olen alkanut epäilemään että mieheni lapsi ei ole hänen
Oon varmaan vähän flip mut on vaan jotenkin niin vahva tunne siitä että äiti olisi käyny vähän sukisuki muualla, se semmonen kuudes äiti puhuu.
Lisäksi lapsessa ja isässä ei ole mitään samaa, eikä lapsi täysin äitinsäkkään näkönen ole.
Kommentit (42)
Ja Vuoden Äitipuoli -palkinnon saa... (rumpujen pärinää)
Voi miehesi lapsiparkaa, AP :(
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan tarkkaan lapsen, isän ja äidin ulkonäöt? Hullulta kuulostaa, ettei ole yhtään isänsä näköä ja silti ei ole ihan äitinsäkään näköinenkään.
Omaa isääni epäiltiin sota-ajan äpäräksi, mutta sitten löytyi kuva hänen papastaan (isänisä) ja olivat ihan samannäköiset. Siihen loppui juorut.
Enemmän lapsessa on äitiä, isästä ei mitään.
Molemmilla vanhemmista suippo nenä, lapsella leveä. Molemmilla vaaleat silmät ja niin myös lapsella. Äidillä leveät/isot korvat, isällä pienemmät, lapsella äidin korvat. Molemmilla kapeat kasvot mutta lapsella leveämmät. Molemmilla vanhemmista ns normaalin kokoiset silmät mutta lapsella isot. Molemmilla vanhemmista tuuheat kulmakarvat ja lapsella puolestaan täysin onnettomat. Äidillä muhkeat huulet ja isällä myös, mutta lapsella onnettomat.
Vierailija kirjoitti:
Puhu miehesi kanssa.
Jep. Voi olla, että AP parisuhde onkin aina nopeasti entinen. Jos olisin hänen miehensä, en minä ainakaan kuuntelisi, jos uusi puolisoni/naisystäväni yrittäisi kiilata lastanipois perheestä.
USA:ssa tulee TV:stä tulee Kuuban autokorjaamot ohjelmaa jossa ne laittaa 50 luvun amerikan autoja kuntoon 30 luvun venäjän autojen osalla, eräässä jatkossa korjaamon omistajan poika (kuubalaine) kertoo isälleen (kuubalainen) että hänestäkin on tullossa nyt isä !
Johon pojan isä vastaa....että oletkos nyt ihan varma että lapsi on sinun (lienee kuubalaista huumoria)
Johon poika vastaa.... ettei ole ihan varma vielä... ei ole kysynyt puutarhurilta enkä autonkuljettajalta vielä
Vierailija kirjoitti:
Puhu miehesi kanssa.
En kykene olemaan niin tunteeton, että ottaisin asian puheeksi. Mielummin pidän omana tietona ja avaudun asiasta tuntemattomana täällä :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla ja miehellä on molemmilla kapeat ja teräväpiirteiset nenät, mutta lapsellamme possuhtava nökö.
Meillä oli molemmilla myös lapsena sellaiset, nenän piirteet muuttuivat suoremmiksi pikkuhiljaa ja murrosiässä sitten saavuttivat lopullisen muotonsa ja terävyyden.
Luultavasti lapsellemme siis tulee samanlainen nenä, kuin meillä vanhemmillakin.:)
Näinpä juuri. Lapsen ulkonäkö ja se ketä missäkin vaiheessa muistuttaa vaihtuu tosi paljon eri ikäkausissa. Eri piirteet tulevat esiin esm. vauvana, leikki-ikäisenä, esi-teininä ja lopulta aikuisena.
Kuulostaa siltä, että AP olisi käynnistelemässä jotain noitavainoa, joka hyödyttäisi vain ja ainoastaan hänen omaa (epävarmaa) asemaansa mihensä puolisona :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu miehesi kanssa.
En kykene olemaan niin tunteeton, että ottaisin asian puheeksi. Mielummin pidän omana tietona ja avaudun asiasta tuntemattomana täällä :D
Niin, sekös tekee sinusta paremman ihmisen kun vain kyräilet lapsipuoltasi hiljaa mielessäsi.
Reilukerhon jäsen kirjoitti:
Silti oikeasti ainakin ulkoisesti kauniimpia/seksikkäitä jälkeläisiä tulee kun esim joku kaunis tummaihoinen nainen ja komea vaaleaihoinen mies tai komea tummaihoinen mies ja kaunis vaaleaihoinen nainen hankkivat lapsia .
Mutta valitettavasti tämä aiheuttaa valtaväestössä ja monissa muissa ihmisissä negatiivista energiaa ja vahvaa ennakkoluuloa yms.
Ainakin suomessa , vielä.
Se syvälle istutettu ajatus että on vain Matti & Maija ( kantasuomalaisia ) jotka perheitä saa ja pitää perustaa.
