Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikseivät homojen lapset kelpaa suomalaisille???

Vierailija
12.09.2016 |

Samanlaisia veronmaksajia niistäkin tulee, ellei parempia kuin vaikka elämänkoululaisten lapsosista. Siis kun homoille ei yleensä vahinkolapsia siunaannu...

Hedelmöityshoidot ja adoptiot edullisemmiksi, sanon minä!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatetaan!

Vierailija
2/38 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä biseksuaali naisen kanssa pian naimisiin menevä olen ainakin kantanut korteni kekoon. Kaksi lasta jo hankittu yhdessä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen lapsi ei nyt ole kelvannut?

Vierailija
4/38 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valittajille kelpaa kuin heteroydinperheessä yli 25 mutta alle 30-vuotiaana kristillisessä avioliitossa hankitut kaksi lasta (tyttö ja poika), joiden kanssa asustellaan keskisuuren kaupungin maalaiskunnassa itse rakennetussa omakotitalossa. Muunlainen elämä se nyt vaan on VÄÄRIN.

Vierailija
5/38 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä nyt tarjolla jossakin?

Vierailija
6/38 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niitä nyt tarjolla jossakin?

Meille ainakin on tulossa, mutta tovi menee kun on opintolainaa vielä maksettavana :/

Vierailija
7/38 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö mikseivät muka kelpaa? Jos siis näitä räsäsläisiä tai kaappihomoäijiä ei lasketa.

Vierailija
8/38 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ns. tavallinen suomalainen hyväksy mitään, mikä poikkeaa hänestä jollain ratkaisevalla tavalla.

Vierailija
9/38 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin ap. Hedelmöityshoidot kelan piiriin kaikille eikä ikärajaa korvaukselle. Jos lääkäri katsoo, että hoidot on järkevä aloittaa, niin hoidot tulisi kuulua korvausten piiriin. Lisäksi adoptioon tukea valtiolta. Jos niitä lapsia halutaan lisää, niin valtion tulee myös sitä tukea kaikille kansalaisilleen.

Vierailija
10/38 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska homot eivät voi saada lapsia. Siksi.

Vierailija
11/38 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miespari kasvattaakin muksua yhdessä, niin kaikkihan sen tietää ettei se ole "heidän" lapsena.

Vierailija
12/38 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä kuin ap. Hedelmöityshoidot kelan piiriin kaikille eikä ikärajaa korvaukselle. Jos lääkäri katsoo, että hoidot on järkevä aloittaa, niin hoidot tulisi kuulua korvausten piiriin. Lisäksi adoptioon tukea valtiolta. Jos niitä lapsia halutaan lisää, niin valtion tulee myös sitä tukea kaikille kansalaisilleen.

Öhhöh. ei se sikiö ala homomiehen kehossa kehittyä, vaikka miten antaisi hedelmöityshoitoa.

Vierailija
13/38 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi alkaa, siis naispuolisen homon! Lesboiksikin heitä kutsutaan.

Se että nainen on naisen kanssa ei tee hänestä immuunia raskaudelle.

Vierailija
14/38 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miespari kasvattaakin muksua yhdessä, niin kaikkihan sen tietää ettei se ole "heidän" lapsena.

Väärin. Ja väitätkö, että esim. minun äitini ja isäni eivät ole vanhempiani, koska olen adoptoitu? Tajuatko edes, miten loukkaava olet??

Ja jos biologiasta puhutaan, voivat esim. homomiesten 2 lasta olla biologisesti toinen toisen, toinen toisen.

Vierailija
15/38 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anyways, se lapsi on silti kolmannen osapuolen siittämä.. XD

Vierailija
16/38 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten minä sitten olen olemassa? Isäni on homo, tosin "tuli kaapista" vasta 15v sitten. Ja eräs kaverini (lesbo/bi en ole varma) on raskaana hedelmöityshoitojen ansiosta.

Faktat 2000-luvulle, kiitos!

Vierailija
17/38 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Ja väitätkö, että esim. minun äitini ja isäni eivät ole vanhempiani, koska olen adoptoitu? Tajuatko edes, miten loukkaava olet??

Ja jos biologiasta puhutaan, voivat esim. homomiesten 2 lasta olla biologisesti toinen toisen, toinen toisen.

jep, eivät ole sinun biologisia vanhempiasi. Samoin homoparista lapsi voi olla biologisesti vain toisen oma lapsi. Ei missään olosuhteissa yhteinen lapsi. Se on vaan biologiaa.

Vierailija
18/38 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minä sitten olen olemassa? Isäni on homo, tosin "tuli kaapista" vasta 15v sitten. Ja eräs kaverini (lesbo/bi en ole varma) on raskaana hedelmöityshoitojen ansiosta.

Yhä 2000-luvulla on biologinen  fakta, että kaksi saman sukupuolen edustajaa ei voi saada YHTEISIÄ lapsia. 

Vierailija
19/38 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anyways, se lapsi on silti kolmannen osapuolen siittämä.. XD

XDXDXD kukaan ei tule siittämään jos hedelmöityshoidoissa käy..

Vai siittääkö mies vaimonsa aina runkatessaan?? Ja kenet yksinäinen mies sitten aina siittää XD

Vierailija
20/38 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhä 2000-luvulla on biologinen  fakta, että kaksi saman sukupuolen edustajaa ei voi saada YHTEISIÄ lapsia. 

Oletko vähän yksinkertainen??? Jos esim. 2 naista hankkii klinikalla lapsia YHDESSÄ, ne ovat silloin YHTEISIÄ.

Tiesitkö, ettei heteroparikaan aina ole biologisesti hankkinut lapsiaan jos kyseessä on hedelmöityshoito? Huuteletko silloinkin, että öhöhöö ettepäs ole yhdessä lapsianne tehneet?