Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin vihainen yh-äiti

Vierailija
11.09.2016 |

Huutaa ihanille lapsilleen. Vähän päälle 1- ja 2-vuotiaat. Ei siis kiellä, vaan huutaa useita lauseita. Tuo vanhempi on herkkä ja ihana. Meillä on 2- ja 3-vuotiaat aika helpot lapset. Haluaisin hirveästi ottaa tuon naapurin vanhemman lapsen meille vaikka hoitoon, tai yöksikin välillä. Miten tuollaista kehtaa ehdottaa? Pihalla leikkivät paljon meidän lasten kanssa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo äiti siis huutaa ja raivoaa tuolle isommalle jatkuvasti. Ei ymmärrä tao välitä, että se kuuluu meidän ja muiden parvekkeelle... On siis mukava ihminen, mutta varmasti väsynyt.

Haluaisin antaa tuolle isommalle lapselle hyviä muistoja ja äidille aikaa levätä. Se pienempi on jatkuvasti kiinni äidissän ja todella ujo. Äiti sitten purkaa raivonsa isompaan.

Tiedän kyllä, että hermot voi mennä välillä, mutta tuo on jatkuvaa..

Ap

Vierailija
2/10 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutamisesta voi huomauttaa äidille. On ehkä väsynyt marttyyriluonteinen selviytyjä-äiti, joka ei ole kosketuksessa omiin tunteisiinsa.

Järkyttävää lapsille ja kamalaa kuunneltavaa muille. Kysy vaikka, että onko hän itse huomannut huutavansa aika useasti lapsilleen. Samalla voit ehdottaa tuota hoitoapua ratkaisuksi lepohetkille.

Varaudu kuitenkin siihen, että ensireaktio voi olla hyökkäävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naisia jotka osaavat kieltää ja väitellä ainoastaan huutamalla. Ikävää lapselle, joka ei voi lähteä minnekään turvaan, mieshän sai näköjään jo tarpeekseen.

Vierailija
4/10 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin varmaan ihan tutustumaan häneen ja sitä kautta sanoo että kun hänen tilanteensa on varmasti uuvuttava niin haluaisit mieluusti auttaa hoitamaan, edes sen aikaa että ressitaso laskee normaalille tasolle. Vielä parempi jos kerrot (puijaat) hänelle että sulla ei meinaa hermot kestää välillä lasten kanssa jonka takia hommasit lääkityksen ja se on auttanut enemmän kuin hyvin. Pelkkä kontakti toisiin äiteihin tekee hyvää. Hän on selvästi vain uupunut. Jos hän saisi päättää että huutaako niin olen melko varma ettei hän haluaisi huutaa.

Vierailija
5/10 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas suosittelen, että pyydät lasta kylään/yökylään ensin ja huutamisesta voitte keskustella vaikka myöhemmin, kun olette paremmin tutustuneet. Ihanaa, että haluat auttaa ja antaa lapselle mukavia muistoja, ne olisivat hänelle varmasti kullanarvoisia :)

Itsekin oon yksinhuoltaja, ja jos mun lapsi kutsuttais kylään niin olisin tosi iloinen ja ottaisin kutsun vastaan.

Vierailija
6/10 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva jos ei kuulosta oudolta. Mietin, että ajatteleeko hän meitä oudoksi jos kysyn, kun ei heitä niin hyvin tunneta. Tuo vanhempi lapsi juoksee aina luokseni ja höpöttää kaikkea. Lisäksi hän leikkii hirveästi meidän lasten kanssa.

En haluaisi valehdella minulla olevan mitään lääkitystä, kun en kannata sitä, että ensisijaisesti hoidetaan ongelmia lääkkeillä. En myöskään kehtaisi puuttua hänen huutamisen, koska meidän aikana hän on normaali. Huutaa silloin kun emme ole ulkona.. Onko kahville pyytäminen ok? Näkisi millaista meillä on..

Ap

Vierailija
7/10 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys alhaisella tasolla joka vaan huutaa.

Vierailija
8/10 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on todella sosiaaliset lapset ja tulevat niin hyvin toimeen tuon naapurin lapsen kanssa, että eivät edes tappele keskenään. Tästä lapsen vierailusta olisi siis meille myös hyötyä. Kannattaako tätä sanoa? Lisäksi itse tykkään hirveästi tuosta lapsesta, kun normaalisti ei vieraiden lapset noin ihastuta. Ehkä se kuinka lapsi tykkää minusta niin selvästi vaikuttaa tähän.

Ap

Vierailija
9/10 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä niiden lasten kaveruuden varjolla yökylään, että lapset tykkäis. Älä mainitse mitään siitä, että uskot hänen olevan väsynyt jne. vaan ihan vain, että lapsista vois olla jännää

Vierailija
10/10 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan normaalia, että 2,5-vuotias on kaverilla yötä? Meillä on ollut kummityttö hoidossa nuorempanakin monesti, mutta onko ihan normaalia olla kaverilla yökylässä? Mietin pitääkö naapuri sitä outona? Jos ehdottaisin vaikka ensin parin tunnin leikkimistä?

On niin paha mieli tuon lapsen puolesta, että se yökylä vaan olisi kiva. Voitaisiin tehdä ruokaa yms, ja meillä on aina aamupalat ihania hetkiä. Lapset voisi käydä kylvyssä yms. On niin kamalaa kun äiti huutaa vain tuolle isommalle. Ihan tyhmistäkin asioista, viimeksi siitä, että tiputti vahingossa piponsa ja käveli liian hitaasti 😞

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi