Mukava nainen mutta väljä toosa
Kannattaako ottaa asia esille vai lopettaa suhde jo alkuunsa? Seksi ei oikein tunnu miltään (naisella on useampi alatiesynnytys takana).
Kommentit (47)
Hieman väljempi pimpero on oikein hyvä - sitä on joutuisa naida.
Minkä kokoinen on omasi?
Minullakin väljä. Synnytyksiä takana ja itsetunto nollassa. Miehen mielestä maailman paras ja ei tunnu kuulemma löysältä. Reppana ei vaan uskalla sanoa suoraan, että löysä ja roikkuva on.
Ainahan on kakkonen ja tissipano,toivottavasti ei nyt lautakin ole.
Vierailija kirjoitti:
Hehheh. En usko.
Mutta siihen se kyllä kulminoituu, että sinun munasi on vaan liian pieni kyseiselle mammalle.
Ei vaan naisen toosa on liian iso AP:lle.
Loppuväljä ns pitkäpillu ei ole miestn mieleen. Itsellä ollut vastaavia, muuten kiva muija, mutta ei mitään tuntoa sisällä olessa, kuin halliin kusisi.
Vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen.
t. mies
Mist näit mikromunia oikeen tulee? Onko evoluution tulosta- tulevaisuudessa kaikil miehillä jalkojen välissä näivettynyt nysä, mitä ei näe kuin suurennuslasin kanssa?!
Mistä näitä messuhalleja oikein tulee? Onko evoluution tulosta, että tulevaisuudessa naisilla on jalkojen välissä valtaisa onkalo, jota ei tunne kuin kahta kättä yhtäaikaa sisään työntäen?
Täällä väljä nainen ja voin kertoa, että ne kuulat ei auta. Jos joku mies mulle ehdottaisi kuulia niinkuin en olisi itse asiaa koskaan miettinyt, saa lähteä kävelemään.
Itellä on auttanut, että tykkään suihinotosta. Lisäksi kunnon kiihottumisen/klitorisorgasmin jälkeen olen kireämpi. Olen harrastanut seksiä myös naisten kanssa ja heillä on ollut kaikilla ehkä vähän pienempi vagina, mutta ei paljon. Luulen, että se tiukka on ainakin melko harvinaista.
Seksi ei ole välineurheilua - vaikka välineet siinäkin tarvitaan. Nauttia voi niin miljoonalla tavalla. Onneksi olemme niin estoisia ettei elämä ihan naimiseksi tule koskaan menemään.
Ikuisuuskysymys tiedän...mutta mistä sen nyt sitten tietää että on väljä? Minua on miehet yleensä kehuneet tiukaksi mutta sehän nyt voi olla pelkkää puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Hehheh. En usko.
Mutta siihen se kyllä kulminoituu, että sinun munasi on vaan liian pieni kyseiselle mammalle.
7
Jos penis on normaalin kokoinen niin silloin syy on aina naisessa.
Vaginan kireys on naisen täysin oma vika ihan niin kuin vaikka oma kunto.
Mistäkö tietää, että on tiukka.
Siitä, kun mies vetäiseen peniksen ulos niin alipaine imaisee lakanat peppuun.
:-)
Olispa näitä keskusteluja käyty läpi eilisessä A2 lisääntymis-illassa.. Kukapa niitä lapsia kehtaa enää vääntää kun ihmisten ajatusmaailmaa hallitsee fitnes-perseet ja piukat pimpat.
Itse sain aikoinaan väljää ja todella märkää, oli hieman erikoinen tunne kun ei itse tuntenut oikeastaan mitään mutta nainen sai. Mutta ei siinä minusta ollut mitään kummallista, molemmat vastaa omista orkuistaan.
Kyllä miesten vehkeiden koossa on todella paljon eroja. Nysälle nakille sopivaa toosaa ei olekaan.
Ja jos nainen oikeasti olisi väljä sen pystyy kirurgi korjata helposti, nysälle sen sijaan ei voi mitään,sääli.
Osta pumpattava anaalitappi. Sellainen kakkoseen ja pumppaat ilmaa sinne. Luulenpa, että molemmat ovat tyytyväisiä, kun harvakseltaan tekee.
Mies67 kirjoitti:
Hieman väljempi pimpero on oikein hyvä - sitä on joutuisa naida.
Kuin lussua tulpatonta mopoa polkisi. Pitäähän sitä puristuksia olla että jotain tuntee.
Täälläkin löysän pillun ongelma. Vaikka on iso aisa niin pon kuin pohjatonta kaivoa kyntäsi. Ei tunnu missään. Vaikea saada mälli lentämään kun joutuu päissään kuvittelemaan kaikenlaisia pervonäkyjä ettei tarvitse jyystää itseään tainnoksiin.
Kyllä toi pienen vehkeen ongelma on todellinen monelle naiselle.. Ohutta ja lyhyttä jos on tarjolla niin ei siitä vaan nainen voi mitään saada.
Mist näit mikromunia oikeen tulee? Onko evoluution tulosta- tulevaisuudessa kaikil miehillä jalkojen välissä näivettynyt nysä, mitä ei näe kuin suurennuslasin kanssa?!