Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi väsynyt sisarusten juttuihin

Vierailija
12.09.2016 |

Ollaan jo keski-ikäisiä, mutta tässä kuviossa ei mikään ole muuttunut. Minulla on isompia sisaruksia, jotka jaksavat kyykyttää.

Esim olen FM joten veljeni täytyy aina nähdessään korostaa kuinka heillä ne FM:t sihteerejä ja että juuri FM-työttömyys on suurta. Etsii myös suurieleisesti minulle töitä (olen koko aikuisikäni ollut töissä).

Isosiskoni jaksaa paasata kuinka epäkäytännöllinen olen. En ole. Kuinka rahanahne olen. Niin, en ole ulosotossa kuten hän, vaan aina myös lainaillut myös hänelle. Takaisin ei tietenkään maksa.

Viimeksi tuli kuittailua lasteni tidistuksista. Ne olivat liian hyvät. Lapseni kuulemma kärsivät. Ja minä olen huono suorituskeskeinen äiti.

Aina huomauttelevat mikä kaikki on hoitamatta. Siis se pieninkin sotku jossain osuu aina vain se silmiin.

Koko ajan tätä samaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet jo keski-ikäinen, joten olisiko jo aika kasvattaa se selkäranka?

No mitä ehdotat? Että alan kahvipöydässä äyskiä ja vittuilla takaisin? Ei tuolle ylivoimalle lapsenakaan mitään voinut. Paahtavat kahta kauheammin jos saavat minusta reaktion.

Olet aikuinen ihminen ja voit valita keiden kanssa haluat olla tekemisissä. Tämä koskee myös huonosti käyttäytyviä sukulaisia.  Sinulla on oikeus laittaa välit poikki. Voin kertoa että se on ihan helkkarin vapauttavaa kun eivät enää ole narisemassa ja arvostelemassa. Vedä rajat, olet liian kiltti ja kynnysmatto. Jos oisit DI, ei sinulle kukaan puhuisi noin.

Vierailija
22/27 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä ehdotat? Että alan kahvipöydässä äyskiä ja vittuilla takaisin? Ei tuolle ylivoimalle lapsenakaan mitään voinut. Paahtavat kahta kauheammin jos saavat minusta reaktion.

Olet aikuinen ihminen ja voit valita keiden kanssa haluat olla tekemisissä. Tämä koskee myös huonosti käyttäytyviä sukulaisia.  Sinulla on oikeus laittaa välit poikki. Voin kertoa että se on ihan helkkarin vapauttavaa kun eivät enää ole narisemassa ja arvostelemassa. Vedä rajat, olet liian kiltti ja kynnysmatto. Jos oisit DI, ei sinulle kukaan puhuisi noin.

Voi kuule. En ala edes selittää mitä nämä puhuu diplomi-insinööreistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule. En ala edes selittää mitä nämä puhuu diplomi-insinööreistä.

Kerro nyt vaan!

Omat DI-kaverit ovat sen sortin hommissa että ei paljoa katellisten panettelu heitä haittaa. Päinvastoin.

Vierailija
24/27 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pikkusiskonikin meni sitten mukaan tuohon kuinka meidän lapset kärsii koulussa. Jauhoi koko kesäm että "Liisa"-rassu kun se koulu on niin kamalaa jne. Silloin minä sanoi ettei paljon tarvitse tulla käymään jos tuo naurettava virsi vielä jatkuu. Olin itse huippuoppilas, samoin mieheni ja yllättäen nyt meidän lapset on hyviä koulussa. Ilman sen kummempia ponnisteluja. Ja he oikeasti rakastavat kouluaan. Siellä on hyvä kannustava ja avoin rento ilmapiiri. Että se sitten olisi "kärsimys" ja minun syytäni. Pah.

Ap

Minä sanoisin noille todistusten arvostelijoille että Tottakai mun lapset kärsivät, itkevät itsensä uneen jokailtaisen ruoskinnan jälkeen. Daa!

Vierailija
25/27 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitsekaan olla kovaäänisempi kuin he.

Sanot miten asiat ovat ja sillä hyvä. Rauhallisesti ääntä korottamatta. Vittuiluun vastaat faktoilla -se jos mikä tehoaa.

Itsellä on rahaa lainailemaan pyrkiviä sukulaisia mutta ikinä en ole lainannut koska tiedän ettei niitä rahoja enää takaisin saisi. Välit ovat menneet sen takia mutta so what? Ei minua käytetä hyväksi.

No siinähän ne faktat oli melkein kympin todistuksissa. Sitä en tajua miten siitä saatiin väännettyä niin että lapseni voivat huonosti ja että minä olen huono äiti. Nää jutut oikeasti yllättää korniudessaan. Siskoni on mm väittänyt meitä talousrikollisiksi koska muuten muka ei voi saada työssäkäyvä tällaista taloa.

Ap

Onpa sinulla ikävät sisarukset! Sen sijaan, että kehuisivat ja ottaisivat oppia, niin heidän tyylinsä on painaa sinua kateuksissaan alas. Valitsemalla tuon asenteen, he ovat valinneet myös olla kehittymättä ja menestymättä itse. Se on tietenkin raskasta, mutta heidän valintoihinsa et voi vaikuttaa. Varmaan parasta pitää etäisyyttä niin paljon kuin mahdollista.

Tämä on tosi viisaasti sanottu.

Vierailija
26/27 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että FM on jotain MTF:ään ja FTM:ään liittyvää.

Vierailija
27/27 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jaksaisi. Itse olen katkaissut välit teini-ikäisenä henkisesti hyväksikäyttävään äitiin, siellä saa riutua palvelutalossa. Muille hyväksikäyttäjäsisaruksille rahaa on lainattu, max. parikymppiä, jos edelliset on maksettu. Mutta en töissä ollessani ala niitä siirtelemään just sillä sekunnilla, kun iskee perjantaijano.

Mä taitaisin mennä tollasten sisarusten juttuihin mukaan, autoa ei voi lainata koska poliisi voi tulla takavarikoimaan sen just nyt ja lasten numerot on tietysti ostettuja, koska sattuu nyt vaan olemaan varaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi