Tenox -kokemuksia?
Kellään kokemuksia ko.lääkkeestä? Lääkäri määrännyt 10mg tabletteja 10kpl, jotta saisi nukuttua ja korjattua unirytmiä. Tekeekö pöhnästä oloa?
Kommentit (8)
Ei tee pöhnäistä oloa eikä muutakaan. Ei auta nukahtamiseen minulla.
Vierailija kirjoitti:
Kaljan kanssa toimii
Vai niin, että pameja ja viinaa. Olisihan se jokseenkin kiva, kun te vitun sekakäyttäjät joskus näkisitte itse selvinpäin sen kuosin missä te olette ja sekoilette.
Kontrollin menetys ja filmi poikki 100%, tappelua tai muuten vaan itsensä telominen, voi tulla kuolemakin.
IDIOOTIT!
Toimii todella kivasti eikä aiheuta sitä pöhnäistä oloa seuraavana päivänä. Itse suosin 20 mg tennareita, mutta kaipa noi 10 mg:kin toimii. Mulla kovat tolet koska olen syönyt koko elämäni vahvoja kipulääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljan kanssa toimii
Vai niin, että pameja ja viinaa. Olisihan se jokseenkin kiva, kun te vitun sekakäyttäjät joskus näkisitte itse selvinpäin sen kuosin missä te olette ja sekoilette.
Kontrollin menetys ja filmi poikki 100%, tappelua tai muuten vaan itsensä telominen, voi tulla kuolemakin.
IDIOOTIT!
Elämä on laiffii
Ei ärsytä suonia kun sen heittää hihaan, siitä hyvä bentso.
Ei kun oikeasti, unohda koko lääke. Voi auttaa aluksi, mutta pidemmän päälle se vain hoitaa omia vieroitusoireita, ja lopettaminen voi olla hankalaa.
Tarkoitus olis käyttää mahd.vähän, kunhan nyt saisi edes yhden yön nukuttua ilman jatkuvaa heräilyä.. Olo on ihan tööt koko ajan :(
-ap
Sairaalassa sain kun Imovanesta ei ollut mitään apua nukahtamiseen, Tenoxilla nukuin kuin tukki.