Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mikään ei mene Tori.fi:ssä kaupaksi?

Vierailija
10.09.2016 |

Ei lasten vaatteet, naisten kengät, astiat. Hinnat halvat. Esim. Timberland neule 7 euroa.
Missä sais nää myytyä? Roskiinkaan ei viittis heittää. Olis kiva saada hieman ylimääräistä rahaa.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että torissa ei vaatteet meinaa mennä kaupaksi, vaikka ilmaiseksi antaisi. Ihmiset eivät varmaan katso sieltä vaatteita hirveästi, elleivät sitten hae vaikka ulkovaatteita tai kenkiä. En ole koskaan saanut myytyä yhtäkään vaatetta torilla, mutta kaikki tavarat olen kyllä saanut.

Vierailija
22/61 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnoittelu, kannattaisi seurata mitä vastaavat maksaa tänä päivänä. Esim. joku myy Beovision 7-40 40" televisiota 2000 €, nyt 1900 € kun 1700 € saa uuden 75" 4K-television. Hinta kun kohillaan, niin menee kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halua ostaa käytettyjä lumppuja, kun kaikilla on jo ennestäänkin kaikki paikat täynnä vaatteita ja muuta roinaa.

Suomalaisilla nyt vaan on liikaa rahaa.

Vierailija
24/61 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on konmaritus, mikä vaikuttaa.

Vierailija
25/61 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osta mistään nettikirppikseltä aikuisten vaatteita koska en pysty niitä sovittamaan ennen ostoa.

Tässäkin ap:n tapauksessa paidalle tulee hintaa noin 10e kun laskee postikulut mukaan. Olkoonkin merkkipaita, on se silti hukkaan heitettyä rahaa jos ei miellytä päällä tai ei sovi koon puolesta loppujen lopuksi. Lisäksi olen huomannut, että käsitys vaatteen kunnosta vaihtelee kovin ihmisten kesken. Mikä toiselle on hyvä kuntoinen, on toiselle nyppyyntynyt pinta. Näkemättä ja kokeilematta en siis osta.

Vierailija
26/61 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postikulut ovat hirveitä, siksi en postita vaan myyn lähialueilla.

Todella halvalla myin esim. Haglöfsin retkeilypaitaa (alle 10 e) ja Filippa Koon tunikaa (15 e) ja ei, ketään ei kiinnostanut. Ei Facebookissa, Torissa eikä Huutiksessa. Tuntuisi tyhmältä viskata nuo johonkin Fidaan.

Vierailija
27/61 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin olen saanut kaiken myytyä. Tosin hintakin on aina ollut halpa:

* 3 vuotta vanha sohva - 50€ (maksoin 500€)

* 6 vuotta vanha pesukone - 30€ (maksoin 599)

* 2 vuotta vanha kaasugrilli - 20€ (maksoin 400€)

* 8 vuotta vanha taulutelkkari - 10€ (maksoin 999)

* 7 vuotta vanha massiivipuulipasto - 300€ (maksoin 2500€)

Kyllä siellä kaikki menee mitä myy, kunhan ei liikoja pyydä.

Vierailija
28/61 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei ole liikoja pyydetty ja silti ei mene.... t: toiseksiedellinen

Vierailija
29/61 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun ei ole liikoja pyydetty ja silti ei mene.... t: toiseksiedellinen

Kaikki yli 2€ käytetyistä vaatteista on liikaa.

Vierailija
30/61 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

upouusi matto joka maksoi 200e ei mee kaupaksi 40 eurolla?

Vierailija
31/61 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen tuote on sellainen, joka ei tee tuolla foorumilla kauppaansa. Montako mattoa olet itse ostanut vastaavasta palvelusta, tai ylipäätään netistä?

Vähän valoja päälle nyt.

Vierailija
32/61 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen tuote on sellainen, joka ei tee tuolla foorumilla kauppaansa. Montako mattoa olet itse ostanut vastaavasta palvelusta, tai ylipäätään netistä?

Vähän valoja päälle nyt.

siistit kirkkaat kuvat, käyttämätön matto. Kyllä sen vaa huomaa ilmoituksesta. Kyllä uskaltaisin ostaa.

Vierailija
33/61 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus laitoin huutikseen vaatteita, meni 5-10v sitten vielä kaupaksi, nyt ei millään edes uudet. Pussitan ja vien konttiin. Säästän aikaa ja koti pysty siistinä.

