Millaisia miehiä teillä on?
Meiltä löytyy "äiskän kultamussukka" joka olettaa, että nainen tekee kaikki kotityöt ja lähinnä kaiken muunkin. Sitten ihmetellään, kun ei enää naista kiinnosta seksi! Ja kyllä muuten kiinnostaa, mutta ei sen oman miehen kanssa. Mitään seksikästä ei ole sohvaperunassa, jonka ainoa hupi on kaljan vetäminen! Älkääkä miehet missään nimessä alkako kutsua naistenne äidiksi, itse en tiedä mitään niin yököttävää.
Kommentit (26)
Meiltä löytyy mykkä, sokea ja kuurokin vielä ja kaikki samassa paketissa.
Täällä on nokkela ja iloinen sanavalmis mies, joka tykkää käydä erilaisissa tapahtumissa ja hyvissä ravintoloissa.
Johtunee siitä, että ole sinkku ;-)
Isomunaisia miehiä. Monta. Joskus useampi yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Meiltä löytyy mykkä, sokea ja kuurokin vielä ja kaikki samassa paketissa.
Jaahas. Onhan tuolla sitten veli, vaikka väitti olevansa ainoa lapsi :)
Minulla on varttunut 'paha poika'. Se, jonka syyksi nuorempana on laitettu kaikki pahat, ja hyvin usein syystä.
Hoitaa raha-asiansa hyvin, käy töissä ja on uskollinen. On myös ennalta-arvaamaton, kekseliäs, pitkästyy helposti, ei kestä rutiineja. Loistava kokki, huono siivoamaan, ei jaksa vaihtaa lakanoita eikä ole ikinä pessyt ikkunoita tai vessaa. Pesee omat pyykkinsä, ei silitä, paitsi kauluspaidat.
Älykäs ja hyväsydäminen, pitkävihainen ja ylpeä. Kunnianhimoinen ja uskomattoman kilpailuviettinen. Intohimoinen, kehtaa ja uskaltaa.
Mieheni on hyvä pakkaus monipuolisuutta, monitaitoisuutta ja henkisellä tasollakin oiva kumppani! Omat negatiiviset puolensa on (kenessä ei olisi?), mutta taitaa vaa'assa painaa hyvät puolet kuitenkin enemmän, kun itse vaan jaksaa ylittää ne huonot asiat ja antaa anteeksi (sitä taitoa olen kyllä tarvinnut).
Raittiutta arvostan! Ahkera, hyvätapainen (yleensä; joskus on tietoisesti hyvin inhottavan ilkeä), taipuisa, mutta jämäkkäkin. Palveleva, mistä olen itsekin ottanut oppia!!! Sosiaalinen, älykäs, huumorintajuinen (itseironiaa tai itseensä kohdistuvaa huumoria ei ymmärrä), lapsirakas, itsestään ja kunnostaan huolehtiva, kädentaitoinen, monitaitoinen, paljon erilaisista asioista tietävä, kiinnostunut ja keskustelukykyinen, oppivainen (mm. kykenee omaksumaan hyviä käytäntöjä ja hylkäämään huonoja käytöstapojaan).
Perhekeskeinen!
Hyvä tyyppi! (me like!)
Meiltä löytyy kiltti, uskollinen, hyvä rakstaja, usein flegmaattinen, hidas, huonomuistinen, ärsyttävä mutta kuitenkin rakas.
Täältä löytyy isokokoinen, enkä nyt puhu jortikasta, joka hänellä on normi 13,9 cm. Ensi yönä on sille taas käyttöä.😂
Tämmönen:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT6plxuc_D7FOCopr1…
Ei tee mitään. Panee vaan. Ihan tyytyväinen olen.
Hyvin tavallinen mies, mitä pitää aina pikkasen komentaa. Oma-aloitteisuus täysi nolla, mutta tekee kun käsketään esim kotihommia.
Komea, fiksu, hauska ja todella epäkäytännöllinen. Kun maalaisjärkeä jaettiin mies oli varman jonottamassa kauniita silmiä.
