Mikä ammatiksi, kun on resting bitch face?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Mikä se on?
Yksi niistä asioista, joista kerrotaan paikassa nimeltä Google.
Kalliimpaan naistenvaateliikkeeseen myyjäksi.
Leikkaussaliin sairaanhoitajaksi. Siellä on kaikilla huonot sosiaaliset taidot. Maskin alla ei haittaa hapankaan naama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se on?
Miksi sitten kysyt mihin ammattiin tuolla naamalla, kun eikö sekin kerrottaisi paikassa nimeltä Google?
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen tämä
http://onlineoptimizers.eu/wp-content/uploads/ComputerSaysNo.jpg
Mä olen joskus nauranut, että tuo on vähän kuin mä. :D
Mua niin suututtaa koko termi. Mies on vakavana ollessaan vain vakava, mutta naisella on resting bitch face. Pitäisi kikertää ja hihittää kuin mielenköyhä varmaan yksinäänkin, koska vakavana on ruma bitch.
Vierailija kirjoitti:
Kalliimpaan naistenvaateliikkeeseen myyjäksi.
Joo
" Computer says no". Nää on niin hyviä 😆
Vierailija kirjoitti:
Kelaan asiakaspalvelijaksi.
En mä pääsisi, enkä pystyisi tuollaiseen työhön.
Kauheaa pilkun viilausta ja oikeitakin pummeja asiakkaina. Ei kiitti, ei kestäisi hermot.
Vierailija kirjoitti:
Rekkakuski. Ei tarvii olla kenenkään kanssa tekemisissä kunhan saa maantieraivon pidettyä kurissa.
Liikaa pois kotoa ja liian vaarallista. Next!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelaan asiakaspalvelijaksi.
En mä pääsisi, enkä pystyisi tuollaiseen työhön.
Kauheaa pilkun viilausta ja oikeitakin pummeja asiakkaina. Ei kiitti, ei kestäisi hermot.
Ne on sossussa ne pummit yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se on?
Miksi sitten kysyt mihin ammattiin tuolla naamalla, kun eikö sekin kerrottaisi paikassa nimeltä Google?
Mä kysyin t. a.p.
Eikä google anna vastausta kysymykseeni.
Parempi kysyä ihmisiltä itseiltään. ;)
argh kirjoitti:
Mua niin suututtaa koko termi. Mies on vakavana ollessaan vain vakava, mutta naisella on resting bitch face. Pitäisi kikertää ja hihittää kuin mielenköyhä varmaan yksinäänkin, koska vakavana on ruma bitch.
Sanoppa muuta, mutta en voi muuttaa koko maailmaa niin on mentävä sen ehdoilla...
Rekkakuski. Ei tarvii olla kenenkään kanssa tekemisissä kunhan saa maantieraivon pidettyä kurissa.