Ihmiset ovat alkaneet konmarittamaan. Rahaa on itseasiassa vähemmän käytössä, ei osteta mahdollista 3€ hukkaostosta nykyään, vasn ollaan ilman tai ostetaan alesta. Nyt kotimaankaan ei ole juuri (uusia) vaatteita tarvinnut.

Vierailija
34/61 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus laitoin huutikseen vaatteita, meni 5-10v sitten vielä kaupaksi, nyt ei millään edes uudet. Pussitan ja vien konttiin. Säästän aikaa ja koti pysty siistinä.

Ihmiset ovat alkaneet konmarittamaan. Rahaa on itseasiassa vähemmän käytössä, ei osteta mahdollista 3€ hukkaostosta nykyään, vasn ollaan ilman tai ostetaan alesta. Nyt kotimaankaan ei ole juuri (uusia) vaatteita tarvinnut.

kotimaankaan = Korona aikana

Vierailija
35/61 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä kokemuksia vähänkäytetty.fi kirpparilta?

Itse laitoin sinne nyt paketin menemään.Saa nähdä kuin kauppa käy.Ideana hyvä.[/quote

Vähän käytetyssä olen myynyt melkein tonnilla ihan perusvaatteita. Nyt ovat nostateet välitysmaksuja, mietityttää, miten uusi myyntierä käy kaupaksi. Tosin otin maksujen nousun huomioon hinnoittelussa.

Vierailija
36/61 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee kaupaksi. Ollaan myyty yli neljällä tonnilla jo.

Vierailija
37/61 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa ostella jotain random paitoja torista?

Tälläkin hetkellä yli 28 000 paitaa myynnissä.

Millä todennäköisyydellä jos etsin nyt paitaa, niin teen kaupat juuri SINUN paidastasi?

Vierailija
38/61 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä korona vaikuttaa, selvästi vilkastunut tosin on ylitarjontaakin, mutta jotkut menee samantien ettei ennätä kuin katsomaan niin on jo myyty, hinta-laatu pitää olla houkutteleva, ja tietty ettei tule päälle muita kuluja. 

Vierailija
39/61 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt Torissa paljon, parhaiten menevät lasten urheiluvälineet, sukset, fillarit ja lumilaudat menevät hetkessä. Myös huonekaluja ja valaisimia olen myynyt. Lasten ulkoiluvaatteet menevät, mutta pitää olla melko uusia, täysin ehjiä ja siistejä.

Aikuisten vaatteet menevät huonosti. Mietin juuri missä saisi aikuisten vaatteita ja erilaista kodin tavaraa menemään. Kukaan ei tule hakemaan parin euron ostosta kotiovelta. Kokeilin myös itsepalvelukirppistä, kova työ käydä jörjestelemässä tavaroita, Nettosin muutaman kympin, ei juuri kannata. Nyt olen vienyt SPRn Konttiin ja kierrätyskeskukseen.

Vierailija
40/61 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timberland ei taida olla pinnalla tällä hetkellä.

Itsepalvelukirppis on paras paikka mielestäni myydä. Sinne tosin pitää hinnoitella hieman edullusemmin. Itse ainakun lähden itsepalvelukirppareille tekemään heräteostoksia eli löytöjä.

Ostan vain uudenveroisena. Itse voin maksaa hieman enemmän jos on merkkituote. Istin 20 eurolla niken hupparin pojalleni ja oli priima. Poika toivoi sellaista hupparia ja sain sen halvemmalla kun kaupasta. Se oli siis itselleni löytö.

Myös 7 euron priimakuntoinen gugguun huppari lähti mukaan.

Itse myyn merkkivaatetta. Myös Lindexin ja h&m vaatteita ja kyllä ne menee.

Parhaiten menee kotimaiset lastenvaatteet sekä muodissa olevat ulkomaiset kuten mini rodini. Myös pomp de luxin tyttöjen vaatteet menee.

Nämä menee myös netissä äkkiä kun hinta kohdillaan.

Netissä vaikeampi myydä ei merkkikamaa ellei niitä laita vaatepakettiin. Ja paketti menee parhaiten kun valitsee neutraaleja sävyjä. Tytön pakettiin laitoin vaaleanpunaista pomp de luxia ja niihin sopivia ei merkkivaatteita niin meni.

Ja edullinen hinta.

Kirppikset täynnä lumppua eli hyväkuntoinen on laaja käsite ihmisille.