Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mukava nainen mutta väljä toosa

Vierailija
11.09.2016 |

Kannattaako ottaa asia esille vai lopettaa suhde jo alkuunsa? Seksi ei oikein tunnu miltään (naisella on useampi alatiesynnytys takana).

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen.

t. mies

Mist näit mikromunia oikeen tulee? Onko evoluution tulosta- tulevaisuudessa kaikil miehillä jalkojen välissä näivettynyt nysä, mitä ei näe kuin suurennuslasin kanssa?!

Vierailija
22/47 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman väljempi pimpero on oikein hyvä - sitä on joutuisa naida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen on omasi?

Minullakin väljä. Synnytyksiä takana ja itsetunto nollassa. Miehen mielestä maailman paras ja ei tunnu kuulemma löysältä. Reppana ei vaan uskalla sanoa suoraan, että löysä ja roikkuva on.

Vierailija
24/47 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan on kakkonen ja tissipano,toivottavasti ei nyt lautakin ole.

Vierailija
25/47 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehheh. En usko.

Mutta siihen se kyllä kulminoituu, että sinun munasi on vaan liian pieni kyseiselle mammalle.

Ei vaan naisen toosa on liian iso AP:lle.

Vierailija
26/47 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuväljä ns pitkäpillu ei ole miestn mieleen. Itsellä ollut vastaavia, muuten kiva muija, mutta ei mitään tuntoa sisällä olessa, kuin halliin kusisi.

Vaihtoon.

Vierailija
27/47 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen.

t. mies

Mist näit mikromunia oikeen tulee? Onko evoluution tulosta- tulevaisuudessa kaikil miehillä jalkojen välissä näivettynyt nysä, mitä ei näe kuin suurennuslasin kanssa?!

Mistä näitä messuhalleja oikein tulee? Onko evoluution tulosta, että tulevaisuudessa naisilla on jalkojen välissä valtaisa onkalo, jota ei tunne kuin kahta kättä yhtäaikaa sisään työntäen?

Vierailija
28/47 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä väljä nainen ja voin kertoa, että ne kuulat ei auta. Jos joku mies mulle ehdottaisi kuulia niinkuin en olisi itse asiaa koskaan miettinyt, saa lähteä kävelemään.

Itellä on auttanut, että tykkään suihinotosta. Lisäksi kunnon kiihottumisen/klitorisorgasmin jälkeen olen kireämpi. Olen harrastanut seksiä myös naisten kanssa ja heillä on ollut kaikilla ehkä vähän pienempi vagina, mutta ei paljon. Luulen, että se tiukka on ainakin melko harvinaista.

Vierailija
29/47 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ole välineurheilua - vaikka välineet siinäkin tarvitaan. Nauttia voi niin miljoonalla tavalla. Onneksi olemme niin estoisia ettei elämä ihan naimiseksi tule koskaan menemään.

Vierailija
30/47 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisuuskysymys tiedän...mutta mistä sen nyt sitten tietää että on väljä? Minua on miehet yleensä kehuneet tiukaksi mutta sehän nyt voi olla pelkkää puhetta.

Vierailija
31/47 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehheh. En usko.

Mutta siihen se kyllä kulminoituu, että sinun munasi on vaan liian pieni kyseiselle mammalle.

7

Jos penis on normaalin kokoinen niin silloin syy on aina naisessa.

Vaginan kireys on naisen täysin oma vika ihan niin kuin vaikka oma kunto.

Vierailija
32/47 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäkö tietää, että on tiukka.

Siitä, kun mies vetäiseen peniksen ulos niin alipaine imaisee lakanat peppuun.

:-)

Vierailija
33/47 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa näitä keskusteluja käyty läpi eilisessä A2 lisääntymis-illassa.. Kukapa niitä lapsia kehtaa enää vääntää kun ihmisten ajatusmaailmaa hallitsee fitnes-perseet ja piukat pimpat.

Vierailija
34/47 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain aikoinaan väljää ja todella märkää, oli hieman erikoinen tunne kun ei itse tuntenut oikeastaan mitään mutta nainen sai. Mutta ei siinä minusta ollut mitään kummallista, molemmat vastaa omista orkuistaan.

Vierailija
35/47 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räbä räbässä, rankki.

Vierailija
36/47 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miesten vehkeiden koossa on todella paljon eroja. Nysälle nakille sopivaa toosaa ei olekaan.

Ja jos nainen oikeasti olisi väljä sen pystyy kirurgi korjata helposti, nysälle sen sijaan ei voi mitään,sääli.

Vierailija
37/47 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pumpattava anaalitappi. Sellainen kakkoseen ja pumppaat ilmaa sinne. Luulenpa, että molemmat ovat tyytyväisiä, kun harvakseltaan tekee.

Vierailija
38/47 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies67 kirjoitti:

Hieman väljempi pimpero on oikein hyvä - sitä on joutuisa naida.

Kuin lussua tulpatonta mopoa polkisi. Pitäähän sitä puristuksia olla että jotain tuntee.

Vierailija
39/47 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin löysän pillun ongelma. Vaikka on iso aisa niin pon kuin pohjatonta kaivoa kyntäsi. Ei tunnu missään. Vaikea saada mälli lentämään kun joutuu päissään kuvittelemaan kaikenlaisia pervonäkyjä ettei tarvitse jyystää itseään tainnoksiin.

Vierailija
40/47 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi pienen vehkeen ongelma on todellinen monelle naiselle.. Ohutta ja lyhyttä jos on tarjolla niin ei siitä vaan nainen voi mitään saada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän