Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tenox -kokemuksia?

Vierailija
12.09.2016 |

Kellään kokemuksia ko.lääkkeestä? Lääkäri määrännyt 10mg tabletteja 10kpl, jotta saisi nukuttua ja korjattua unirytmiä. Tekeekö pöhnästä oloa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa sain kun Imovanesta ei ollut mitään apua nukahtamiseen, Tenoxilla nukuin kuin tukki.

Vierailija
2/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljan kanssa toimii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee pöhnäistä oloa eikä muutakaan. Ei auta nukahtamiseen minulla.

Vierailija
4/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljan kanssa toimii

Vai niin, että pameja ja viinaa. Olisihan se jokseenkin kiva, kun te vitun sekakäyttäjät joskus näkisitte itse selvinpäin sen kuosin missä te olette ja sekoilette.

Kontrollin menetys ja filmi poikki 100%, tappelua tai muuten vaan itsensä telominen, voi tulla kuolemakin.

IDIOOTIT!

Vierailija
5/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii todella kivasti eikä aiheuta sitä pöhnäistä oloa seuraavana päivänä. Itse suosin 20 mg tennareita, mutta kaipa noi 10 mg:kin toimii. Mulla kovat tolet koska olen syönyt koko elämäni vahvoja kipulääkkeitä.

Vierailija
6/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaljan kanssa toimii

Vai niin, että pameja ja viinaa. Olisihan se jokseenkin kiva, kun te vitun sekakäyttäjät joskus näkisitte itse selvinpäin sen kuosin missä te olette ja sekoilette.

Kontrollin menetys ja filmi poikki 100%, tappelua tai muuten vaan itsensä telominen, voi tulla kuolemakin.

IDIOOTIT!

Elämä on laiffii

Vierailija
7/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä suonia kun sen heittää hihaan, siitä hyvä bentso.

Ei kun oikeasti, unohda koko lääke. Voi auttaa aluksi, mutta pidemmän päälle se vain hoitaa omia vieroitusoireita, ja lopettaminen voi olla hankalaa.

Vierailija
8/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus olis käyttää mahd.vähän, kunhan nyt saisi edes yhden yön nukuttua ilman jatkuvaa heräilyä.. Olo on ihan tööt koko ajan :(

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi