Nykyajan deittailu oksettaa
Mua oksettaa Tinder josta ei löydy ketään vakavasti otettavaa. Samat naamat jotka on selvästi vaan vonkaamassa p*llua. Tai sitten keskustelet jonkun vähänkin järkevämmän miehen kanssa ja hän kuvittelee, että voi tulla takaisin parin päivän hiljaiselon jälkeen jatkamaan keskustelua ihan muina miehinä, kun jutut ei luistaneetkaan enää jonkun toisen kanssa.
Muutenkin kun katselee tätä nykyajan deittailukulttuuria esim telkkarista, Ensitreffit alttarilla tai Sinkkuillallinen, niissäkään kukaan ei kelpaa kenellekkään. Tai Instagram Threadsin sinkut, voi luoja miten epätoivosta itsensä tyrkyttämistä nimenomaan naisilta... 🤮
Kommentit (16)
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Sitten vielä ne miehet, jotka seuraa ja tykkäilee, sekä lähettelee dm Instassa näille jalkoja levittäville onlyfans tyrkyille ja sitten vielä ihmettelevät kun tämä ei ole deitti naiselle ok.
Eikös jodelissakin on joku seuranhaku osio?
Vai onko?
Vierailija kirjoitti:
Miesten käytös naisia kohtaan oksettaa.
Onko se oikein, mitä naiset tekevät miehille? Vai onko se muutenkin eri asia?
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Tämä saatanan säälittävä miestissi tarjoaa samaa paskaa jokaiseen keskusteluun.
En ole edes yrittänyt pitkään aikaan enkä näiden juttujen perusteella tule yrittämäänkään. Keskityn vain omaan elämään ja itsenäisen vanhuuden suunnitteluun. Ainoa, mitä ilman ei voi elää, on raha, jolla ostaa palveluja. Jos jonkun kivan ihmisen vielä joskus polkunsa varrella kohtaa, se on vain plussaa.
Aina löytyy uusi ja parempi..ei jakseta panostaa. Kaikki pienetkin riidat on myrkkyä josta ei viitsitä keskustella ja ymmärtää. Uutta ja jännittävää viritystä viimeistään parin vuoden päästä vaikka olis vierellä ok tyyppi. Ei voi luottaa, ei jaksa laittaa sydäntä alttiiksi sydänsuruille.
Niin.
Ei ole helppoa.
Mä otan kaupassa sinkkukorin ties vaikka vessapaperia hakiessa sais kaupanpäälle pillua.
Minä en ikinä ole lähtenyt mukaan mihinkään vıtun deittisovelluksiin. Ne on ikään kuin työpaikkahaastattelu, jossa porukka kusettaa todellisuutta paremmaksi kuin se onkaan. Kuvat on muokattuja ja tekstissä kerrotaan vain ympäripyöreät kivat tai neutraalit asiat.
Mä oon malemodeli ja must deittailu on just kivsuu.
Ei okseta, kun en ole koskaan harrastanut sitä enkä tule milloinkaan harrastamaan.
Ja kaikki toi instatykkäily=mikropettäminen ja avoin suhde tai kimppakiva pitäis olla nykyään niin hiton ok ja suhteessa pitäis saada tuntea olevansa kuin vapailla markkinoilla. Kakkonenkin pitäis olla ykkönen, jotta toinen ei lähtis sitä muulta hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä saatanan säälittävä miestissi tarjoaa samaa paskaa jokaiseen keskusteluun.
Näinhän se menee🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se oikein, mitä naiset tekevät miehille? Vai onko se muutenkin eri asia?
Ei huono kohtelu ole ok kumminkaan päin.