Mulla on ihan paras mies. Hellä ja huolehtiva, ulkoisesti komea ja pitkä. Sängyssä aivan fantastinen. Kohtelias. Tekee ruokaa, hieroo hartioita. Puhuu. Haluaa selvittää epäselvät asiat/riidat. Rakastaa mua ja näyttää sen.
Ollaan oltu yhdessä kohta 21 vuotta ja yhdessä ollaan toinen toisiamme muokattu.
On sosiaalinen ja avulias ja siihen menee välillä hermokin, kun humppaa toisinaan auttamassa kaikkia muita ja kotihommat jää tekemättä. Olen aina pystynyt parisuhteessa luottamaan siihen, että on sitoutunut meihin. Loistava isä, joka tekee lopulta perheen puolesta kaikkensa. Osoittaa hellyyttä. Tukee minua pyrkimyksissäni, niinkuin minä tietysti myös häntä. Toki on toisinaan piikikäs ja ärsyttävä eikä mikään syy ole hänessä, mutta varmasti mäkin olen hankala välillä. Kotona saa joskus ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Meiltä löytyy "äiskän kultamussukka" joka olettaa, että nainen tekee kaikki kotityöt ja lähinnä kaiken muunkin. Sitten ihmetellään, kun ei enää naista kiinnosta seksi! Ja kyllä muuten kiinnostaa, mutta ei sen oman miehen kanssa. Mitään seksikästä ei ole sohvaperunassa, jonka ainoa hupi on kaljan vetäminen! Älkääkä miehet missään nimessä alkako kutsua naistenne äidiksi, itse en tiedä mitään niin yököttävää.
Mulla on samanlainen :)
Täällä älykäs, huumorintajuinen, suoraselkäinen, ehkä toisinaan hiukan mustavalkoinen, käytännöllinen, hellä, intohimoinen rakastaja, pitkävihainen (ei tosin minulle :)), kivan näköinen, it-mies. Kotityöt ja lastenhoito sujuvat tasapuolisesti.
Mulla on jännämies. Pieksää päivittäin, elää siivellä, *ussia rynkyttää illat silloin kun on kotona, mitään kotitöitä ei tee, minkäänlaista hellyyttä ei irtoa ja taitaa tuolla olla aika paljon muitakin naisia, mutta on se vain niin ihana ja elämä on arvaamatonta.
Lapsirakas, huolehtiva isä. Upeat silmät. Äärimmäisen itsevarma, joskus myös änkyrämielipiteitä. Kekseliäs ja luova erityisesti lasten kanssa leikkiessä. Toivoisi perinteisempää vaimoa ja valittaa siitä, että en kokkaa & leivo pullaa tarpeeksi. Ryhtyy tiukkaan sanailuun aiheesta kuin aiheesta. Alko maistuu joskus reilumminkin. Piiloromantikko, ei tyydy parisuhteessa puolinaisuuksiin.
Semmonen joka ei oo koskaan kotona. Työskentelee vanhempiensa yrityksessä ja on jatkaja sille. Hoidan lapset yksin kun mies lähtee aamulla 7-8 aikaan ja tulee illalla 18-21. Silloin kun on kotona, tiuskii kaikesta ja ei jaksa olla lastensa kanssa. Tässä parhaimmillani kokoan itseäni ja toivottavasti osaan lähteä tästä onnettomasta suhteesta, missä minua tai lapsia ei arvosteta paskan vertaa ja lisää pitäisi kuulemma tehdä..
Täällä asuu yksi hauska, hyväntuulinen, rento ja ystävällinen mies. Vähän hiljainen, sellainen oman tiensä kulkija. Innostuu kaikesta mitä ehdotan, valittaa harvoin.
Ei löydä koskaan mitään mistään, ei tajua siivota mitään oma-aloitteisesti ja heittäytyy liian usein tyhmäksi, että pääsisi helpommalla. Töissä ahkera ja määrätietoinen, kotona aika laiska ja saamaton..
Ihan kiva se on silti.
Meillä on sitten varmasti "herra imelyys" Kaikki mahdollinen on aivan liiallista lässytystä. Liika on liikaa ja ahdistaa." Voi minun oma pieni kultsi puppeli suloisuus tai oma ihana hattarainen kaunis sateenkaari" ja yrjöt lentää.