Vanhempia miehiä ei tod löydy nuorelle naiselle
Olen nuori, kuitenkin melkein täysi-ikäinen nainen. Haluaisin jonkun kevyen suhteen semmosen vanhemman miehen kanssa, mutta miten? Jos etsii netistä, niin löytyy varmasti vaan jotain pervoja. Ja en oikeasti uskalla kellekkää suoraan ehdotella. Ja jos joku tulee suoraa ehdottaa, niin tuntuu että olis liian pervo sekin. Tuntuu, että joko nolaan itteni tai sitte käy jotain ikävää. Ois ihana joku semmonen NORMAALI vähän likaisella seikkailuhalulla varustettu perheenisä. Joka vaikka matkustelis paljon, ni ois sitte tekosyy nähä jossain.. Mut ei tälläsia asioit a vaan koskaan tapahdu mulle :(
Kommentit (22)
Näin sunnuntaisinkin olisi aikaa vaikka vähän laittautua, lähteä kaupungille, johonkin hotelliin.. mutta ei, istun kotona vaan :(
"Melkein täysi-ikäinen nainen", joka kovasti haluaisi vanhempaa ja varattua? Ja sä oisit sen "vahinko"? Miksi tollaista pitäisi tapahtua sulle?
Eipä löydy vanhempaa naista nuoremmalle miehellekään.
Vierailija kirjoitti:
"Melkein täysi-ikäinen nainen", joka kovasti haluaisi vanhempaa ja varattua? Ja sä oisit sen "vahinko"? Miksi tollaista pitäisi tapahtua sulle?
Koska se kiinnostaa?
No niin setä, eiköhän siinä ollut tämän päivän fantasiaa riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se kiinnostaa?
Voin tyydyttää uteliaisuuden: Olin joskus iltatöissä soittelemassa puheluita ja valitettavasti tyypit soitteli siellä yksityispuheluitaan työnantajan piikkiin, valitettavasti, koska oli avokonttori. Yksi tyttö etsiskeli ja tapaili "menestyviä pisnesmiehiä" ja ryypiskeli niiden kanssa. Sitten huomasi olevansa paksuna ja varasti persaukisena raskaustestin apteekista. Aborttihan siitä tuli. Siinäpä se vahinko. No niin, ap:n ei tarvi tehdä perässä, voi olla fiksumpi ja aloittaa vaikka jonkin kehittävän harrastuksen, opetella uuden soittimen tai lukea kirjan.
Kyllä varmasti kelpaisi. Mutta kiinnijäämisen riski jne moni ei uskalla. Itse 36v ja todellakin kelpaisi kiimainen 16-17v :)
Just ruikutit niistä suomi24 profiileista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti kelpaisi. Mutta kiinnijäämisen riski jne moni ei uskalla. Itse 36v ja todellakin kelpaisi kiimainen 16-17v :)
Riskejä voi aina pienentää vähän suunnittelemalla :) ap
Et ole tarpeeksi hyvän näköinen. Tai sitten asut jossain pellon keskellä.
Semmonen vanhan limanuljaskan päiväuni
Vierailija kirjoitti:
Et ole tarpeeksi hyvän näköinen. Tai sitten asut jossain pellon keskellä.
Olen kyllä, trust me ;D ei vaan kiinnosta oman ikäiseit
Ei kiinnosta oman ikäset = En saa ikäistäni
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu paskaa. 17v ei muka saisi ikäistään? Pahimmatkin akat saavat siinä iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu paskaa. 17v ei muka saisi ikäistään? Pahimmatkin akat saavat siinä iässä.
17-vuotiaissa on aika monta, jotka eivät saa ikäistään ja siksi tyytyvätkin ikäloppuihin.
Ota yhteyttä pikkuvirkamies(a)yahoo.com niin jutellaan.
PERVO!