Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todella mahtava äiti! :) mulla 4 pientä lasta ja tänä aamuna tuli vielä lapsen kaverikin päiväksi, aloin leipomaan aamusta sämpylöitä...

Vierailija
10.09.2016 |

.... saivat lapset syödä herkku aamiaisen. Lapsen kaveri tuli ja pelattiin pelejä. Äsken ulkoiltiin, olin eilen keksinyt todella kivaa tekemistä, joten meillä oli tosi hauskaa! vauvan laitoin äsken nukkumaan.

Ja nyt leivotaan isompien kaa pullaa, saivat itse päättää mitä haluavat :) Samalla teen lasten lempiruokaa, lihapullia, muussia ja salaattia.

Syönnin jälkeen ja kun vauva on herännyt, lähdetään metsäretkelle, ihastellaan syksyä ja samalla opeten luonnosta asioita, kerätään sieniä, ja ajattelin vielä leipoa sienipiirakan, jonka vieras lapsi saa viedä äitinsä kanssa kotiin ja herkutella illalla.

Ompa hyvä olla! kun asiat sujuu ja kaikilla on kivaa :) illalla sitten omien kanssa puuhaillaan omia juttuja, saunotaan, ollaan lähekkäin, syödään katsotaa hyviä ohjelmia. Lapset käy touhukkaan päivän jälkeen kiltisti aikaisin nukkumaan ja me miehen kanssa saadaan rauhassa ilta kölliä kahdestaan.

Ihana päivä.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en sais noita kaikkia mahtumaan yhteen päivään, mutta olenkin huono äiti.

En minäkään, ja mä en ole edes äiti. Mutta hyvä jos joku saa. :)

Vierailija
62/68 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olipa mukava lukea jotain positiivista tuli hyvä mieli. Mutta miksi muut olette heti ilkuumassa ihme kommentteja. Tuohan on ihanaa ja vielä pienten kanssa touhuilet hyvä ap.!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei ole facebook.

Vierailija
64/68 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti todella olet etkä vain kuvittele olevasi. En kyllä näe mitään syytä, miksi mahtavan äitin pitäisi todistella mahtavuuttaan av:lla, lähinnä herää epäilys, että onkohan ihan näin.

Jos on jotain todellisuudessa, sitä ei tarvitse jatkuvasti todistella.

Vierailija
65/68 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa huomattavasti rankemmalta kuin työssäkäynti yliopistolla :D hyh inhoan kokkaamista, ja leipominen vie aikaa ja tulee kamalasti tiskiä ja siivottavaa, kun jauhoja leviää kaikkiallle... Miksei voi vaan ostaa valmiita pullia! Vaikea uskoa, että joku tekisi tuollaista vapaaehtoisesti

Vierailija
66/68 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on joko ADHD tai maaninen kausi.

Vierailija
67/68 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin puoli kymmeneen, mun lapsi katsoi sillä aikaa pari tuntia lastenohjelmia. Tarjosin lapselle aamupalan klo 10.30 ja nyt se kattoo lisää lastenohjelmia. Mä juon litran kahvia ja selaan vauvafoorumia. Ihana päivä! 😊

Vierailija
68/68 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavan tuosta tekisi kahdet kaksoset, ikäero vuosi. Ja parit erityislapset. Viinin siemailu jäi tietty pois, kun aamulla pissit plussan tikkuun. Jotenki pettynyt olo, kun et kerennyt ompelemaan sienipipoja koko bändille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän