Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia miehiä teillä on?

Vierailija
10.09.2016 |

Meiltä löytyy "äiskän kultamussukka" joka olettaa, että nainen tekee kaikki kotityöt ja lähinnä kaiken muunkin. Sitten ihmetellään, kun ei enää naista kiinnosta seksi! Ja kyllä muuten kiinnostaa, mutta ei sen oman miehen kanssa. Mitään seksikästä ei ole sohvaperunassa, jonka ainoa hupi on kaljan vetäminen! Älkääkä miehet missään nimessä alkako kutsua naistenne äidiksi, itse en tiedä mitään niin yököttävää.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on varttunut 'paha poika'. Se, jonka syyksi nuorempana on laitettu kaikki pahat, ja hyvin usein syystä.

Hoitaa raha-asiansa hyvin, käy töissä ja on uskollinen. On myös ennalta-arvaamaton, kekseliäs, pitkästyy helposti, ei kestä rutiineja. Loistava kokki, huono siivoamaan, ei jaksa vaihtaa lakanoita eikä ole ikinä pessyt ikkunoita tai vessaa. Pesee omat pyykkinsä, ei silitä, paitsi kauluspaidat.

Älykäs ja hyväsydäminen, pitkävihainen ja ylpeä. Kunnianhimoinen ja uskomattoman kilpailuviettinen. Intohimoinen, kehtaa ja uskaltaa.

Haluan miehesi! Saat vaihdossa komean, ylijärkevän, turvallisuushakuisen ja käytännöllisen ilonpilaajan. Pliis...

Vierailija
22/26 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta löytyy peliriippuvainen ja vakavasti masentunut mies.

Tuntuu, että hänellä on niin paljon taakkaa kannettavanaan, että minäkin litistyn tämän taakan alle.

Masennuksen takia suurin osa kotitöistä jää minun huolekseni, peliriippuvuuden takia olen myös taloudellisesti vastuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on semmoinen hajamielinen professorityyppi. Muistuttaa joskus pelottavassa määrin Sheldon Cooperia. Erittäin älykäs, huumorintajuinen, kiltti, eläinrakas. Ei kuuntele eikä ymmärrä puhetta kun on niin keskittynyt yhtälöihinsä, sanoo van "joo joo" eikä tajua sanaakaan.

Vierailija
24/26 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä ja kiltti, komea, pitkä, hoikka, hyvin koulutettu, varakas suomenruotsalainen. Voisin vaihtaa vaikka heti. Boring!

Vierailija
25/26 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä mies. Käy töissä, on kiva ja huolehtiva isä, ihana rakastaja ja mun paras ystävä. Kotitöitä tehdään niin että se joka ehtii ja huomaa ensin. Tosin lasten huoneet siivottiin yhdessä kun se sotku oli ehtinyt melkoiseksi, siinä samalla juteltiin kaikenlaista.

Vierailija
26/26 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on rakastava isä, pitkäpinnainen, rauhallinen, älykäs, ihan kädetön keittiössä ja kädentaitoa vaativissa hommissa, huomioonottava rakastaja, sokea sotkulle (ei kyllä onneksi juuri sotkekaan), osallistuu kotitöihin pyydettäessä mutta ei juurikaan oma-aloitteisesti, tykkää viettää aikaa lasten kanssa, sosiaalisesti taitava introvertti. Aivan ihana ihminen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän