tuo olekkaan mikään ikuinen juttu

Vierailija
8/21 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poisto maksaa n. 1000-2000e.

Vierailija
9/21 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin käsivarteen aika ison tatuoinnin nuorempana (23v) ja kuva esittää isoa lintua. Se silloin tuntui tärkeältä, ja vaikka välillä nyt 40-vuotiaana on tullut hetkiä jolloin mietin kannattiko, en silti kadu. Se on kuitenkin osa minua ja edelleenkin saan ihailuja siitä. Älä siis huoli, kyllä se siitä!

Tollanen yksinkertanen ankkuri. Jotenkin melko koomista, kun tuo symboloi pysyvyyttä ja vakautta. Ehkei kaikki pysyväksi tarkoitettu ole silti niin pysyvää.

Vierailija
10/21 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaan kiitos, olen osannut olla kaukonäkoinen, enkä ole, houkutuksista huolimatta, ottanut yhtään tatuointia. Näin säästyy nekin rahat, jotka olisi menneet tatskojen laserpoistoihin. Tässähän tuntee itsensä taas helvetin rikkaaksi, vaikka oikeasti ansaitsen minimaalisen vähän.

Palkitsen itseni lasillisella Alkon halpaa punkkua. Kippis!

Vierailija
11/21 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollanen yksinkertanen ankkuri. Jotenkin melko koomista, kun tuo symboloi pysyvyyttä ja vakautta. Ehkei kaikki pysyväksi tarkoitettu ole silti niin pysyvää.

Niin ja olen 21

Vierailija
12/21 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile peittää ensin. Esim. Vichyn dermablendillä. Jos ei tule ikävä, niin poista sitten.

Vierailija
13/21 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota seuraavaksi vaikka tällainen tatska, vie huomion pois siitä ranteesta :)

https://i.ytimg.com/vi/M6XEmKRazXU/hqdefault.jpg

Vierailija
14/21 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota seuraavaksi vaikka tällainen tatska, vie huomion pois siitä ranteesta :)

https://i.ytimg.com/vi/M6XEmKRazXU/hqdefault.jpg

vaikka toi olis naamassa, niin näen kyllä oman kuvani silti

Vierailija
15/21 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan poistata! Ankkuritatuoinnit on tosi hienoja (:

Vierailija
16/21 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan poistata! Ankkuritatuoinnit on tosi hienoja (:

Ihana kuulla tuollainen mielipide! Omat ärsytykset tatuointiani kohtaan alkoivat tästä kuvasta:

http://www.inkedmag.com/wp-content/uploads/2013/10/typical-girl-tattoo-…

Vierailija
17/21 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko merimies?

Vierailija
18/21 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tatuointi on tehty hyvin ja se on hieno, niin en lähtisi poistamaan! Sen sijaan "kaveri teki halvalla" -tyyppiset ovat ihan oma lukunsa. Se on kuitenkin taidetta iholla!

Minäkin olen törmännyt tuohon kuvaan netissä, mutta mielestäni ankkuri on huono esimerkki "nykyajan tyttöjen tatuoinneista". Ankkurithan ovat ehkä klassisin tatuointiaihe ikinä, ja niitä ottivat jo merimiehet aikoja sitten. He tuskin ottivat ankkurin, koska se on "trendikäs", ja ilmeisesti et sinäkään. :)

Vierailija
19/21 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa joku kokemuksia tatuoinnin poistosta!

Kuinka monta kertaa jouduit käymään toimenpiteessä? Paljonko maksoi yhteensä? Voiko pieni kuva häipyä kokonaan vai jääkö aina haalea jälki? Jääkö arpi/vaaleampi kohta ihoon? Ruskettuuko operoitu kohta ihosta enää normaalisti?

Vierailija
20/21 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tatuointi on tehty hyvin ja se on hieno, niin en lähtisi poistamaan! Sen sijaan "kaveri teki halvalla" -tyyppiset ovat ihan oma lukunsa. Se on kuitenkin taidetta iholla!

Minäkin olen törmännyt tuohon kuvaan netissä, mutta mielestäni ankkuri on huono esimerkki "nykyajan tyttöjen tatuoinneista". Ankkurithan ovat ehkä klassisin tatuointiaihe ikinä, ja niitä ottivat jo merimiehet aikoja sitten. He tuskin ottivat ankkurin, koska se on "trendikäs", ja ilmeisesti et sinäkään. :)

Jotenkin kans ajattelin, että se on sellainen ajaton tatuointi, niinkuin ruusut.. Mutta joidenkin silmissä varmaan näytän sitten sellaiselta muoti-ilmiöiden perässä juoksijalta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi