Mikä puhelin Lumian jälkeen?
Olen pitänyt lumioistani, varsinkin Nokian tekeleet olivat hyviä, MSn ei niinkään enää. Ei taida olla enää vaihtoehtoa, kuin sekava android ja supersekava apple. Hinnalla ei väliä, kun puhelinetu töistä.
Minne muut lumia käyttäjät on päätyneet?
Kommentit (30)
Samaa harmittelen. Samsung ja iphone on molemmat kuin kakaroiden puhelimia kuvakkeineen.
Vaihdoin Huaweihin ja olen ollut tyytyväinen.
Hinta/laatu-suhde on kohdallaan. Tosin mä käytän näitä halpiksia, nyt on P8 Lite, alle 150€.
osta galaxy note7.Testivoittaja ja ylivertainen akun kesto.
Sama valinta edessä, luultavasti otan Horor-luurin. Mieheni siirtyi Honoriin jo jokin aika sitten, ja on ollut oikein tyytyväinen.
Honoria mullekin on suositeltu Lumian jälkeen. Teinipoikakin siirtyi Samsungeista siihen. Vielä en kyllä suostu vaihtamaan, pelittää toi Lumiakin vielä.
Mulla on Samsung J5.
Netti toimii kuin ajatus, kamera ottaa laadukasta kuvaa ja näyttö on tarkka.
Eli hinta-laatusuhde (140e) on loistava. Vastapuolen puheäänen kuuluvuus on Lumiaa huonompi, mutta on kuulemma yleistä nykyisissä älypuhelimissa.
LG on kanssa toinen jota olen ajatellut Lumian jälkeen.
Taidatte trollata? Applen käyttikset ja android ovat molemmat paljon yksinkertaisempia käyttää, kuin windows.
Riippuu mitä puhelimelta haette, mutta tällä hetkellä ostaisin itse honor 7 liten. Ei maksa paljon ja toimii.
Ai kamala, mulla on iphone ja olen jo 63v.
Simson ja Hujavei rulettaa markkinoita, joten niillä melkein kaikki toimii, ja tukea löytyy, eli suosittelen
Honor on järkevin,mutta paskaa siinä on se,että se on android.Lumia 1020 on järkyttävän hyvä puhelin,parempi kamera kuin missään iPhonessa on ollut,mutta noita ei enää saa.Honorin puhelin ihan hyvä,mutta ei se tuota päihitä.
Sama surutyö edessä mulla ja poden muutosvastarintaa.
Tason lasku ei innosta yhtään.
Mulla minimivaateet perushuttujen lisäksi:
1. vähintään 20megap. kamera LAADUKKAALLA OPTIIKALLA (zeiss, leica, canon tms)
2. langaton lataus (kuka jaksaa piuhoissa roikkua enää tänä päivänä ja liitin on aina heikko kohta)
iphone, aluksi en tykännyt mutta enää en vaihtaisi.
Vaihdoin lumiasta Appleen ja hyvin oppi :)
Ei ainakaan samsung 7 :D niitä ei saa enää pitää päälläkään samsungin uuden ohjeen mukaan.
iPhone 5s on jo halpa ja hyvä.
iPhone. Entisenä andoid-uskovaisena kerran vaihdoin, enää en vaihda takaisin. Läppärin ja muutkin välineet aion vaihtaa Applelle, en sen merkin, vaan toimivuuden vuoksi.
Itselläni sama edessä, tosin vielä ei ole onneksi mikään kiire asian kanssa. Olen tykännyt Lumia 925 paljon. En kaipaa puhelimesta mitään ihmeempiä, riittää että voin soittaa, tekstata, käyttää whatsappia (ilmankin pärjään), selata nettiä, ja synkronoitu sähköposti. Mitään ylimääräisiä kilkkeitä en kaipaa. Tykkään Lumian yksinkertaisuudesta vaikka sitä moni haukkuukin.
Sama ongelma!! Lumia vetelee viimeisiään, iphone 5 mulla on ollu, en tykänny....ebkö oikeestaan raskis maksaa 700€ puhelimesta....
Mun valinta Lumian jälkeen oli Honor 7.