Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua viedä lasta isoäidilleen koska

Vierailija
05.03.2006 |

isoäidillä ei ole alkeellisiakaan käytöstapoja.

Tämä voi kuulostaa käsittämättömältä (mitä se onkin) mutta kun menee isoäidin luo kylään, isoäiti vääntää pierua suurieleisesti ja kommentoi asiaa itsekin " aijaijai kun pierettää" . Arvatkaa tekeekö mieli antaa noita vaikutteita lapselle. Aivan idioottimaista käytöstä.

Ja ei, tämä ei ole provo. Kunpa olisikin!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi pieree ja sanoo isosti " voi saatana ku perse laulaa!!" En voi todellakaan ymmärtää tuommoista käytöstä. Samaten hän menee vessaan ja jättää oven auki ja huutelee lapsellemme samalla ku käy asioilla. Hän saattaa myös siivota yläosattomissa...ja tietää että ollaan tulossa kylään. Ei yhtään häveliäisyyttä!!!!

Vierailija
22/29 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälin teitä.

En itse kestäisi tuollaista moukkamaisuutta hetkeäkään.

Ihmettelen: miksi olette halunneet mennä sitoutua tuollaisiin sukuihin..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti piereskelen, kiroilen, siivoan ja jumppaan perse paljaana. Kaikkia joskus jopa yhtäaikaa. Lapseni ei ole kärsinyt. Naapurin lapsetkin tykkää, kun meillä ei tartte esittää rinsessaa. Mitä se sellainen normaali käytös on?? Mikä on normaali ihminen? VITUN PIKKUSIELUISET APINAT!!! PRÖÖT.

Vierailija
24/29 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

säälin teitä.

En itse kestäisi tuollaista moukkamaisuutta hetkeäkään.

Ihmettelen: miksi olette halunneet mennä sitoutua tuollaisiin sukuihin..?

Onneksi mieheni on kuitenkin erilainen kuin äitinsä. Mieheni häpeää äitiään noissa tilanteissa. Mulle tärkeintä on mies, ei suku! Eihän sitä rakastumisen hetkellä voi sanoa:" Ootas kulta, en mä uskalla rakastua suhun...tsekkaan ensin sun suvun."

39

Vierailija
25/29 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaseen sukuun kannattaa naida ja millaseen ei. Sitä kuvitellaan jossain lemmenhuumassa että avioliitto on kahden kauppa. Pah! Suku on mukana kuviossa, tavalla tai toisella!

Vierailija
26/29 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa kauhulla odotan mitä kivaa omat lapset oppii isovanhemmiltaan. Piereskelyn, röyhtäilyn, kovaäänisen asioiden/ ihmisten arvostelun, lautasten nuolemisen ruokailun jälkeen ym.ym. NOLOA =/!!! Miten voi niin sivistymättömiä ihmisiä olla olemassa? Häpeän vanhempiani.

Vierailija
27/29 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaan opettaa lapsille että " meitä on joka junaan" :(

Vierailija
28/29 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielipide asiasta on etten kyllä katso piereskely ja röyhtäily juttuja kuitenkaan NIIN pahoiksi asioiksi että sen tähden välit lapselta ja isovanhemmalta katkaisin....PISTE.Tottakai on yököttävää touhua mutta kyllä sitä prinsessa ajattelua sen verran voi höllätä ettei anna tuollaisen asian tulla sentä noin pahasti väliin.Toki asiasta kannattaa yrittää puhua asianomaisen kanssa ja todellakin..lapsillekin voi kyllä selittää että mikä on sopivaa ja mikä ei..ihan pieni lapsi ei tajua ylipäätänsäkään moisesta " paheellisuudesta" ja sitten kun tajuaa niin kertoahan aina voi miten homman pitäisi toimia.ei se sen monimutkaisempaa ole ellei siitä halua sitä tehdä...kyllä olen joutunut omalle 5 vuotiaalleni jo monet aisat opettamaan ja selväksi on hänellekin jo tullut että maailmaan mahtuu myös ihmisiä jotka tekevät typeryyksiä..esimerkiksi taas tässä taannoin kun löysimme rikotun pullon jota tyttäreni niin päivitteli kuinka joku ihminen on tehnyt tosi typerästi kun on sen rikkonut eikä vienyt roskiin tai kauppaa....elämä " raadollisuus" paljastuu... lapsen viattomuus on kyllä hellyyttävää...

Vierailija
29/29 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, onpa tullut vastauksia!

34: en halua katkaista välejä. Mutta entä jos kahden tunninkin tapaamiseen mahtuu viisi (!) pierujuttua pieruineen, " väkisintekemisineen" ja selostuksineen? Se on todella inhottavaa.