Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi jotkut naiset pukeutuvat aikuisten kokoa oleviin lastenvaatteisiin?

Vierailija
10.09.2016 |

En kestä kun töissä on näitä naisia jotka pukeutuvat 'hauskoihin' kuoseihin ja johonkin retrofroteetunikoihin. Miksi? Kotioloissa varmaan ihan hauskaa olla tyttären kanssa vaatesamikset, mutta että ihmisten ilmoille???

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin ompelu-ryhmissä vielä esittelevät huonosti ompelemiaan lastenvaatekankaista kyhättyjä rytkyjä, myötähäpeä on suuri. Nää naiset on lähes aina ylipainoisia.

Vierailija
2/80 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pukeudun, mut ehkä mun 23v ikä vaikuttaa tähän myös. Kaikki takit ja neuleet esim hm lasten puolta. :D Mutta en kyllä ymmärrä miksi toisten pukeutuminen ärsyttää!

Vierailija
4/80 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se lapsikeskeinen elämä. Kun lapset vähän kasvaa, niin he vaihtavat gudrunsjödenin telttoihin. 

Vierailija
5/80 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on varmaan aika lapselliset vaatteet.

Ja vastaus kysymykseen miksi: Koska pidän niistä. Ne näyttävät mielestäni hyvältä päälläni.

N22

Vierailija
6/80 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuollaisten tosikkojen kiusaksi ;)

Vierailija
7/80 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin jouduin pitkään ostamaan lastenosastolta vaatteita, kun ei ollut naistenosastolla tarpeeksi pieniä. Nyt kun olen vähän lihonnut niin löydän jo ihan naistenosastolta, esimerkiksi kokoa 34.

Vierailija
8/80 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla on pieni elämä ja siinä pienet mielipahan aiheet.

Vierailija
9/80 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistolla näistä vaatteista tunnistaa aina kasvatustieteilijät. On toki muitakin tyylejä opeopiskelijoilla mutta jos on joku keltainen mekko jossa vihreitä kukkia, punaiset leggarit sinisillä tähtikuvioilla niin ihan varmasti kyseessä on kasvatustieteilijä.

Vierailija
10/80 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin pukeutua juuri tuollaisiin vaatteisiin, mutta en löydä niitä! Gudrun Sjödenitkin ovat nykyään vain kummallisia. Toiveissa olisi esim. kärpässienikuvioinen pikkumyy-mekko, raidalliset leggingsit ja kirkasväriset mary jane -kengät. Olen muutenkin ikäisiäni lapsellisempi, hieman ylipainoinen 50-vuotias vela. Elämä on liian lyhyt tylsään pukeutumiseen.

Vierailija
11/80 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M lastenvaatteet on aikuismaisempia ja tyylikkäämpiä kuin nää retrokuosifroteerytkyt. Jokainen pukeutukoon silti mun puolesta kuin vaan.

Vierailija
12/80 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pukeudun, mut ehkä mun 23v ikä vaikuttaa tähän myös. Kaikki takit ja neuleet esim hm lasten puolta. :D Mutta en kyllä ymmärrä miksi toisten pukeutuminen ärsyttää!

No mutta eihän tästä nyt ollut kyse. HM:n lastenosastolta voi löytää vaatteita jotka sopii myös aikuiselle. Mutta jos valitset sieltä vaaleanpunaisen paidan jossa on pieniä pupun kuvia ja sydämiä, sopiiko aikuiselle?

Vierailija
13/80 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvä esimerkki lastenvaatteesta aikuisella :D

https://silmukassa.blogspot.fi/

Vierailija
14/80 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/80 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä kun töissä on näitä naisia jotka pukeutuvat 'hauskoihin' kuoseihin ja johonkin retrofroteetunikoihin. Miksi? Kotioloissa varmaan ihan hauskaa olla tyttären kanssa vaatesamikset, mutta että ihmisten ilmoille???

Katsos, kun mun jalat on liian lyhyet aikuisten housuihin. Eikä riitä selänkään pituus aikuisten paitoihin, kaikki muotolaskokset sun muut tulee ihan väärään kohtaan. Lastenosastolta löytyy sopiva ja oikein istuva vaate. Eikä tartte aina ostaa Ebayn kiinakuteita, että saa sopivan vaatteen. Kiitos vain kysymästä.

Vierailija
16/80 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä hyvä esimerkki lastenvaatteesta aikuisella :D

https://silmukassa.blogspot.fi/

Aivan ihana paita! Todella söpö :)

N25

Vierailija
17/80 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just ostin H&M:n lastenosastolta koon 36 kengät itselleni kun ei aikuisten mallistossa ollut vastaavia ;)

Vierailija
18/80 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin pukeutua juuri tuollaisiin vaatteisiin, mutta en löydä niitä! Gudrun Sjödenitkin ovat nykyään vain kummallisia. Toiveissa olisi esim. kärpässienikuvioinen pikkumyy-mekko, raidalliset leggingsit ja kirkasväriset mary jane -kengät. Olen muutenkin ikäisiäni lapsellisempi, hieman ylipainoinen 50-vuotias vela. Elämä on liian lyhyt tylsään pukeutumiseen.

Jos asut isommassa kaupungissa, niin kirpputorilta löytyy usein kivoja hieman erikoisempia vaatteita :) Varmasti löytyy muualtakin, mutta olen opiskelija joten itselleni tutuin paikka löytää hienoja erilaisempia vaatteita on kirpputori. Ja täysin samaa mieltä "Elämä on liian lyhyt tylsään pukeutumiseen"!

Vierailija
19/80 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä kuvia:

http://1.bp.blogspot.com/-JFNd41WWqWQ/UcBMlJKWcLI/AAAAAAAAEfM/n8PmvCBol…

Ja tuollaisestako sinä jaksat vetää hernettä nenään? :D Että äidillä ja vauvalla on  - kauhistus sentään - samasta kuosista tehdyt vaatteet! 

Hanki elämä.

Vierailija
20/80 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa. Esim äiti ja tytär pukeutuvat samoihin pinkkeihin huppareihin,lippiksiin ja joihinkin pinkkililaraita/kuvioleggingseihin. Siis just et aikuinen nainen käyttää pinkkiä suuressa määrin tai jopa jotain hello kitty kuoseja. Froteevaatteita en miellä lapselliseksi, vaikka eivät yleensä kauniita olekaan.