Kaikki muu on väärin.Toivottavasti vielä joskus voisimme pitää suuremmassa mittakaavassa eri maista ja kulttuureista täällä pysyvästi asuvia ihmisiä samanarvoisina ja kaltaisina kun itse olemme.
Maailma muuttuu ja se on vain hyväksyttävä vaikka ei kaikista sen tuomista muutoksista pitäisikään niin pitää osata mukautua muutoksiin.
En asu Suomessa. Eilen kahvilassa katse kiintyi aitiin, jolla oli kolme lasta. Aiti ja kaksi lasta olivat takalaisen nakoisia eli tummat hiukset ja silmat, valkoinen iho, sirot piirteet ja ruumiinrakenne. Mutta kolmas lapsi...lihava mulatti. Oikeasti kavi tyttoparkaa saaliksi nattien sisarustensa rinnalla. Eipa tuo ainakaan viela (lapset olivat 10 vuoden molemmin puolin) nayttanyt tyttoa vaivaavan. lisaa herkkuja kinusi aidilta ja sai myos.
Ulkonäkö voi periytyä tosi kummallisesti.
Kukaan ulkopuolinen ei varmaan uskoisi, että minä pitkä, hoikka tummaverikkö olen kahden lyhyehkön, pyöreähkön vaaleatukkaisen ihmisen tytär. Varsinkaan kun en edes kasvoiltani muistuta yhtään sen paremmin äitiäni kuin isääni.
Sen sijaan olen sekä kasvoiltani että ruumiinrakenteeltani ja hiuksiltani melkein identtinen kopio isäni isästä eli vaaristani ja isäni sisaresta eli tädistäni (joka siis näyttää ihan omalta isältään). Vieraat luulevat usein tätiäni äidikseni, mutta todistetusti oma äitini on minut synnyttänyt.
Isäni taas on aivan äitinsä eli pienen blondin mummoni näköinen, ja äitini muistuttaa omaa isoäitiään.
Entä jos lapsi on saanut alkunsa lahjasiittiöillä eikä mieheltäsi tule omia toimivia?
Ihmisen perinnöllisyys on tosi monimutkainen juttu. Erityisesti "tavallisen" tai "keskiverron" näköiset vanhemmat voivat saada hyvin erinäköisiä lapsia riippuen siitä, mitkä geenit siirtyvät eteenpäin. Esimerkiksi kaksi keskimittaista vanhempaa voivat saada keskimittaisia, lyhyitä tai pitkiä lapsia ja vastaavasti kaksi mulattia voivat saada ihan vaaleita tai ihan tummia lapsia tai mitä tahansa siltä väliltä. Sitten vielä kaikki piilevät geenit, jotka voivat pomppia monen sukupolven yli...
Geenien sekoitus saa ihmeitä aikaan. Uskoisitko ensi näkemältä, että nämä tytöt ovat kaksoset?
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2974869/The-twins-tell-apart-St…
Vierailija kirjoitti:
Reilukerhon jäsen kirjoitti:
Silti oikeasti ainakin ulkoisesti kauniimpia/seksikkäitä jälkeläisiä tulee kun esim joku kaunis tummaihoinen nainen ja komea vaaleaihoinen mies tai komea tummaihoinen mies ja kaunis vaaleaihoinen nainen hankkivat lapsia .
Mutta valitettavasti tämä aiheuttaa valtaväestössä ja monissa muissa ihmisissä negatiivista energiaa ja vahvaa ennakkoluuloa yms.
Ainakin suomessa , vielä.
Se syvälle istutettu ajatus että on vain Matti & Maija ( kantasuomalaisia ) jotka perheitä saa ja pitää perustaa.
Kaikki muu on väärin.Toivottavasti vielä joskus voisimme pitää suuremmassa mittakaavassa eri maista ja kulttuureista täällä pysyvästi asuvia ihmisiä samanarvoisina ja kaltaisina kun itse olemme.
Maailma muuttuu ja se on vain hyväksyttävä vaikka ei kaikista sen tuomista muutoksista pitäisikään niin pitää osata mukautua muutoksiin.
En asu Suomessa. Eilen kahvilassa katse kiintyi aitiin, jolla oli kolme lasta. Aiti ja kaksi lasta olivat takalaisen nakoisia eli tummat hiukset ja silmat, valkoinen iho, sirot piirteet ja ruumiinrakenne. Mutta kolmas lapsi...lihava mulatti. Oikeasti kavi tyttoparkaa saaliksi nattien sisarustensa rinnalla. Eipa tuo ainakaan viela (lapset olivat 10 vuoden molemmin puolin) nayttanyt tyttoa vaivaavan. lisaa herkkuja kinusi aidilta ja sai myos.
Et varmaan ymmärtänyt kun sanoin että kauniit/komeat vaaleaihoinen &tummaihoinen ilmeisesti tuossa ei kumpikaan ollut sellainen.
Täällä sataa aina miinuksia, jos joku epäilee ihan selvien dominoivasti periytyvien piirteiden vuoksi, että isä on joku muu kuin väitetty. Luultavasti on aika paljon epäselvissä oloissa alkunsa saaneiden lasten vanhempia miinustamassa, koska eihän sellaiset väitteet päivänvaloa kestä.
Parhaimmillaan kaksi blondia, 150-160 cm pätkää, sinisilmäistä vanhempaa on saanut kaksimetriseksi kasvavan, mustatukkaisen, tummasilmäisen lapsen. Kyllä kaivetaan kaikki etäisetkin sukulaiset todistuksena, että kyllä tää mahdollista on...
Ja tämäkin kommentti miinustetaan apinan raivolla alas.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen perinnöllisyys on tosi monimutkainen juttu. Erityisesti "tavallisen" tai "keskiverron" näköiset vanhemmat voivat saada hyvin erinäköisiä lapsia riippuen siitä, mitkä geenit siirtyvät eteenpäin. Esimerkiksi kaksi keskimittaista vanhempaa voivat saada keskimittaisia, lyhyitä tai pitkiä lapsia ja vastaavasti kaksi mulattia voivat saada ihan vaaleita tai ihan tummia lapsia tai mitä tahansa siltä väliltä. Sitten vielä kaikki piilevät geenit, jotka voivat pomppia monen sukupolven yli...
Geenien sekoitus saa ihmeitä aikaan. Uskoisitko ensi näkemältä, että nämä tytöt ovat kaksoset?
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2974869/The-twins-tell-apart-St…
Kai muuten tiedät että erimunaisilla eli epäidenttisillä kaksosilla voi olla eri isät...
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö voi periytyä tosi kummallisesti.
Kukaan ulkopuolinen ei varmaan uskoisi, että minä pitkä, hoikka tummaverikkö olen kahden lyhyehkön, pyöreähkön vaaleatukkaisen ihmisen tytär. Varsinkaan kun en edes kasvoiltani muistuta yhtään sen paremmin äitiäni kuin isääni.
Sen sijaan olen sekä kasvoiltani että ruumiinrakenteeltani ja hiuksiltani melkein identtinen kopio isäni isästä eli vaaristani ja isäni sisaresta eli tädistäni (joka siis näyttää ihan omalta isältään). Vieraat luulevat usein tätiäni äidikseni, mutta todistetusti oma äitini on minut synnyttänyt.
Isäni taas on aivan äitinsä eli pienen blondin mummoni näköinen, ja äitini muistuttaa omaa isoäitiään.
Todistetusti? Olette tehneet geenitestin vai onko todistukseksi äitisi sana? Ei se nimittäin olisi maailma historiassa ainutlaatuinen tapahtuma, että sisko tai vaikka isoäiti kasvattaa lapsen omanaan syystä tai toisesta.
Huvittaa on, että AV-mammojen mukaan isä (tai vanhemmat) eivät koskaan voi olla muuta kuin väitetyt. Kukaanhan ei ikinä valehtele, ei käy vieraissa, ei tee kyseenalaista päätöstä totuuden kertomisen suhteen..
Itse tiedän jo nyt useita tapauksia, jossa biologinen isä on joku muu kuin se joka kasvattaa. Pari tapausta, jossa nainen on ollut jo raskaana ja yhdessä lapsi reilun vuoden, kun on alkanut seurustelu "isän" kanssa. Isä siis tietää tietysti ettei ole biologinen isä, mutta _lapselle_ asiaa ei ole koskaan kerrottu. Yhden tapauksen tiedän, jossa nuorin lapsi avioliiton aikana on saanut alkunsa suhteen ulkopuolella, lapsi ei tätä tiedä ja ex-puoliso maksaa kiltisti elarit, niin ehkä ei hänkään tiedä. Yksi tuttu taas sai aikuisena tietää, että isä olikin joku muu kuin oli aina luullut. Toinen tuttu sai aikuisena kuulla olevansa adoptoitu, vaikkakin on samaa sukua. Ja tässä lienee vain murto-osa todellisuudesta. Ja sitten sitä av-palstan perusteella voisi luulla, että lapset aina ovat niiden lapsia, kuin luulevatkin...
Niin. Mää oon kattonu että mieheni kaverin poika on ihan mun miehen näköinen. Samanlainen kroppa, kasvonsa muoto jne jne. Perheessä on myös tyttö joka on ihan isänsä näköinen.
Aiemmin kun ei ollut nopeasti toteutettavia isyystestejä, arvioitaan asiaa korvanlehden muodosta.
En tunne, mutta kuvia kylläkin olen nähnyt mm ristiäisistä. Mieheni on aivan saman näköinen oman isänsä kanssa, joitain piirteitä äidiltäänkin on periytynyt.
Lapsen biologinen äiti muistuttaa hurjasti molempia vanhempiaan.